Σήμερα, αντί για δρόμους με pixel, αναπτύσσονται εξαιρετικά ρεαλιστικά τοπία, που χρησιμοποιούνται ακόμη και για την σχεδίαση αυτοκινήτων.
Η Porsche πιστεύει ότι υπάρχει ένα κοινό μεταξύ των gamers και των προγραμματιστών αυτοκινήτων: Θέλουν να μεταφέρουν την πραγματικότητα στον εικονικό κόσμο με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη λεπτομέρεια – οι μεν για να νιώσουν σαν να είναι σε ένα πραγματικό αυτοκίνητο ενώ παίζουν και οι δε για να δοκιμάσουν νέες λειτουργίες οχημάτων με τη βοήθεια προσομοιώσεων.
Ποιος όμως πρωτοστατεί σε αυτό; Η απάντηση σε αυτό το ερώτημα είναι: εξαρτάται.
Παρόλο που τα σημερινά παιχνίδια υπολογιστή πλησιάζουν πολύ στην οδηγική απόδοση των πραγματικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, οι μηχανικοί έχουν ακόμα καλύτερη κατανόηση της δυναμικής των οχημάτων αλλά και των ιδιοτήτων των συστημάτων ασφαλείας όπως το ABS ή το ESP.
Η συμπεριφορά των ελαστικών είναι δύσκολο να προσομοιωθεί γι’ αυτό οι κατασκευαστές παιχνιδιών τείνουν να χρησιμοποιούν γενικά μοντέλα ελαστικών.
Ο Sebastian Hornung, CEO της θυγατρικής της Porsche, OverTake, εξηγεί:
«Ορισμένοι κατασκευαστές παιχνιδιών υπολογιστή καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να δημιουργήσουν ψηφιακά αντίγραφα των πρωτότυπων. Για παράδειγμα, μια εταιρεία από την Ιταλία αναζήτησε αγωνιστικά πρωτόκολλα από τη δεκαετία του 1970 για να αναδημιουργήσει την Porsche 917 και την Porsche 956 στον υπολογιστή μετά από μήνες επίπονης εργασίας. Η ανάπτυξη αυτοκινήτων θα μπορούσε επίσης να μετατοπιστεί όλο και περισσότερο στον εικονικό κόσμο στο μέλλον.
Όσον αφορά στην εμφάνιση ψηφιακών αγωνιστικών αυτοκινήτων, η Porsche βοηθά τους προγραμματιστές παιχνιδιών οι οποίοι λαμβάνουν τρισδιάστατα μοντέλα των τρεχόντων οχημάτων από τον κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων.
Εάν είναι απαραίτητο, μπορούν να μετρήσουν τις διαστάσεις των ιστορικών αγωνιστικών αυτοκινήτων στο Μουσείο Porsche με λέιζερ και ακόμη να καταγράψουν τον ήχο τους.
«Επειδή οι κατασκευαστές παιχνιδιών χρησιμοποιούν πάντα τους τελευταίους κινητήρες γραφικών, τα μοντέλα που δημιουργούν είναι πιθανό να φαίνονται λίγο καλύτερα από τα πραγματικά» τονίζει ο Hornung.
Αυτό συμβαίνει επειδή τόσο οι κατασκευαστές παιχνιδιών όσο και οι μηχανικοί συνεργάζονται με παρόχους υπηρεσιών που μπορούν να χρησιμοποιήσουν σαρώσεις με λέιζερ για να ανιχνεύσουν ακόμη και την παραμικρή ανωμαλία στην επιφάνεια του δρόμου.
Οι προγραμματιστές οχημάτων εργάζονται επίσης με το ίδιο υψηλό επίπεδο ακρίβειας σε κανονικούς δρόμους, όπως σε αυτοκινητοδρόμους, χρησιμοποιώντας μοντελοποίηση διαδρομής σε χιλιοστά.
Τέτοια δεδομένα γενικά δεν είναι διαθέσιμα στους κατασκευαστές παιχνιδιών. Εν τω μεταξύ, η Porsche εργάζεται για τον αυτοματισμό της ψηφιοποίησης των δρόμων με τη βοήθεια της εφαρμογής ‘Virtual Roads’, ανοίγοντας έτσι νέες περιπτώσεις χρήσης.
Σε αυτό το πλαίσιο, αναμένεται να χρησιμοποιηθούν οι βιντεοσκοπήσεις – καταγεγραμμένες σε smartphone μέσω του παρμπρίζ – ως αφετηρία για τη δημιουργία ενός μοντέλου διαδρομής. Στο μέλλον, η εφαρμογή θα μπορούσε, για παράδειγμα, να χρησιμοποιηθεί σε εκδηλώσεις.
Διαβάστε επίσης:
Dacia: Επενδύει στην υγραεριοκίνηση!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δημοσκόπηση GPO: Η ΝΔ διατηρεί προβάδισμα ασφαλείας από το ΠΑΣΟΚ – Τρίτο κόμμα το ΚΚΕ – Οκτακομματική Βουλή
- Ελληνικό Δημοσιονομικό Συμβούλιο: Θετικές προοπτικές για την οικονομία το 2025 – Σημαντικές εξωτερικές προκλήσεις
- Public: Εγγύηση Χαμηλότερης Τιμής στο 99,98% των Προϊόντων – Ρεκόρ Ικανοποίησης Πελατών
- Jefferies για Εθνική Τράπεζα: Κορυφαία επιλογή από τις ευρωπαϊκές μετοχές το 2025