Δυο νέα μοντέλα προστίθενται στη γκάμα της Panamera οι 4 E-Hybrid και 4S E-Hybrid.
Με στόχο την βελτιστοποίηση της υβριδικής απόδοσης η Panamera 4 E-Hybrid διαθέτει μια νέα υβριδική μηχανή που απαρτίζεται από ένα υπερτροφοδοτούμενο (biturbo) βενζινοκινητήρα, V6, 2.9lt/304 PS.
H συνολική απόδοση της μηχανής φτάνει τα 346 kW/470 PS με την κατανάλωση (WLTP) να είναι στο 1.0 lt/100 km και τις εκπομπές CO₂ (WLTP) στα 22 g/km.
Την ίδια στιγμή η κατανάλωση ρεύματος (WLTP) βρίσκεται στις 25.3 kWh/100 km και η ηλεκτρική αυτονομία στα 100km εντός πόλης.
Η Panamera 4 E-Hybrid με ροπή 650 Nm επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 4.1sec, ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 280 km/h.
Η δεύτερη πιο ισχυρή έκδοση Panamera 4S E-Hybrid διαθέτει μια νέα υβριδική μηχανή που απαρτίζεται από ένα υπερτροφοδοτούμενο (biturbo) βενζινοκινητήρα, V6, 2.9lt/353 PS.
H συνολική απόδοση της μηχανής φτάνει τα 400 kW/544 PS με την κατανάλωση (WLTP) να είναι στο 1.4 lt/100 km και τις εκπομπές CO₂ (WLTP) στα 33 g/km.
Την ίδια στιγμή η κατανάλωση ρεύματος (WLTP) βρίσκεται στις 28.6 kWh/100 km και η ηλεκτρική αυτονομία στα 90km εντός πόλης.
Η Panamera 4 E-Hybrid με ροπή 750 Nm επιταχύνει από στάση ως τα 100 km/h σε 3.7sec ενώ η τελική της ταχύτητα είναι στα 290 km/h.
Σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά οι νέες εκδόσεις Panamera E-Hybrid προσφέρουν μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση, καλύτερη απόκριση στο γκάζι και πιο ισορροπημένη οδική συμπεριφορά. Η μπαταρία υψηλής τάσης έχει μικρές διαστάσεις και ωφέλιμη χωρητικότητα 25.9 kWh.
Το αυτοκίνητο διαθέτει ενσωματωμένο φορτιστή 11 kW που φορτίζει την μπαταρία σε 2 ώρες και 39 λεπτά.
Ο ηλεκτροκινητήρας έχει ισχύ 140 kW (190 PS) και ροπή 450 Nm. Βρίσκεται ενσωματωμένο στη μετάδοση στο ψυγείο λαδιού είναι πιο ελαφρύς και η μη αναρτημένη μάζα του ρότορα είναι μειωμένη κατά 50%. Η ανάκτηση ενέργειας φτάνει τα 88 kW.
Οι τέσσερις βελτιστοποιημένες λειτουργίες οδήγησης ειδικά για το E-Hybrid, καθώς και οι βελτιωμένες λειτουργίες Sport και Sport Plus, βελτιστοποιούν περαιτέρω την απόδοση των μοντέλων E-Hybrid.
Τα οχήματα εκκινούν πάντα με αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία E-Power. Μόλις η κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας είναι κάτω από μια ορισμένη ελάχιστη τιμή, το σύστημα μεταβαίνει αυτόματα στη λειτουργία Hybrid Auto, η οποία εμπλέκει και το θερμικό κινητήρα λαμβάνοντας πληροφορίες και από τη διαδρομή που ακολουθεί.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορεί να μεγιστοποιηθεί το ποσοστό των ηλεκτρικών αποστάσεων στην κίνηση της πόλης και να αυξηθεί η απόδοση. Το σύστημα χρησιμοποιεί τα δεδομένα πλοήγησης για το σκοπό αυτό.
Στη λειτουργία E-Hold, διατηρείται η τρέχουσα κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Στη λειτουργία E-Charge, από την άλλη πλευρά, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φορτίζει την μπαταρία έως και 80 τοις εκατό εκτός πόλης σε ταχύτητες πάνω από 55 km/h, ενώ η Panamera χρησιμοποιεί τα οφέλη απόδοσης της ηλεκτροκίνησης στην πόλη.
Στις λειτουργίες Sport και Sport Plus, η Porsche αυξάνει την απόδοση χωρίς να θυσιάζεται η αποδοτικότητα.
Η Porsche εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις της νέας Panamera με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση Porsche Active Suspension Management (PASM). Η καινοτόμος ενεργή λειτουργία Porsche Active Ride είναι επίσης διαθέσιμη για τα μοντέλα E-Hybrid.
Συνδυάζει την ικανότητα να προσφέρει βελτιστοποιημένη πρόσφυση και απόδοση στις στροφές με υψηλό βαθμό άνεσης. Κάθε αποσβεστήρας είναι εξοπλισμένος με τεχνολογία δύο βαλβίδων και διαθέτει μια ηλεκτρικά λειτουργική υδραυλική αντλία, η οποία τροφοδοτείται από το ηλεκτρικό σύστημα 400 volt και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον έλεγχο των μετατοπίσεων.
Ως αποτέλεσμα, η ανάρτηση απορροφά σχεδόν πλήρως τις κινήσεις του αμαξώματος που προκαλούνται από κακοτεχνίες του δρόμου και διατηρεί το όχημα οριζόντια ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια των δυναμικών ελιγμών οδήγησης.
Οι αποσβεστήρες λειτουργούν σε φάσμα συχνοτήτων έως και 13 Hz, πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να προσαρμόσουν τη ρύθμιση έως και 13 φορές το δευτερόλεπτο και έτσι αντιδρούν αστραπιαία στην αντίστοιχη κατάσταση οδήγησης και στις ανομοιομορφίες του οδοστρώματος.
Η τεχνολογία επιτρέπει επίσης την ανύψωση του αμαξώματος κατά την είσοδο και την έξοδο από το αυτοκίνητο διευκολύνοντας όσους δεν έχουν ισχυρό μυϊκό σύστημα.
Στο μπροστινό μέρος, η εμφάνιση χαρακτηρίζεται από νέους διαμορφωμένους, στάνταρ προβολείς LED και πρόσθετη οριζόντια εισαγωγή αέρα. Στο πίσω μέρος του σπορ σαλονιού, ένα συνεχές πίσω φως και ένα πίσω παράθυρο χωρίς πλαίσιο διακρίνουν τη νέα Panamera.
Η ασημί επένδυση του παραθύρου τονίζει την πλαϊνή γραμμή. Ο βασικός εξοπλισμός της Panamera 4 E-Hybrid περιλαμβάνει ζάντες 19 ιντσών, μαύρες δαγκάνες φρένων και προβολείς LED matrix.
Το πρωτοποριακό σύστημα φωτισμού LED υψηλής ανάλυσης HD matrix διατίθεται προαιρετικά. Η Panamera 4S E-Hybrid διακρίνεται από ζάντες 20 ιντσών σε Panamera AeroDesign, ασημί απολήξεις εξάτμισης και κόκκινες δαγκάνες φρένων. Προαιρετικά διατίθενται δαγκάνες φρένων σε Acid Green και Black.
Η Panamera 4S E-Hybrid διαθέτει δαγκάνες δέκα εμβόλων στον μπροστινό άξονα. Εναλλακτικά υπάρχουν και κεραμικά φρένα PCCB (Porsche Ceramic Composite Brake) σε συνδυασμό με τροχούς 21 ιντσών.
Οι κεραμικοί σύνθετοι δίσκοι έχουν μέγεθος 440 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 410 χιλιοστά στον πίσω άξονα.
Η Porsche Panamera 4 E-Hybrid και η Panamera 4S E-Hybrid είναι πλέον διαθέσιμες για παραγγελία. Οι παραδόσεις στην Ευρώπη θα ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του 2024.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οι εναερίτες της Αράχοβας και των Δελφών
- Κυρανάκης σε YouTube: Να μπει τέλος στις αμοιβές για περιεχόμενο βίας
- Ρωσία: Στρατηγικά βομβαρδιστικά πραγματοποίησαν πτήσεις περιπολίας στην Αρκτική
- Κωτσόβολος: Στηρίζει τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, συμμετέχοντας στο πρόγραμμα «Ψηφιακά Εργαλεία για ΜΜΕ Β’»