Υβριδική συνδυάζει υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα V8 και ηλεκτρικό κινητήρα συνολικής απόδοσης 739 PS με ροπή 950 Nm.
Η Porsche παρουσιάζει το πιο ισχυρό SUV στην ιστορία της, το Cayenne Turbo E-Hybrid. Με απόδοση 544 kW (739 PS) διακρίνεται για κορυφαίες επιδόσεις σε συνδυασμό με υψηλή αποδοτικότητα και ολοκληρωμένη καθημερινή χρηστικότητα.
Το νέο Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με GT Package εστιάζει ακόμη περισσότερο στη δυναμική οδήγησης και σε μια ιδιαίτερα αθλητική εμφάνιση.
Ένας ηλεκτροκινητήρας με ισχύ 130 kW (176 PS) συμπληρώνει τον εκτενώς επανασχεδιασμένο κινητήρα V8 twin-turbo 4,0 λίτρων, 441 kW (599 PS). Μαζί αποδίδουν συνδυασμένη ισχύ 544 kW (739 PS) και μέγιστη ροπή 950 Nm. Οι επιδόσεις του Cayenne Turbo E-Hybrid δικαιολογούν τον τίτλο του κορυφαίου: Επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,7 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα 295 χλμ./ώρα.
Σε σύγκριση με την προκάτοχό της, η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία και μικρότερους χρόνους φόρτισης. Με αυξημένη χωρητικότητα 25,9 kWh, η μπαταρία υψηλής τάσης που είναι εγκατεστημένη κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χιλιομέτρων. Ο νέος ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW μειώνει το χρόνο φόρτισης σε κατάλληλο φορτιστή τοίχου ή σταθμό φόρτισης σε λιγότερο από δυόμισι ώρες παρά την αύξηση χωρητικότητας της μπαταρίας. Το νέο μοντέλο Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid διατίθεται στάνταρ με προσαρμοζόμενη αερανάρτηση που διαθέτει νέα τεχνολογία δύο θαλάμων και δύο βαλβίδων.
Αυτό καθιστά δυνατή τη χωριστή ρύθμιση των σταδίων επαναφοράς και συμπίεσης της λειτουργίας της ανάρτησης. Η τεχνολογία αυτή ενισχύει την άνεση και την ασφάλεια ενώ ταυτόχρονα προσφέρει ευρύτερο φάσμα ρυθμίσεων ανάρτησης από το Comfort ως το Sport Plus. Η ανάρτηση συνδυάζει σταθερή οδική συμπεριφορά σε αλλεπάλληλες στροφές με χαρακτηριστικά εστιασμένα στην άνεση σε συνθήκες αργής οδήγησης και μέγιστο έλεγχο των εγκάρσιων μετατοπίσεων.
Το Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) είναι επίσης στάνταρ στο Cayenne Turbo E-Hybrid. Το Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και το σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα διατίθενται προαιρετικά.
Η κορυφαία θέση των Cayenne Turbo E-Hybrid SUV και Coupé αποδεικνύεται από το στυλ των δύο μοντέλων. Αμφότερες οι εκδόσεις αμαξώματος φέρουν το διακριτικό μπροστινό στυλ που προορίζεται για τα μοντέλα Turbo, με διευρυμένες εισαγωγές αέρα ψύξης που τονίζονται από γυαλιστερά μαύρα πτερύγια.
Τα διακοσμητικά του θόλου των τροχών και ο εξωτερικός προφυλακτήρας του πίσω χρώματος υπογραμμίζουν περαιτέρω τον χαρακτήρα των μοντέλων με επίκεντρο τις επιδόσεις. Άλλα χαρακτηριστικά γνωρίσματα είναι οι δύο διπλές απολήξεις εξάτμισης από γυαλιστερό ανοξείδωτο χάλυβα και οι κόκκινες δαγκάνες φρένων.
Στο εσωτερικό, τα ένθετα αλουμινίου στο ταμπλό και οι επενδύσεις του πάνελ της πόρτας υπογραμμίζουν την εστίαση στην απόδοση. Η επένδυση οροφής καλύπτεται από Race-Tex. Ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει θερμαινόμενο σπορ τιμόνι GT, διακόπτη λειτουργίας για γρήγορη και άμεση επιλογή του επιθυμητού τρόπου οδήγησης και ρυθμιζόμενα δερμάτινα σπορ καθίσματα 18 θέσεων. Εναλλακτικά, διατίθενται άνετα δερμάτινα καθίσματα ρυθμιζόμενα 14 θέσεων.
Η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid επωφελείται επίσης από όλα τα νέα χαρακτηριστικά του μοντέλου που παρουσιάστηκε στις αρχές του 2023. Αυτά περιλαμβάνουν νέο πιλοτήριο με εξολοκλήρου ψηφιακό πίνακα οργάνων σε κυρτή και ανεξάρτητη σχεδίαση με μεταβλητές επιλογές οθόνης, επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και προαιρετική οθόνη επιβατών. Οι καινοτόμοι προβολείς HD-Matrix LED υψηλής ανάλυσης – στάνταρ στα νέα μοντέλα Turbo E-Hybrid – προσφέρουν μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια στο σκοτάδι.
Το νέο Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με το πακέτο GT δίνει έναν ακόμα πιο σπορ τόνο. Φέρνει στη γκάμα των υβριδικών μοντέλων επιλεγμένα χαρακτηριστικά απόδοσης από το Cayenne Turbo GT, το μοντέλο επιδόσεων που εστιάζει στον δρόμο που δεν προσφέρεται πλέον σε όλες τις αγορές. Όλα τα συστήματα πλαισίου και ελέγχου, συμπεριλαμβανομένης της αερανάρτησης, είναι ειδικά ρυθμισμένα για το νέο μοντέλο.
Το σώμα είναι 10 χιλιοστά χαμηλότερα και σε συνδυασμό με τους φαρδύτερους μπροστινούς τροχούς επιτρέπουν ακόμη πιο δυναμική απόκριση διεύθυνσης στις στροφές, μεγαλύτερη συνολική ακρίβεια διεύθυνσης και σημαντικά ενισχυμένη πρόσφυση στις στροφές.
Το υψηλής απόδοσης σύστημα κεραμικών φρένων (Porsche Ceramic Composite Brake, PCCB) διατίθεται επίσης στάνταρ στο πακέτο GT.
Η συμπεριφορά του Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé μπορούν να βελτιωθεί περαιτέρω με ελαστικά απόδοσης για τους στάνταρ τροχούς GT 22 ιντσών, PDCC και σύστημα τετραδιεύθυνσης. Εξωτερικά, το GT Package ξεχωρίζει με ένα συγκεκριμένο μπροστινό τμήμα με μαύρα στοιχεία, μαύρες προεκτάσεις θόλων τροχών, ανθρακονήματα στην αεροτομή οροφής, τις κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις του συστήματος εξάτμισης τιτανίου από το Turbo GT και έναν πίσω διαχύτη.
Η οροφή είναι επίσης κατασκευασμένη από ανθρακονήματα. Το Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με το πακέτο GT επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα 305 km/h.
Το νέο Turbo E-Hybrid είναι το δεύτερο από τα τρία υβριδικά μοντέλα που παρουσιάζει η Porsche το 2023. Μπορεί να παραγγελθεί τώρα σε όλες σχεδόν τις αγορές και ξεκινά από 176.324 € στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και του ειδικού εξοπλισμού της αγοράς. Η έκδοση Coupé ξεκινά από 179.775 €.
Η διαθεσιμότητα του πακέτου Cayenne Turbo E-Hybrid με GT, το οποίο ξεκινά από 208.454 € στη Γερμανία, περιορίζεται στις αγορές στις οποίες το Cayenne Turbo GT δεν είναι πλέον διαθέσιμο λόγω των τοπικών κανονισμών. Αυτό ισχύει για την πλειονότητα των αγορών της ΕΕ, καθώς και για την Ιαπωνία, το Χονγκ Κονγκ, την Ταϊβάν και τη Σιγκαπούρη.
Διαβάστε επίσης
Porsche: Tα δεδομένα, αλλάζουν τα δεδομένα!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κύπρος: Εντάχθηκε στην λίστα των ΗΠΑ για συμμετοχή σε προγράμματα στρατιωτικής εκπαίδευσης
- Βούλιαζει η Wall Street μετά τις ανανεωμένες προβλέψεις της FED
- Marc Benioff (CEO Salesforce): «Όχι» στην πώληση του Τime στον όμιλο Ant1
- International Chamber of Shipping: Νέος Γενικός Γραμματέας ο Θωμάς Α. Καζάκος