Η Porsche και η Χιλιανή εταιρεία λειτουργίας Highly Innovative Fuels (HIF) ξεκίνησαν τη βιομηχανική παραγωγή συνθετικών καυσίμων.
Παρουσία του υπουργού Ενέργειας της Χιλής, Diego Pardow, εγκαινιάστηκε επίσημα το πιλοτικό εργοστάσιο «Haru Oni» στην Punta Arenas (Χιλή). Τα μέλη του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Porsche Barbara Frenkel και Michael Steiner ανεφοδίασαν μια συμβατική Porsche 911 με το πρώτο συνθετικό καύσιμο που παρήχθη στο εργοτάξιο. Τα efuels που παράγονται από νερό και διοξείδιο του άνθρακα με χρήση αιολικής ενέργειας επιτρέπουν τη λειτουργία των βενζινοκινητήρων σχεδόν χωρίς εκπομπές CO2.
H Barbara Frenkel, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Προμηθειών της Porsche AG τόνισε: «Η Porsche έχει δεσμευτεί σε μια διπλή διαδρομή: ηλεκτροκίνηση και eFuels ως συμπληρωματική τεχνολογία. Η χρήση eFuels μειώνει τις εκπομπές CO2. Εξετάζοντας ολόκληρο τον τομέα των μεταφορών, η βιομηχανική παραγωγή συνθετικών καυσίμων θα πρέπει να συνεχίσει να προωθείται παγκοσμίως. Με το πιλοτικό εργοστάσιο eFuels, η Porsche διαδραματίζει ηγετικό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη. Οι δυνατότητες των eFuels είναι τεράστιες. Σήμερα υπάρχουν περισσότερα από 1,3 δισεκατομμύρια οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης παγκοσμίως. Πολλά από αυτά θα κυκλοφορούν στους δρόμους για τις επόμενες δεκαετίες και τα eFuels προσφέρουν στους ιδιοκτήτες υφιστάμενων αυτοκινήτων μια εναλλακτική λύση σχεδόν ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα. Ως κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων, αποδοτικών κινητήρων, η Porsche διαθέτει ένα ευρύ φάσμα τεχνογνωσίας στον τομέα των καυσίμων».
Η Barbara Frenkel, Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Προμηθειών της Porsche AG και ο Michael Steiner, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου για την Ανάπτυξη και την Έρευνα της Porsche AG, ανεφοδιάζουν μια συμβατική Porsche 911 με efuels.
Στην πιλοτική φάση, σχεδιάζεται παραγωγή eFuel περίπου 130.000 λίτρων ετησίως. Αρχικά το καύσιμο πρόκειται να χρησιμοποιηθεί σε αγώνες όπως το Porsche Mobil 1 Supercup και σε κέντρα δοκιμών Porsche Experience Centers. Μετά την πιλοτική φάση, η πρώτη φάση θα οδηγήσει το έργο στη Χιλή σε παραγωγή 55 εκατομμύρια λίτρα ετησίως μέχρι τα μέσα της δεκαετίας. Περίπου δύο χρόνια αργότερα η παραγωγή αναμένεται να φτάσει στα 550 εκατομμύρια λίτρα. Το νότιο τμήμα της Χιλής προσφέρει ιδανικές συνθήκες για την παραγωγή efuels, με τον άνεμο να φυσά για περίπου 270 ημέρες το χρόνο και να επιτρέπει στις ανεμογεννήτριες να λειτουργούν με πλήρη ισχύ. Το Punta Arenas βρίσκεται επίσης κοντά στο στενό του Μαγγελάνου. Από το λιμάνι του Cabo Negro, το συνθετικό eFuel μπορεί να μεταφερθεί όπως τα παραδοσιακά καύσιμα σε όλο τον κόσμο και να διανεμηθεί χρησιμοποιώντας την υπάρχουσα υποδομή.
Η Porsche εργάζεται για έναν ισολογισμό ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος σε ολόκληρη την αλυσίδα παραγωγής έως το 2030. Αυτό περιλαμβάνει το μηδενισμό των εκπομπών CO2 για μελλοντικά πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα. Τα συνθετικά καύσιμα συμπληρώνουν την ηλεκτροκίνηση και αποτελούν μέρος της στρατηγικής βιωσιμότητας της εταιρείας. Η Porsche έχει ήδη επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια δολάρια στην ανάπτυξη και παραγωγή eFuels. Για παράδειγμα, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων επένδυσε 75 εκατομμύρια δολάρια στην HIF Global LLC τον Απρίλιο του 2022. Αυτή η εταιρεία σχεδιάζει, κατασκευάζει και λειτουργεί εργοστάσια eFuel στη Χιλή, στις ΗΠΑ και στην Αυστραλία.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αναστάσιος Αλβανίας – Ευχές Χριστουγέννων: Η κορυφαία αυτή δεσποτική εορτή φωτίζει την καρδιά με γαλήνη
- ΟΗΕ: Οι ερευνητές ζητούν εξουσιοδότηση για να ξεκινήσουν το έργο τους επί του πεδίου στη Συρία
- Συρία-Τουρκία: Όλα τα όπλα της χώρας θα τεθούν υπό κρατικό έλεγχο, δήλωσε ο νέος ηγέτης της Συρίας
- Σερβία: Μεγάλη διαδήλωση των φοιτητών στο Βελιγράδι κατά της διαφθοράς στον κρατικό μηχανισμό