Η Porsche αναβαθμίζει το κύριο εργοστάσιό της στη Στουτγάρδη-Zuffenhausen για πραγματοποιώντας εκτεταμένα μέτρα ανακατασκευής και επεκτάσεις. Στο μέλλον, τα ηλεκτρικά σπορ αυτοκίνητα της επόμενης γενιάς 718 θα παράγονται στην παραδοσιακή γραμμή συναρμολόγησης για τα δίθυρα σπορ αυτοκίνητα Porsche – και αυτό μαζί με τα μοντέλα με θερμικό επίπεδο κινητήρα.
Ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων με έδρα τη Στουτγάρδη επενδύει περίπου 250 εκατομμύρια ευρώ στις κατασκευαστικές εργασίες. Ο Albrecht Reimold, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Παραγωγής και Logistics της Porsche AG τόνισε: «Φτάσαμε τα 60 χρόνια ιστορίας για την Porsche 911 και 75 χρόνια σπορ αυτοκινήτων Porsche: η διπλή επέτειος σηματοδοτεί μια ξεχωριστή χρονιά για μας.
Τα μέτρα ανακατασκευής και οι επεκτάσεις στην παραγωγή σπορ αυτοκινήτων στο κύριο εργοστάσιό μας αποτελούν σημαντικό ορόσημο για την τοποθεσία του Zuffenhausen. Οι μετατροπές θα επιτρέψουν την αυξημένη απόδοση, τα υψηλότερα πρότυπα ποιότητας και τη μικτή παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικών σπορ αυτοκινήτων. Αυτό θα μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε ένα νέο κεφάλαιο στην παραγωγή σπορ αυτοκινήτων».
Πολλά συστήματα παραγωγής σπορ αυτοκινήτων θα αναβαθμιστούν κατά τη διάρκεια των μέτρων κατασκευής. Αυτό αντανακλά τις εξελίξεις στην παραγωγική διαδικασία. Όπως και στην περίπτωση της παραγωγής του Taycan, τα δίθυρα αυτοκίνητα παράγονται τώρα και με τα τελευταία αυτοματοποιημένα συστήματα καθοδήγησης.
Η πρόθεση είναι να αυξηθεί η χωρητικότητα και η ευελιξία στη διαδικασία παραγωγής της Porsche. Η παραγωγή θα επεκταθεί για να συμπεριλάβει πρόσθετους πάγκους δοκιμών ποιότητας για τη συναρμολόγηση οχημάτων, πρόσθετους χώρους εφοδιαστικής αλυσίδας και μια νέα δομή αποθήκευσης.
Η συναρμολόγηση του ηλεκτρικού συστήματος κίνησης για το αμιγώς ηλεκτρικό Macan ενσωματώνεται επίσης στην υπάρχουσα γραμμή παραγωγής θερμικών κινητήρων. Για να ενσωματώσει νέες φάσεις παραγωγής, η Porsche επέκτεινε την περιοχή της γραμμής παραγωγής για τα δίθυρα σπορ αυτοκίνητά της στο κεντρικό εργοστάσιο.
Όπως έχει ήδη εφαρμοστεί στην παραγωγή της ηλεκτρικής Porsche Taycan, θα χρησιμοποιούνται πλέον αυτοματοποιημένα οχήματα καθοδήγησης (AGV). Τα τελευταίας γενιάς AGV θα αντικαταστήσουν την κλασική γραμμή συναρμολόγησης με μια «Flexiline» και έτσι θα επιτρέψουν μια ακόμη πιο μεταβλητή διαδικασία παραγωγής – αυτό είναι ιδιαίτερα επωφελές ενόψει της μελλοντικής μικτής παραγωγής οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και ηλεκτρικά συστήματα κίνησης σε μία γραμμή.
Η παραγωγή της Porsche έχει βελτιώσει περισσότερο τη διαχείριση ποιότητας στη συναρμολόγηση σπορ αυτοκινήτων: περιλαμβάνει πλέον νέες διαδικασίες συναρμολόγησης καθώς και νεοσύστατους σταθμούς διασφάλισης ποιότητας. Ακολουθώντας τις αρχές της προσέγγισης πρώτης ποιότητας με μικρούς βρόχους ελέγχου, ενσωματώθηκαν τυποποιημένα σημεία ελέγχου ποιότητας και έγκρισης στη διαδικασία παραγωγής.
Η διαχείριση των επιμέρους σημείων ελέγχου κατά μήκος της γραμμής συναρμολόγησης ξεκινά στο τέλος της διαδικασίας συναρμολόγησης. Για να εξασφαλιστούν οι βέλτιστοι έλεγχοι των οχημάτων, προσαρμόστηκε μια σειρά διαδικασιών και, μεταξύ άλλων, εγκαταστάθηκε νέος φωτισμός. Μετά τις πρόσφατες εργασίες ανακατασκευής, η περιοχή φινιρίσματος προσφέρει πλέον σαφέστερη οργάνωση της διαδικασίας και αναβαθμισμένες διαδικασίες δοκιμών.
Διαβάστε επίσης
F1 Las Vegas: Το Sphere γκαζώνει! (video)