Οι προτιμήσεις των πελατών υποχρέωσαν την γερμανική φίρμα να κάνει ένα νοσταλγικό βήμα προς τα πίσω.

Τα χειροκίνητα κιβώτια είναι αναμφισβήτητα αναχρονισμός, είναι σίγουρα πιο αργά στην οδήγηση, αυξάνουν την κατανάλωση είναι ταλαιπωρία στην κίνηση και μια επιπλέον δουλειά που δεν χρειάζεται να κάνεις. Κι όμως υπάρχει μια σημαντική μερίδα οδηγών που επιθυμεί διακαώς να οδηγεί ένα σπορ αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας χειροκίνητο κιβώτιο (δεν είμαι ανάμεσά τους).

1

Μιλώντας με τους φανατικούς τους χειροκίνητου κιβωτίου θα ακούσεις να λένε για τη χαρά της συμμετοχής στην οδήγηση, την αίσθηση ελέγχου ενώ οι πιο ικανοί θα σου αναφέρουν τη χρήση του συμπλέκτη για να σπάσεις την πρόσφυση στην είσοδο της στροφής ώστε να «γυρίσει» η ουρά ακριβώς στο σημείο που θέλουν. Αντιτάσσω την ευκολία, την ταχύτητα αλλαγής, τον πολύ πιο εύκολο και γρήγορο χειρισμό στην πίστα, την πιο ασφαλή κίνηση και την άνεση στο κυκλοφοριακό.

Αφουγκράστηκαν την τάση της αγοράς οι Γερμανοί και δίνουν ξανά επιλογή να παραγγείλεις την 911 με χειροκίνητο κιβώτιο. Η 911 Carrera T όπου Τ «touring» προσφέρεται με 7αρι χειροκίνητο κιβώτιο εναλλακτικά με το ημιαυτόματο 8αρι PDK. H Carrera T δεν έχει πίσω θέσεις, έχει σπορ ανάρτηση PASM χαμηλωμένη κατά 10mm και ο εξακύλινδρος boxer κινητήρας της ακούγεται δυνατά. Η απόδοσή του με την βοήθεια δυο turbo είναι 385PS και 45nm ροπής.

Η 911 Carrera T φορά ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά 245/35 εμπρός και 305/30 πίσω. Έχει σπορ τιμόνι, σπορ εξάτμιση και βάρος στα 1470kg με το χειροκίνητο κιβώτιο. Είναι η πιο ελαφριά 911. Πηγαίνοντας πίσω στην ιστορία η 911 έχει έκδοση touring από το 1968. H νέα προσφέρεται σε αρκετά χρώματα, μαύρο, άσπρο, κόκκινο, κίτρινο αλλά και ειδικές εκδόσεις όπως αυτό της φωτογραφίας (Python Green). Η τιμή της στη Γερμανία είναι στις 124.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης

H ισχυρότερη ΒΜW M που υπήρξε ποτέ!