Η Aramco γίνεται ο 6ος παγκόσμιος συνεργάτης της Formula 1 μαζί με της DHL, Emirates, Heineken, Pirelli and Rolex.Η Aramco επέλεξε την Formula 1, ως κορυφαία πλατφόρμα επικοινωνίας μέσω αυτής θα έχει τη δυνατότητα να απευθυνθεί σε μισό δισεκατομμύριο ανθρώπους. Στόχος της Aramco είναι να γίνει ευρέως γνωστή στον πλανήτη.
Η Formula 1 και η Aramco θα συνεργαστούν στον τομέα της βιωσιμότητας, στη βελτίωση της απόδοσης των θερμικών κινητήρων και σε τεχνολογίες κινητικότητας.
Σε συνέχεια της ανακοίνωσης της Formula 1 το Νοέμβριο του 2019 όσον αφορά στη βιωσιμότητα, η συνεργασία για την ανάπτυξη μιας υβριδικής μηχανής που θα χρησιμοποιεί εξελιγμένα προϊόντα καυσίμου. Η Aramco θα εμφανίζεται ως χορηγός σε πολλούς αγώνες και θα είναι ο κύριος χορηγός στα GP των ΗΠΑ, Ισπανίας και Ουγγαρίας.
Από την πλευρά της Aramco ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Amin H. Nasser είπε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι ως συνεργάτες της Formula 1 μιας παγκόσμιας αθλητικής πλατφόρμας με εκατομμύρια θεατές. Ως ο μεγαλύτερος προμηθευτής ενέργειας στον κόσμο και ηγέτης καινοτομίας, έχουμε την φιλοδοξία να βρούμε λύσεις που θα αλλάξουν τους κανόνες του παιχνιδιού. Λύσεις όπως οι αποδοτικότεροι κινητήρες και η πιο καθαρή ενέργεια. Αυτή η συνεργασία είναι σημαντική για να επιτύχουμε τους στόχους μας».
Η Aramco διαθέτει το 12,5% του πετρελαίου στον πλανήτη, εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερα www.saudiaramco.com.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Οικογένεια Γεωργούδη: Οι ελαιοπαραγωγοί από το Πήλιο που κατακτούν τον… Parthenon της παγκόσμιας αγοράς ελιάς
- Τι φέρνει το νέο νομοσχέδιο για τα μέλη ΔΣ των εταιρειών: Οι ποσοστώσεις και η δυσκολία εξεύρεσης κατάλληλων στελεχών
- Εφιαλτικά τα σενάρια για την ελληνική ακτοπλοΐα – Η κυβέρνηση αναζητά λύσεις για να μην εκτοξευτούν τα εισιτήρια
- Στον «αέρα» το Mega News, έρχεται το Athletico, γιατί δεν πουλάει ο Ιβάν, νέες συνεργασίες για Κοκλώνη και 2 δημοσιογράφοι γίνονται… ηθοποιοί