Το Ford Kuga είναι στην κορυφή της ελληνικής αγοράς στην κατηγορία D-SUV για το πρώτο δεκάμηνο του 2022.
H αγορά αυτοκινήτου τρέχει με +3,7% στο 11μηνο έχοντας σημειώσει ως τέλος Νοεμβρίου 98.804 πωλήσεις. Τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές οι ταξινομήσεις έχουν ξεπεράσει τις 100.000. Απ’ αυτές το 55% αφορούν σε αυτοκίνητα SUV. Ειδικότερα έχουμε τις κατηγορίες Α SUV(2%) B SUV (24,2%), C SUV (22,5%), D SUV (5%). Σ’ αυτή την κατηγορία πρωταγωνιστεί το Ford Kuga με 539 πωλήσεις ως το τέλος Οκτωβρίου ενώ δεύτερο έρχεται το Toyota RAV4 με 408 πωλήσεις και τρίτη η Mercedes GLC με 397 πωλήσεις. Το νέο Ford Kuga έχει απήχηση στην ελληνική αγορά, καθώς είναι διαθέσιμο με τον EcoBoost βενζινοκινητήρα των 1,5lt της Ford.
Στον αντίποδα βρίσκεται η έκδοση PHEV. Η τεχνολογικά προηγμένη αρχιτεκτονική του συστήματος κίνησης συνδυάζει ιδανικά εδώ έναν τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2,5 λίτρων που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson για μέγιστη οικονομία, ηλεκτροκινητήρα και γεννήτρια, καθώς και μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 14,4 kWh. Η μέγιστη ισχύς της προηγμένης μονάδας κίνησης ανέρχεται στα 225PS, με το νέο Kuga Plug-In Hybrid να προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 64km (WLTP), κατανάλωση καυσίμου από μόλις 1,2lt/100km και εκπομπές CO2 από 22 g/km.
Tο Kuga Plug-in Hybrid διαθέτει και το Ford Pass Conncet οπότε είναι πάντα συνδεδεμένο συμβάλλοντας στην καλύτερη και ευκολότερη διαχείρισή του μέσα από την προηγμένη εφαρμογή Ford Pass για απομακρυσμένο έλεγχο, όπως κλείδωμα/ξεκλείδωμα θυρών, εκκίνηση κινητήρα, προθέρμανση εσωτερικού, εντοπισμό οχήματος και σταθμού φόρτισης, ελέγχου επιπέδου φόρτισης μπαταρίας και προγραμματισμού φόρτισης και άλλα πολλά.
Στην κατηγορία B SUV πρωταγωνιστεί το VW T Roc με 2369 πωλήσεις και ακολουθεί το Yaris Cross με 2256 πωλήσεις ενώ στην κατηγορία C SUV πρώτο είναι το Peugeot 3008 με 2410 πωλήσεις και ακολουθεί το Toyota CHR με 2067 πωλήσεις στο δεκάμηνο. Τέλος στην κατηγορία των A SUV έχει μερίδιο 63% το Aygo X με πωλήσεις 1077 μοντέλα στο δεκάμηνο.
Διαβάστε επίσης
Red Bull: Δεν έχει χρόνο για τη F1 ο νέος ceo, Όλιβερ Μίντζλαφ!