Ήδη από φέτος κάθε μοντέλο της γκάμας Peugeot θα διαθέτει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση. Το 2025 η Peugeot θα έχει για κάθε μοντέλο μια ηλεκτρική έκδοση. Το 2030 η Peugeot θα πουλάει στην Ευρώπη μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Η μετάβαση θα γίνει κάτω από την ομπρέλα e-Lion project που αποτελεί την κεντρική φιλοσοφία της μάρκας στις επικείμενες αλλαγές. Το e-Lion project εν αφορά μόνο τον εξηλεκτρισμό, πρόκειται για ένα ολιστικό σχέδιο, μια προσέγγιση 360° που βασίζεται σε 5 πυλώνες, πέντε διαφορετικά «Ε».
- Ecosystem: το οικοσύστημα προϊόντων και υπηρεσιών μέσω της πλατφόρμας STLA (πλατφόρμα εξέλιξης ηλεκτρικών μοντέλων)
- Experience: Εμπειρία χρήσης από την φόρτιση έως την πλήρη συνδεσιμότητα.
- Electric: δέσμευση της Peugeot είναι να προσφέρει μια ηλεκτρική έκδοση για κάθε μοντέλο της γκάμας της έως το 2025,
- Efficiency: η μεγιστοποίηση των επιδόσεων, ελαχιστοποιώντας την κατανάλωση (12,5 kWh/100km για το e-208),
- Environment: όλα σχεδιάζονται με τελικό στόχο τη βιωσιμότητα και το Carbon Net Zero μέχρι το 2038.
Η Peugeot θα παρουσιάσει 5 νέα ηλεκτρικά μοντέλα τα επόμενα δύο χρόνια: E-308, E-308 SW (πρώτο ηλεκτρικό SW στην Ευρώπη), E-408, E-3008 και E-5008. Τα ηλεκτρικά 308 και 308 SW θα εφοδιάζονται από έναν ολοκαίνουργιο ηλεκτροκινητήρα, απόδοσης 115 kW (156 ίππων), με αυτονομία άνω των 400 km (κύκλος WLTP). Αυτή η προσφορά είναι μια απάντηση χωρίς συμβιβασμούς, με κορυφαία απόδοση στην κατηγορία και με μέση κατανάλωση ενέργειας 12,7 kWh.
Η Peugeot εισάγει νέα υβριδική τεχνολογία με mhev 48v την οποία θα φέρουν τα 208, 2008, 308, 3008, 5008 και 408. Το σύστημα Peugeot Hybrid 48V αποτελείται από έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 100hp ή 136hp, ο οποίος συνδυάζεται με ένα πρωτοφανές 6τάχυτο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (E-DCS6) που ενσωματώνει έναν ηλεκτροκινητήρα (21 kW).
Χάρη σε μια μπαταρία που φορτίζεται κατά τη διάρκεια της οδήγησης, η τεχνολογία αυτή προσφέρει αυξημένη ροπή στις χαμηλές στροφές και μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 15% (από 126g CO2/km στο 3008). Στην αστική οδήγηση, ένα SUV της κατηγορίας C που είναι εξοπλισμένο με το σύστημα Hybrid μπορεί έτσι να λειτουργεί περισσότερο από το 50% του χρόνου σε 100% μηδενικές εκπομπές ηλεκτρικού ρεύματος. Σας επιτρέπει επίσης να οδηγείτε σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών στην αστική χρήση.
- Το E-3008 θα παρουσιαστεί στο δεύτερο εξάμηνο του 2023,
- Το εύρος της αυτονομίας θα αγγίζει τα 700 km, με 3 ηλεκτρικούς κινητήρες, περιλαμβάνοντας διάταξη δύο κινητήρων.
- Το E-3008 θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα βασίζεται στη τη νέα υπερσύγχρονη πλατφόρμα STLA Medium, θα ακολουθήσει αμέσως μετά το E-5008.
Διαβάστε επίσης:
Τορίνο – Μόντε Κάρλο μ’ ένα θρύλο!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Σε αχαρτογράφητα νερά οι εταιρείες τεχνολογίας – Ποιοι λένε «Πρώτα η Ευρώπη»
- Χρηματιστήριο: Tι μπορεί να επαναφέρει ακόμα και σήμερα την αγορά, ποια χαρτιά πλήρωσαν την «μήνιν» των πωλητών
- Τα guts των Σαράντη και Φέσσα, γιατί είναι έξαλλοι στο ΜΜ με την Απαλαγάκη, η δωρεά του Πατέρα και οι νέες περιπέτειες των Coustas στις Σπέτσες
- Εύθραυστες ισορροπίες στον πόλεμο Ρωσίας-Ουκρανίας: Οι σύμμαχοι, ο ρόλος του Τραμπ και η αστάθεια στις αγορές