Η γαλλική φίρμα δικαίως πρωταγωνιστεί σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη, στη χώρα μας πήρε τη 2η θέση πίσω από την Toyota.

Από τo 2016 που παρουσιάστηκε το νέο 3008 (facelift 2020) η Peugeot με σταθερά σωστά βήματα, αλλάζει πρόσωπο. Από μια μπράντα με αυτοκίνητα που είχαν ενδιαφέρουσα οδική συμπεριφορά, μετατρέπεται σ’ έναν premium κατασκευαστή που διατηρεί τα βασικά του γονίδια αλλά απευθύνεται μέσω συναισθηματικής σχεδίασης, άνεσης και προσιτής τεχνολογίας σε ολοένα και περισσότερους αγοραστές. Μπορεί για μας που μεγαλώσαμε με το μύθο του 205 Τ16 και του 405 Μ16 άντε και του 306 Race η συμπεριφορά του Peugeot 2008 να μην αποτελεί πρόκληση αλλά η αλήθεια είναι πως πλέον το νέο λιοντάρι απευθύνεται με επιτυχία σε πάρα πολλούς.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της Peugeot:

«Το 2021 είχε σημαντικές εμπορικές επιτυχίες, οι οποίες ενδυναμώνουν περαιτέρω την ηγετική της θέση στη συνείδηση του αγοραστικού κοινού. Διατήρησε την δεύτερη θέση στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά με 10.581 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 10,5%, σημειώνοντας αύξηση του όγκου πωλήσεων σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020 κατά 33,6%, ποσοστό σημαντικά μεγαλύτερο από τη συνολική αύξηση της αγοράς των επιβατικών που είναι μόλις 24,7%.  Αυτό αποτυπώνεται στα παρακάτω νούμερα:

Πρώτη θέση της Peugeot στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 13,7%

Πρώτη θέση στις πωλήσεις πετρελαιοκίνητων εκδόσεων (26,7% μερίδιο αγοράς)

Πρώτη θέση του 208 και του 2008 στα ηλεκτρικά οχήματα  της κατηγορίας τους (48,8% και 56,5% μερίδιο αγοράς αντίστοιχα)

Πρώτη θέση για το 2008 στη κατηγορία B SUV (με μερίδιο 14,4%)

Πρώτη θέση για το 3008 στις εταιρικές πωλήσεις (13,2% μερίδιο αγοράς) με σημαντικό προβάδισμα από το δεύτερο μοντέλο της κατηγορίας (+455 μονάδες ή +4,1 ποσοστιαίες μονάδες)

Αξίζει να τονιστεί πως αν δεν υπήρχε το Toyota Yaris (4783 πωλήσεις) η Peugeot θα βρίσκονταν στην 1η θέση των πωλήσεων στην Ελλάδα. Η Toyota πούλησε 13.164 αυτοκίνητα πέρυσι.

Διαβάστε επίσης:

F1: Ελβετική Alfa Romeo!

Ιδού το νέο Mercedes-Benz Citan!