➢ Το Formentor είναι το πρώτο μοντέλο της CUPRA που αξιολογείται από το Euro NCAP
➢ Το CUV δοκιμάστηκε σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες και αυστηρότερες απαιτήσεις των
δοκιμών του Euro NCAP και έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία
➢ Το CUPRA Formentor παρέχει υψηλά επίπεδα ασφαλείας για τους ενήλικες επιβάτες, τα
παιδιά και τους ευπαθείς χρήστες δρόμου
Το CUPRA Formentor, το πρώτο όχημα της μάρκας που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε αποκλειστικά γι’ αυτή, κατέκτησε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Δοκιμών Euro NCAP.
Είναι η πρώτη φορά που ένα όχημα της CUPRA περνάει από δοκιμές του Euro NCAP και αυτό αποτελεί ορόσημο για την CUPRA ως ανεξάρτητη μάρκα, ειδικά φέτος που σύμφωνα με το ισχύον αυστηρότερο σύνολο απαιτήσεων των δοκιμών, το δυναμικό CUV κατάφερε να πετύχει τις καλύτερες βαθμολογίες.
«Η CUPRA κάνει τεράστια βήματα καθώς μεγαλώνει ως ανεξάρτητη μάρκα και αντιμετωπίζοντας για πρώτη φορά τις δοκιμές ασφαλείας του Euro NCAP, προχωράει στο επόμενο στάδιο της ανάπτυξής της», δήλωσε ο Δρ Werner Tietz, Executive Vice-President for Research and Development της CUPRA και SEAT. «Είναι ένα ορόσημο, αλλά συγχρόνως πρόκληση, καθώς το καθεστώς δοκιμών του οργανισμού έχει αλλάξει σημαντικά και το CUPRA Formentor σχεδιάστηκε για να ανταπεξέλθει στην περίσταση».
Το CUPRA Formentor αντιμετώπισε μία σειρά αναθεωρημένων δοκιμών, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής κινούμενου φραγμού στη δοκιμή πρόσκρουσης μετωπικής σύγκρουσης με κινούμενο αυτοκίνητο. Η νέα δοκιμή βοηθά τον οργανισμό να αξιολογήσει την προστασία των επιβατών μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά επίσης αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο αντιδρά η εμπρόσθια δομή του οχήματος σε ένα σενάριο σύγκρουσης.
Ο Euro NCAP έχει επίσης αναθεωρήσει τις δοκιμές των πλευρικών συγκρούσεων ώστε να περιλαμβάνουν προσαρμογές στην ταχύτητα και τη μάζα της δοκιμής, αυξάνοντας τη σοβαρότητα της σύγκρουσης. Και για πρώτη φορά το Euro NCAP αξιολογεί την προστασία από κρούσεις από απόσταση, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και την πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ του με τον συνοδηγό.
Ωστόσο ο Οργανισμός Ασφαλείας δεν αυξάνει μόνο τη δυσκολία των δοκιμών σύγκρουσης σε σχέση με την παθητική ασφάλεια, αλλά δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στα συστήματα υποβοήθησης οδηγού και τις τεχνολογίες πρόληψης ατυχημάτων. To Safety Assist Assessment εξετάζει τομείς όπως η κόπωση του οδηγού και η απόσπαση της προσοχής του σε σχέση με τα Συστήματα Παρακολούθησης Κατάστασης Οδηγού.
Ασφάλεια
Μια σειρά τεχνολογιών ασφάλειας και υποβοήθησης καθιστούν το CUPRA Formentor ασφαλέστερο στην καθημερινή ζωή και έτοιμο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των δοκιμών Euro NCAP.
Συστήματα όπως το Autonomous Emergency Braking, Side* και Exit Assist*, Traffic Sign Recognition*, Traffic Jam Assist*, Light Assist* και Pre-Crash Assist*, λειτουργούν ταυτόχρονα για να δημιουργήσουν ένα προστατευτικό μανδύα γύρω από το όχημα και τους επιβάτες. (* προαιρετικός εξοπλισμός).
Στα παραπάνω προσθέστε την ενσωμάτωση επτά αερόσακων, συμπεριλαμβανομένου ενός standard μπροστινού κεντρικού αερόσακου, Front Assist με ανίχνευση οχημάτων, πεζών και ποδηλατών, Emergency Steering Assist και Junction Assist, Lane Assist και Emergency e-Call.
Το CUPRA Formentor είναι ένα από τα ασφαλέστερα οχήματα στην αγορά.
Το CUPRA Formentor θέτει το σημείο αναφοράς
Το CUPRA Formentor σημείωσε υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς: Ενήλικοι επιβάτες 93%, Παιδιά 88%, Ευπαθείς χρήστες δρόμου 68% και Συστήματα υποβοήθησης Ασφάλειας 80%. Το CUPRA Formentor είναι το πρώτο όχημα της μάρκας που αντιμετώπισε δοκιμές ασφαλείας Euro NCAP. Ο οργανισμός επαναξιολογεί τις πρακτικές δοκιμών κάθε δύο χρόνια και οι περσινές βελτιώσεις τις έχουν καταστήσει τις πιο αυστηρές και πιο λεπτομερείς μέχρι σήμερα.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!