Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να καθίσουν πίσω από το τιμόνι των μοντέλων BMW i5 M60 xDrive, BMW i5 eDrive40, BMW 520d xDrive Sedan και να οδηγήσουν στην Κροατία. Μέσα από μία σύνθετη διαδρομή που περιλάμβανε οδήγηση και σε αυτοκινητόδρομο, οι παρευρισκόμενοι αξιολόγησαν τη δυναμική συμπεριφορά που προσφέρει η BMW Σειρά 5 με τη δύναμη και την κομψότητά της. Η όγδοη γενιά της BMW Σειράς 5 Sedan – διαθέτει με πλήθος ψηφιακών καινοτομιών και, για πρώτη φορά, αμιγή ηλεκτροκίνηση. Η BMW Σειρά 5 χαρακτηρίζεται από μία τεχνολογικά ανοικτή και ευέλικτη αρχιτεκτονική συστημάτων κίνησης, διαθέτοντας στη γκάμα της αμιγώς ηλεκτρικές, plug-in υβριδικές, βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις με ενιαία φιλοσοφία και σχεδιασμό οχήματος. Το BMW iDrive με “QuickSelect” και το BMW Operating System 8.5, το in-car gaming με το AirConsole και οι νέες λειτουργίες My Modes, προάγουν την εμπειρία του χρήστη στο επόμενο επίπεδο.
Η όγδοη γενιά της Σειράς 5 της BMW διατίθεται για πρώτη φορά σε αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή με τη μορφή της BMW i5, συνδυάζοντας την χαρακτηριστική σχεδίαση και την μοναδική ισορροπία μεταξύ σπορτίφ συμπεριφοράς και οδηγικής άνεσης με τον καινοτόμο εξοπλισμό και τις προηγμένες ψηφιακές υπηρεσίες. Καθώς ο όμιλος εργάζεται για τον μετασχηματισμό και την ανάπτυξη των εργοστασίων του σε BMW iFACTORY, η BMW i5 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing, όπως όλες οι προηγούμενες γενιές του μοντέλου.
Η Anette Connor, Senior Manager Εταιρικής Στρατηγικής – Βιωσιμότητας και Κινητικότητας του BMW Group, παρουσίασε τα κύρια σημεία της στρατηγικής βιωσιμότητας σε όλο τον κύκλο ζωής ενός αυτοκινήτου, λέγοντας: «Επιθυμία μας είναι να παρέχουμε στους πελάτες μας διαφάνεια σε ολόκληρο τον κύκλο ζωής του αυτοκινήτου και να την επεκτείνουμε εστιάζοντας όχι μόνο στον αντίκτυπο του CΟ2 στο κλίμα, αλλά και σε όλες τις υπόλοιπες πτυχές και διαστάσεις της βιωσιμότητας, όπως η κυκλικότητα και η κοινωνική ευθύνη». Το BMW Group στοχεύει να επιταχύνει τη βιώσιμη ανάπτυξη μέσω του πλήρους εξηλεκτρισμού των μοντέλων του, τα οποία αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 50% των παγκόσμιων πωλήσεων μέχρι το 2030, ενώ παράλληλα συνεχίζει να αναπτύσσει περαιτέρω τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και την τεχνολογία υδρογόνου.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυβέρνηση σε Κομισιόν για ηλεκτρικό ρεύμα: Δώστε λύση τώρα ή θα το λύσουμε μόνοι μας -Επιτρέψτε Μηχανισμό Υπερεσόδων
- Καραβίας (Eurobank): Ζητάμε πολιτική σταθερότητα, κίνητρα για επενδύσεις, περισσότερες μεταρρυθμίσεις
- Ελλάκτωρ: Με ακίνητα αξίας 80 εκατ. του Χόλτερμαν εξασφαλίζει ρευστότητα η Reds
- Μάχη για το έργο κυβερνοασφάλειας των συστημάτων του δημοσίου αξίας €100 εκατ. – Ποιοι το διεκδικούν