Περιεχόμενα
Έχοντας ως μότο τη φράση «Nothing is impossible», η On Sale Rally Team είναι μια ελληνική επαγγελματική ομάδα Motorsport.
Η On Sale Rally Team μας κάλεσε ενόψει του Ράλι Ακρόπολις να μας μιλήσει για τους στόχους της ομάδας και τις ενέργειες που γίνονται για να επιτευχθούν.
Η ομάδα έχει παραγγείλει και περιμένει το νέο αγωνιστικό της ένα ολοκαίνουργιο Skoda Fabia RS 4ης γενιάς.
H On Sale Rally Team έχοντας σταθερά ως οδηγό πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 evo τον Γιώργο Κεχαγιά, έχει λάβει μέρος σε 12 χωμάτινα ράλι.
Κορυφαία στιγμή της ομάδας, υπήρξε η κατάκτηση της πρώτης θέσης ανάμεσα στα ελληνικά πληρώματα του ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2021.
Ταυτόχρονα, οι Γιώργος Κεχαγιάς-Μάριος Τσαούσογλου τερμάτισαν στην 19η θέση της γενικής κατάταξης, καθώς και στην 4η του WRC3, Παγκόσμιου Πρωταθλήματος με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally2 για ιδιώτες οδηγούς.
Φέτος, η ομάδα βρίσκεται σταθερά μεταξύ των πρωταγωνιστών του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος, καθώς οι Γιώργος Κεχαγιάς και Χρήστος Κουζιώνης έχουν τερματίσει δύο φορές στην δεύτερη θέση (Ολυμπιακό Ράλλυ, Ράλλυ Φθιώτιδος), ενώ είναι διαρκώς ανάμεσα στα ταχύτερα πληρώματα των αγώνων που συμμετέχουν.
Κάνοντας πράξη το όραμά της περί διαρκούς βελτίωσης, η On Sale Rally Team διοργάνωσε τρία διήμερα εκπαίδευσης για τους Γιώργο Κεχαγιά και Χρήστο Κουζιώνη.
Στη χώρα μας ταξίδεψε αρχικά, φιλοξενούμενος της ομάδας, ο Ιταλός Simone Campedelli, και μετά ο δύο φορές Πρωταθλητής Ιταλίας, Andrea Crugnola.
Μετά από συνολικά 6 ημέρες εκπαίδευσης-δοκιμών (2 ημέρες ο Campedelli και 4 ημέρες ο Crugnola), αμφότεροι μετέδωσαν την οπτική τους στον Γιώργο Κεχαγιά:
«Είναι οδηγοί που έχουν συμπληρώσει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα στο τιμόνι του συγκεκριμένου αγωνιστικού αυτοκινήτου. Προφανώς έχουν μεγαλύτερη εξοικείωση, αυτό που με εντυπωσίασε είναι τα περάσματα τους σε επικίνδυνα σημεία, σε κατηφορικά κομμάτια, σε δύσκολα τεχνικά S. Καθώς νιώθουν μεγάλη άνεση με το αυτοκίνητο, το τοποθετούν ακριβώς εκεί που πρέπει, χωρίς δισταγμούς και δεύτερες σκέψεις».
Σε καθαρά αγωνιστικό επίπεδο, το ξεκίνημα της φετινής σεζόν έφερε νίκη στο Ράλι Βοιωτίας (5 Μαρτίου), αγώνα που προσμετρούσε στο Κύπελλο Ράλι Χώματος. Η προετοιμασία ενόψει της έναρξης του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος, ολοκληρώθηκε με εγκατάλειψη από έξοδο στο Σπριντ Λιβαδειάς (2 Απριλίου).
Η πρεμιέρα του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι Χώματος πραγματοποιήθηκε στον Πύργο Ηλείας, με το Ολυμπιακό Ράλλυ (29-30 Απριλίου).
Οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης κατέλαβαν τη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, έχοντας χάσει χρόνο από τετ-α-κε.
Ο δεύτερος γύρος του Πρωταθλήματος ήταν το Ράλι Στερεάς Ελλάδας (3-4 Ιουνίου), με επίκεντρο την Θήβα, όπου τερμάτισαν στην 4η θέση, έπειτα από κλατάρισμα που τους ανάγκασε να αλλάξουν ελαστικό εντός ειδικής διαδρομής, ενώ βρίσκονταν στη δεύτερη θέση.
Ο πιο πρόσφατος αγώνας ήταν το Ράλι Φθιώτιδος (Κυριακή 2 Ιουλίου), κατά γενική ομολογία από τους καλύτερους της ομάδας, αφού οι Γιώργος Κεχαγιάς-Χρήστος Κουζιώνης τερμάτισαν στη δεύτερη θέση με το Skoda Fabia Rally2 evo, αποσπώντας εγκωμιαστικά σχόλια από θεατές, καθώς και αντιπάλους, για την απόδοσή τους.
Ο επόμενος αγώνας στο πρόγραμμα είναι το ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις 2023, 10ος γύρος του WRC και μεγάλη γιορτή του ελληνικού μηχανοκίνητου αθλητισμού, από 7 – 10 Σεπτεμβρίου.
Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος ομίλου On Sale, Νίκος Κωνσταντόπουλος τόνισε:
«Στόχος μας είναι όχι μόνο να πρωταγωνιστούμε στους αγώνες που συμμετέχουμε, αλλά να βελτιώνουμε διαρκώς τον τρόπο λειτουργίας μας, ώστε να φτάσουμε στο επίπεδο των κορυφαίων διεθνών ομάδων.
Σε αυτό το πλαίσιο εντάσσονται και οι 6 ημέρες εκπαίδευσης με δύο κορυφαίους Ιταλούς οδηγούς ράλι οι οποίοι βρέθηκαν στην Ελλάδα ως καλεσμένοι της ομάδας μας.
Σε αγωνιστικό επίπεδο, ο Γιώργος με τον Χρήστο βελτιώνουν διαρκώς τις επιδόσεις τους και έχουν πετύχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα, οπότε έχουμε κάθε λόγο να είμαστε αισιόδοξοι για τη συνέχεια».
Ο οδηγός Γιώργος Κεχαγιάς συμπλήρωσε:
«Mε το πέρασμα των αγωνιστικών χιλιομέτρων, αισθάνομαι ολοένα και πιο άνετα πίσω από το τιμόνι του Skoda Fabia Rally2 evo.
Οι ημέρες εκπαίδευσης-δοκιμών με έχουν βοηθήσει ώστε αφενός να βελτιώσω την τεχνική μου και αφετέρου, να αυξήσω τις εμπειρίες μου αναφορικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου.
Χρειάζεται να κάνουμε τα απαραίτητα αγωνιστικά χιλιόμετρα ώστε, εφαρμόζοντας την τεχνική που μάθαμε, να βελτιωνόμαστε βήμα-βήμα.
Αυτό ήδη έχει αρχίσει να επιτυγχάνεται και φαίνεται στις ειδικές διαδρομές των αγώνων που συμμετέχουμε, αφού οι χρόνοι και οι επιδόσεις μας συνολικά παρουσιάζουν βελτίωση.
Ευελπιστώ, πως αυτό θα συνεχιστεί στο ΕΚΟ Ράλι Ακρόπολις. Ευχαριστώ τον Όμιλο On Sale που μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω αυτό που αγαπώ υπό ιδανικές προϋποθέσεις».
Η ομάδα
Επικεφαλής: Νίκος Κωνσταντόπουλος (Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου On Sale)
Team manager – υπεύθυνος επικοινωνίας: Νώντας Δουζίνας
Οδηγός: Γιώργος Κεχαγιάς
Συνοδηγός: Χρήστος Κουζιώνης
Αρχιμηχανικός: Αλέκος Καρράς
Ανάλυση δεδομένων – τηλεμετρία: Γιαννούλης Καφετζής
Συντήρηση – προετοιμασία: Χρήστος Αμβράζης (Colin Rallying)
Γιώργος Κεχαγιάς
Από τους κορυφαίους οδηγούς ράλι των τελευταίων ετών, ο Γιώργος έχει επιδείξει σημαντικά κατορθώματα στην πορεία του.
Έκανε ντεμπούτο το 2004, ενώ για περισσότερα από 10 χρόνια διακρίθηκε σε αγώνες Ταχύτητας και Αναβάσεων, θεσμούς όπου αναδείχθηκε Πρωταθλητής με Ford Sierra RS 500. Η πρώτη του εμφάνιση στα ράλι έγινε το 2014, ενώ πήρε το βάπτισμα πυρός σε χωμάτινη επιφάνεια το 2017. Με την κατάκτηση του Πρωταθλήματος Ράλι το 2019, εντάχθηκε σε μια πολύ κλειστή ομάδα οδηγών, οι οποίοι έχουν κατακτήσει τίτλους σε Ράλι, Αναβάσεις και Αγώνες Ταχύτητας, επίτευγμα με ιδιαίτερη αγωνιστική αξία.
Ημερομηνία γέννησης: 3 Οκτωβρίου 1985
Ντεμπούτο στους αγώνες: 2004 (Αγώνες Ταχύτητας με Ford Sierra RS 500)
Ντεμπούτο στα ράλλυ: 2014 (Παλάδιο με Ford Escort WRC)
Τίτλοι: Πρωταθλητής Ελλάδος Ράλλυ 2019, Πολυπρωταθλητής Αναβάσεων και Ταχύτητας
Κορυφαία στιγμή: Όλοι οι τίτλοι και η 1η ελληνική θέση στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2021
Χρήστος Κουζιώνης
Ιδιαίτερα έμπειρος συνοδηγός, που έκανε την πρώτη του εμφάνιση στο δεξί κάθισμα ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου το 2003.
Έχοντας συμπληρώσει 20 χρόνια στην αγωνιστική δράση, ο Χρήστος έχει συμμετάσχει τόσο σε ασφάλτινα όσο και σε χωμάτινα ράλι, εντός και εκτός Ελλάδος. Φέτος, συνεργάζεται για πρώτη χρονιά με τον Γιώργο Κεχαγιά, ενώ κατά το παρελθόν έχει βρεθεί παραπλεύρως οδηγών όπως οι Λάμπρος Αθανασούλας, Μάκης Θεργιάκης, Νάσος Δασκαλόπουλος, Νίκος Ζακχαίος, Σωτήρης Οικονόμου κ.α.
Ημερομηνία γέννησης: 15 Ιανουαρίου 1978
Ντεμπούτο στα ράλλυ: 2003 (Σπριντ Κορίνθου)
Κορυφαία στιγμή: Συμμετοχή σε αγώνες στην Ιταλία το 2015 και 2016
Το αυτοκίνητο
Skoda Fabia Rally2 evo
Μήκος: 3.999 χλστ.
Πλάτος: 1.820 χλστ.
Κινητήρας: 1.620 κ.εκ., 4κύλινδρος τούρμπο (βενζίνη) άμεσος ψεκασμός
Ισχύς: 290 ίπποι
Ροπή: 425 Nm
Μετάδοση: 5τάχυτο σειριακό κιβώτιο, τετρακίνηση
Ανάρτηση: McPherson εμπρός και πίσω
Διαφορικά: Μηχανικά εμπρός και πίσω
Φρένα: Δισκόφρενα 300 χλστ., πλάτος 32 χλστ.
Τροχοί: 7’’ x 15’’, ελάχιστο βάρος 8,6 κιλά
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ: 82,5 λίτρα
Ελάχιστο βάρος αυτοκινήτου: 1.230 κιλά
Το αγωνιστικό βασίζεται στο μοντέλο παραγωγής Skoda Fabia 3ης γενιάς
Διαβάστε επίσης:
Ένας αυτοδίδακτος Γκανέζος φωτογράφος για το ημερολόγιο Pirelli!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!