Μια ολοκληρωμένη πρόταση για οικογενειακές μετακινήσεις, εντός και εκτός πόλης.
Το VW Tiguan είναι ένα από τα πιο δημοφιλή SUV στην αγορά από την παρουσίασή του στο 2007. Αντικατέστησε – σημεία των καιρών – στις επιλογές των καταναλωτών το Passat, το οποίο πλέον έχει καταργηθεί από τη γκάμα της VW. To Tiguan βρίσκεται στην 3η γενιά του, έχει μεγαλώσει και είναι ένα άνετο SUV της κατηγορίας C. Η εξωτερική σχεδίασή του έχει ανανεωθεί και αποπνέει κύρος. Η μπροστινή μάσκα είναι ευδιάκριτη και οι προβολείς έχουν επανασχεδιαστεί για να δώσουν στο αυτοκίνητο μια πιο επιβλητική εμφάνιση. Τα πίσω φώτα με τεχνολογία LED, παρέχουν καλύτερη ορατότητα και πιο μοντέρνα εμφάνιση.
Μπαίνοντας στο εσωτερικό έχεις μια αίσθηση ευρυχωρίας. Η καμπίνα μπορεί να φιλοξενήσει άνετα μια πολυμελή οικογένεια έως και πέντε ατόμων. Τα καθίσματα είναι άνετα, φαρδιά και η ποιότητα των υλικών υπεράνω κριτικής. Ρυθμίζοντας το κάθισμα του οδηγού στα μέτρα μου (1.85cm, 100kg) κάθομαι άνετα πίσω του ενώ ταυτόχρονα ο χώρος αποσκευών στα 615lt αποσυμπιέζει τις οικογενειακές εντάσεις. Ο οδηγός έχει μπροστά του ψηφιακό πίνακα οργάνων, στον οποίο προβάλλονται και συμβουλές για οικονομία καυσίμου. Π.χ. όταν κινείσαι με ανοιχτά παράθυρα σε αυτοκινητόδρομο, εμφανίζεται μήνυμα το οποίο συνιστά να κλείσουμε τα παράθυρα για μείωση των αντιστάσεων και της κατανάλωσης. Αναβαθμισμένη επίσης είναι και η ποιότητα κύλισης, καθώς οι επιβάτες απολαμβάνουν ένα πολύ ήσυχο και ξεκούραστο ταξίδι.
Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς από έναν υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 150PS και 250 Nm ροπής. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων (DSG) το οποίο παρέχει απροβλημάτιστες αλλαγές. Παρά το γεγονός πως πρόκειται για ένα αυτοκίνητο με βάρος κοντά στα 1500kg, ο οδηγός του δεν θα νιώσει ποτέ πως υστερεί σε δύναμη καθώς η άμεση απόκριση του γκαζιού και η δυνατότητα αλλαγής ταχυτήτων με paddles, ικανοποιούν και τους πιο απαιτητικούς. Παρόλο που δεν μιλάμε για ένα υβριδικό σύστημα, η κατανάλωση καυσίμου εκτός πόλεως κατά την δοκιμή μας ήταν στα 7,5lt/100km ενώ μέσα στην πόλη κυμάνθηκε γύρω στα 9lt/100km, τιμή στο μέσο όρο για αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας.
Μιλώντας για ένα SUV με υψηλό κέντρο βάρους, η ανάρτηση πέραν του ότι προσφέρει άνεση, γέρνει ελάχιστα και δίνει αίσθηση σιγουριάς στον οδηγό. Μες την πόλη αποσβένει όλες τις κακοτεχνίες των δρόμων και σίγουρα δεν κουράζει τους επιβάτες, χωρίς όμως αυτό να σημαίνει πως δεν δίνει την απαραίτητη πληροφορία στον οδηγό. Μάλιστα σε συνδυασμό με την πολύ καλή ηχομόνωση της καμπίνας έχουμε απροβλημάτιστη μετακίνηση. Το αυτοκίνητο διαθέτει μια σειρά από προηγμένα συστήματα ασφαλείας, όπως προσαρμοζόμενο cruise control, προειδοποίηση αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, παρακολούθηση τυφλών σημείων και αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, είναι εντυπωσιακό πως αντιλαμβάνεται και τους πεζούς οι οποίοι κινούνται σε συναφή πορεία παρέχοντας την απαραίτητη προειδοποίηση.
Συνοψίζοντας, είναι ένα απροβλημάτιστο SUV που συνδυάζει άνεση και αποδοτικότητα. Με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, το ταιριαστό κιβώτιο ταχυτήτων και τα προηγμένα χαρακτηριστικά του, αποτελεί μια επιλογή σε μια κατηγορία με υψηλό ανταγωνισμό όπως: Nissan Qashqai, Peugeot 3008, Corolla Cross, Hyundai Tucson, Kia Sportage, Audi Q3, Volvo XC40.
Τεχνικά χαρακτηριστικά VW Tiguan 1.5 150PS 7DSG
Κυβισμός: 1.498 cc
Ισχύς: 150 PS
Ροπή: 250 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 7 σχέσεων DSG
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.509×1.839×1.675 mm
Μεταξόνιο: 2.678 mm
Χώρος αποσκευών: 615 – 1.655lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.522 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,2 sec
Τελική ταχύτητα: 202 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 8,5 lt/100km
Εκπομπές CO2: 151gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 106 ευρώ
Τιμή: 42.500 ευρώ
Διαβάστε επίσης:
Ιδού το ηλεκτρικό Nissan Townstar Combi
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
- Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
- Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ