H 6η γενιά απευθύνεται σε όλους όσοι θυμούνται που χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά, το καρό σχέδιο των καθισμάτων.

Το Polo GTI άλλαξε χαρακτήρα, ωρίμασε και απευθύνεται σε ανθρώπους με ίδια χαρακτηριστικά.

1

Το καρό των καθισμάτων ρετρό και μοντέρνο ταυτόχρονα χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στο Golf GTI πίσω τη δεκαετία του 1980.

To νέο Polo GTI είναι η πιο ισχυρή έκδοση όλων των εποχών καθώς για πρώτη φορά στην 50χρονη ιστορία του έχει δίλιτρο τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα ο οποίος αποδίδει 207PS.

Το πιο εντυπωσιακό στοιχείο όμως είναι ότι έχει έναν δικό του τρόπο που το διαχωρίζει από τον ανταγωνισμό: Ford Fiesta ST, Hyundai i20 N. Θα πρέπει εδώ να τονίσουμε ότι για τα Fiesta σταμάτησε η παραγωγή στα μέσα Ιουλίου.

Ειδοποιός διαφορά για το Polo η γραμμικότητα, η ενδοτικότητα της ανάρτησης και το αυτόματο κιβώτιο. Το γερμανικό gti δεν κοπανάει αναίτια και κινείται απρόσκοπτα εντός πόλης χωρίς να σε ταλαιπωρεί με αναίτιες αλλαγές ταχυτήτων.


Οπτικά, δεν προκαλεί, ξεχωρίζει από τη μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης, τις μεγαλύτερες ζάντες (17άρες), τα λογότυπα εμπρός και πίσω (μαζί με τη διπλή απόληξη της εξάτμισης), καθώς και την αεροτομή ψηλά στην πόρτα του χώρου αποσκευών αλλά και τη μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα του εμπρός προφυλακτήρα.

Η ταυτότητα των φώτων μπροστά, παραπέμπει στην οικογένεια των ηλεκτρικών ID κυρίως λόγω του φωτεινού «σιριτιού» που εκτείνεται από άκρη σε άκρη. Πέρα από τις καρό επενδύσεις στα καθίσματα με την πλευρική στήριξη, κόκκινες ραφές και λεπτομέρειες που μαζί με τον φωτισμό, προσδίδουν σπορ ύφος.


Οι χώροι είναι πολύ καλοί κάθεσαι άνετα στο Polo και αυτή η άνεση δεν διαταράσσεται ούτε εν κινήσει ακόμη και στους κακούς ελληνικούς δρόμους.

Το Polo δεν κοπανάει ούτε με λίγα χιλιόμετρα, ούτε όταν έρχεσαι με φόρα. Με ατού τη ρύθμιση της ανάρτησης, την ταιριαστή χαρτογράφηση του κιβωτίου και την γραμμική χωρίς ξεσπάσματα απόκριση του κινητήρα το Polo παρουσιάζει αθλητικό αλλά όχι σκληροπυρηνικό χαρακτήρα.

Δεν κοπανάει αναίτια όπως π.χ. το Hyundai i20N, τα καταφέρνει εξαιρετικά καλά σε ό,τι και αν του ζητήσει ο οδηγός αβίαστα, χωρίς υστερίες ή δράμα. Είναι εξαιρετικά γρήγορο, χωρίς να νιώθεις την πίεση, την ένταση και την υπερβολή.


Αυτό θα το εκτιμήσει δεόντως ο συνειδητοποιημένος πελάτης ηλικίας 40 – 60 ετών που θέλει ένα γρήγορο αυτοκίνητο πόλης.

Με το Polo θα κινηθεί γρήγορα παντού, εντός και εκτός αστικού ιστού, απολαμβάνοντας διακριτικότητα και αποτελεσματικότητα. Στρίβοντας η πληροφορία που φτάνει στα χέρια του οδηγού είναι ακριβής, απέριττη και αγχολυτική.

Χάρη στα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας και τη συνεργασία τους με το XDS (ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό) ο οδηγός μπορεί να πατήσει τέρμα το γκάζι με τους τροχούς στριμμένους χωρίς σπιναρίσματα και υστερίες. Το σημερινό Polo GTI είναι πιο αποτελεσματικό και ώριμο απ’ ότι ένα Golf GTi δεκαετίας.


Ο ήπιος all around χαρακτήρας του αποτελεί κατά την άποψή μου, επιλογή στοχευμένη.

Το Polo GTi δεν απευθύνεται στον ενθουσιώδη πιτσιρικά παρότι έχει όλα τα στοιχεία για να τον ικανοποιήσει. Προέρχεται από μια εποχή που τα GTI της VW ήταν μύθος σε γενιές οδηγών που σήμερα έχουν τα χρήματα για να τα αποκτήσουν αλλά και την ικανότητα να τα οδηγήσουν.

Οπότε στα μάτια μου δεν βρίσκεται απέναντι στο Hyundai i20N ή στο Fiesta ST, αλλά δίπλα στα εφηβικά μας όνειρα. Τα ικανοποιεί δε απόλυτα.


Τεχνικά χαρακτηριστικά VW Polo GTI

Κυβισμός: 1.984cc
Ισχύς: 207 PS στις 4.600-6.000 rpm
Ροπή: 320 Nm στις 1.500-4.500 rpm
Μετάδοση: Στους μπροστινούς τροχούς
Κιβώτιο: Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 6,5 sec
Τελική ταχύτητα: 240 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 8,2 lt/100 km
Εκπομπές CO2: 154 gr/km (WLTP)
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.074 x 1.751 x 1.431 mm
Μεταξόνιο: 2.549 mm
Βάρος: 1.372 kg
Χώρος αποσκευών: 305 lt
Τιμή: 36.600 €

Διαβάστε επίσης:

Seat: Ρεκόρ εσόδων 7,4 δισ. στο 6μηνο!

F1 Σπα: Έσπασαν πάλι το τρόπαιο!

Στοκχόλμη: Δύο άνδρες έκαψαν αντίτυπο του Κορανίου μπροστά από το Κοινοβούλιο