Με δυο στους τρεις υποψήφιους αγοραστές να αναζητούν υπερυψωμένα αυτοκίνητα με γνώμονα την άνεση, την αποδοτικότητα και την πρακτικότητα η MG δίνει δυναμικό παρόν με ένα άκρως δελεαστικό πακέτο. Πρόκειται για τη νέα έκδοση του ZS με υβριδικό σύστημα, καθιστώντας το ως value for money επιλογή για τον οικογενειάρχη αλλά και για εταιρικό αυτοκίνητο.

MG ZS Max Hybrid+

Με έναν αέρα ανανέωσης διαφοροποιείται αρκετά από το απλό MG ZS και θα λέγαμε πως μοιάζει με διαφορετικό μοντέλο καθώς και οι εξωτερικές διαστάσεις του είναι μεγαλύτερες, κυρίως στο μήκος κατά 120 mm. Νέα φωτιστικά σώματα LED λεπτής σχεδίασης, δυναμικές γραμμές στο καπό, προφυλακτήρας με διαμορφωτές αέρα για καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, μικρό άνοιγμα στην μάσκα ως εισαγωγή αέρα για ψύξη του κινητήρα και μερικές λεπτομέρειες χρωμίου προσδίδουν μοντέρνες πινελιές στην εμφάνισή του.

1

MG ZS Max Hybrid+

Ελαφρώς φουσκωμένα τα πλαϊνά φτερά δίνουν όγκο, με τις ζάντες αλουμινίου 17″ να ταιριάζουν στο ύφος του αυτοκινήτου. Καθρέπτες στο χρώμα του αυτοκινήτου και μπάρες οροφής χρωμιωμένες συμπληρώνουν την πλαϊνή όψη. Στο πίσω μέρος διαιρούμενα φωτιστικά σώματα, αεροτομή ως προέκταση της οροφής, διακοσμητικά σε σχήμα εξάτμισης στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα και ένα όρθιο προβολάκι ομίχλης το καθιστούν σοβαρό και ήρεμο, όχι αδιάφορο.

MG ZS Max Hybrid+

Ίδια φιλοσοφία ακολουθείται σχεδιαστικά και στο εσωτερικό όπου επικρατεί η λιτότητα με υφασμάτινη επένδυση σε γκρι χρώμα στο ταμπλό και στις πόρτες, μαλακά πλαστικά και όλα τα απαραίτητα σύγχρονα καλούδια. Ψηφιακός πίνακας οργάνων 12.3″ για την έκδοση Exclusive, με όλες τις πληροφορίες ταξιδιού και τρισδιάστατη απεικόνιση του περιβάλλοντος με αναγνώριση των οχημάτων που βρίσκονται γύρω μας. Άλλη μία οθόνη αφής 12,3″ στην κεντρική κονσόλα από όπου μπορούμε να κάνουμε τις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, να χειριστούμε τον κλιματισμό, την μουσική και να συνδέσουμε το κινητό μας. Υποστηρίζει σύνδεση μέσω καλωδίου με Apple CarPlay & Android Auto, ενώ διαθέτει 3 θύρες USB-A και μία USB-C για φόρτισης των συσκευών μας.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πλατύς και χαμηλού ύψους ενώ περιβάλλεται από ένα χρωμιωμένο πλαίσιο το οποίο δίνει την αίσθηση αλουμινίου, δίνοντας κύρος. Τιμόνι με επίπεδο πάνω και κάτω μέρος τριάκτινης σχεδίασης με αρκετά κουμπιά τα οποία δύσκολα καταλαβαίνει κανείς τι κάνουν καθώς είναι ελλιπής η αναγραφή, ενώ το ίδιο κουμπί μπορεί να έχει παραπάνω από μία λειτουργίες. Υφασμάτινα καθίσματα μέτριας σκληρότητας με αρκετές ρυθμίσεις για πλήρη ορατότητα.

Διαθέτει άνετους χώρους και στα πίσω καθίσματα μπορούν να βολευτούν και τρεις ενήλικες με χώρο για τα πόδια τους. Αυτόματος κλιματισμός, αποθηκευτικοί χώροι σε αρκετά σημεία και χώρος αποσκευών ικανοποιητικός στα 443 lt προσφέρει ευκολία στην μεταφορά αποσκευών, ενώ εύκολα αναδιπλώνονται τα πίσω καθίσματα φτάνοντας τα 1.457 lt ωφέλιμου χώρου φόρτωσης.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Κάτω από το καπό βρίσκουμε ένα από τα δυνατά χαρτιά της εταιρίας. Ο βενζινοκινητήρας 1.5 lt συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 100 kW με αποτέλεσμα συνδυαστική ισχύ στα 197 PS και μέγιστη ροπή στα 465 Nm. Η αποδοτικότητα του υβριδικού συνόλου χαρίζει άνετες επιταχύνσεις ενώ παράλληλα περιορίζει στο ελάχιστο δυνατό την χρήση του θερμικού κινητήρα, ο οποίος τις περισσότερες φορές εκκινεί για να φορτίζει την μπαταρία χωρητικότητας 1.83 kWh.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Το αυτόματο κιβώτιο υβριδικής μετάδοσης 3 σχέσεων σε ταχύτητες ως 50 km/h κρατά χαμηλά το επίπεδο θορύβου. Σε μεγαλύτερες ταχύτητες και χωρίς να είναι απόλυτα κατανοητό γιατί, υπάρχουν στιγμές που ο βενζινοκινητήρας συντονίζει και μεταφέρει τριγμό στο ταμπλό, ενώ όταν οι στροφές ανεβαίνουν ο ήχος είναι ενοχλητικός. Εντός πόλης προσφέρει οικονομία καυσίμου και ξεκούραστες μετακινήσεις. Εκτός αστικού ιστού η κατανάλωση καυσίμου ανεβαίνει ελαφρώς και η εμπειρία ταξιδιού δεν είναι η πιο ευχάριστη για τα σημερινά δεδομένα καθώς σε ανηφορικά κομμάτια της εθνικής οδού το υβριδικό σύνολο δυσκολεύεται. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας καταγράψαμε μέση κατανάλωση 5,9 lt/100km τιμή εξαιρετική για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Στον πλούσιο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα τα προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης οδηγού τα οποία διευκολύνουν τον οδηγό. Αυτόματη συγκράτηση φρένου, αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, προειδοποίηση ασταθούς οδήγησης, προσαρμοζόμενος διατηρητής ταχύτητας, σύστημα παρακολούθησης τυφλού σημείου με ένδειξη στους εξωτερικούς καθρέπτες κ.α. Συνολικά προσφέρουν άνεση και ασφάλεια, αλλά μερικά από αυτά είναι αρκετά παρεμβατικά και χρήζουν απενεργοποίησης κάθε φορά που εκκινούμε το αυτοκίνητο ώστε να μην μας αποσπούν και την προσοχή οι προειδοποιητικοί ήχοι.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Η ανάρτηση του MG ZS είναι μαλακή και αποσβένει με επιτυχία όλες τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος, περνώντας τα σαμαράκια σχεδόν χωρίς να το καταλάβουμε. Δεν μεταφέρει ήχους και αναταράξεις στην καμπίνα. Αποτελείται από γόνατα McPherson εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω μια επιλογή που φαίνεται να «δουλεύει» και να ταιριάζει με το βάρος του αυτοκινήτου στα 1.410 kg. Οι τροχοί 17″ με ελαστικά διαστάσεων 215/55 R17 συντελούν στον τομέα της άνεσης ενώ παρέχουν καλή πληροφόρηση στον οδηγό. Υπάρχουν κλίσεις μικρής κλίμακας, το σύστημα διεύθυνσης όμως «ακούει» τον οδηγό και χωρίς ασάφεια/ανασφάλεια του επιτρέπει να σημαδεύει και να στρίβει ακριβώς εκεί που επιλέγει. Στο φρενάρισμα, η πρώτη αίσθηση είναι λίγο απότομη λόγω ανάκτησης ενέργειας. Με λίγη εξοικείωση στο πεντάλ του φρένου όμως, η επιβράδυνση γίνεται γραμμικά. Τα φρένα δεν εμφάνισαν σημάδια κόπωσης στο επαρχιακό δίκτυο που δοκιμάστηκαν ενδελεχώς.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Η απόσταση από το έδαφος στα 161 mm βοηθάει ώστε να περνάμε άνετα από παντού, ενώ αν χρειαστεί να μπούμε και σε έναν χωματόδρομο δεν θα προσθέσει άγχος στο κεφάλι μας. Το MG ZS Max Hybrid+ απευθύνεται σε εκείνους που προτιμούν τα ψηλά αυτοκίνητα, είτε για καλύτερη ορατότητα και ευκολία πρόσβασης, είτε για να καβαλάνε πιο άνετα τα πεζοδρόμια ή ακόμη και για το κύρος, ενώ παράλληλα δεν θέλουν να χαλάσουν μια περιουσία για την απόκτησή του και για την καθημερινή χρήση του.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Υπάρχουν τρεις διαθέσιμες εκδόσεις, Excite στα 24.600€, Exclusive στα 27.100€ (αυτοκίνητο δοκιμής), Luxury στα 29.700€ καλύπτοντας τις ανάγκες και των πιο απαιτητικών. Σε αυτή την κατηγορία των B-SUV υπάρχει έντονος ανταγωνισμός με τα: Toyota Yaris Cross, Peugeot 2008, Nissan Juke, Ford Puma, Citroen C3, Opel Crossland, Hyundai Kona, Jeep Avenger, Fiat 600. Στα δυνατά σημεία του MG ZS, το οποίο αποτελεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση για την ελληνική αγορά, η αποδοτικότητα του κινητήρα, η εξοικονόμηση καυσίμου, η άνεση στην κύλιση, οι διαθέσιμοι χώροι, ο πλούσιος εξοπλισμός ακόμη και από την βασική έκδοση και φυσικά η ανταγωνιστική τιμή του.

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Τεχνικά χαρακτηριστικά MG ZS Max Hybrid+ Εxclusive
Κυβισμός: 1.498cc
Ισχύς: 197 PS
Ροπή: 465 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο κιβώτιο υβριδικής μετάδοσης 3 ταχυτήτων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.430/ 1.818 / 1.635 mm
Μεταξόνιο: 2.610 mm
Χώρος αποσκευών: 443 lt – 1.457 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.410 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8,7 sec
Τελική ταχύτητα: 168 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5,9 lt/100km
Εκπομπές CO2: 115 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: 27.100 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)

MG ZS Max Hybrid+
MG ZS Max Hybrid+

Διαβάστε επίσης:

F1 Μπαχρέιν, δοκιμές εξέλιξης, 3η μέρα: Ταχύτερος ο Ράσελ

Πώς επηρεάζεται η αυτονομία ενός ηλεκτρικού οχήματος από τη θερμοκρασία;

CUPRA: Η πιο trendy μάρκα!