• AUTO

    Οδηγούμε το MG HS!

    • Του Άγγελου Πάρχα
    MG HS!


    Με μήκος στα 4,6 m, 162 PS, άνετους χώρους για όλη την οικογένεια, δυναμική εμφάνιση και εσωτερικό κομψής σχεδίασης, με τιμή 25.850€!

    Το δυναμικό παρόν στην ελληνική αγορά συνεχίζει να δίνει η εταιρία MG με προσιτά μοντέλα για όλα τα γούστα. Το HS ξεχωρίζει για τη δυναμική του σχεδίαση και τις κομψές γραμμές του.

    Η μεγάλη μάσκα με το χαρακτηριστικό λογότυπο MG που θυμίζει Maserati, οι εκφραστικοί προβολείς led και οι αεροδυναμικές γραμμές προσδίδουν στο αυτοκίνητο έναν αέρα πολυτέλειας και δυναμισμού. Το σχήμα του και γενικά οι σχεδιαστικές του επιλογές θυμίζουν λίγο από μοντέλα της Mercedes, ενώ βλέποντάς το από μακριά υπάρχει περίπτωση και να μπερδευτείς.

    Από το πλάι αναδεικνύεται ο όγκος του αυτοκινήτου προσδίδοντάς του κύρος οι μεγάλες πόρτες, το χρωμιωμένο πλαίσιο γύρω από τα παράθυρα και οι ζάντες αλουμινίου 17″. Στο πίσω μέρος διαιρούμενα led φωτιστικά σώματα οβάλ σχεδίασης και δύο απολήξεις εξάτμισης οι οποίες πλαισιώνονται με χρώμιο δίνοντας μια σπορ αίσθηση.

    Το εσωτερικό είναι εξίσου εντυπωσιακό, με υψηλής ποιότητας υλικά και φινιρίσματα που δημιουργούν μια αίσθηση άνεσης και πολυτέλειας. Είσοδος χωρίς κλειδί και ξεκλείδωμα αυτοκινήτου με κουμπί που υπάρχει επάνω στην χειρολαβή για πιο εύκολη και άμεση πρόσβαση.

    Ξεκινώντας από τα δερμάτινα καθίσματα μαλακής αίσθησης, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα και το τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με φλατ κάτω πλευρά, φτάνουμε στο ταμπλό το οποίο είναι κι αυτό δερμάτινο με κόκκινη ραφή και περιλαμβάνει δύο μεγάλες οθόνες. Η μία είναι 12,3″ και αποτελεί τον ψηφιακό πίνακα οργάνων με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ταξιδιού.

    Η δεύτερη είναι αφής 10,1″ για το σύστημα πολυμέσων, με ενσωματωμένους χάρτες και από εκεί μπορούμε να ρυθμίσουμε τον ήχο αλλά και να κάνουμε αλλαγές στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου. Συνδέεται ενσύρματα με Apple car play & Android auto ώστε να μπορούμε να αξιοποιήσουμε τις αγαπημένες εφαρμογές του κινητού μας. Η απόκρισή της επιδέχεται αναβάθμιση.

    Είναι άνετο και ευρύχωρο τόσο για τους εμπρός επιβάτες, όσο και για τους πίσω όπου άνετα κάθονται τρεις ενήλικες μα άπλετο χώρο για τα πόδια τους και αρκετή απόσταση από την οροφή. Αρκετοί αποθηκευτικοί χώροι στις πόρτες, στο ντουλαπάκι εμπρός από τα πόδια του συνοδηγού, ανάμεσα στα καθίσματα όπου κάτω από το υποβραχιόνιο υπάρχει ένα βαθύ ντουλαπάκι με επιλογή ψύξης, ώστε να διατηρούμε κρύα τα νερά μας ή τα αναψυκτικά.

    Ικανοποιητικός χώρος αποσκευών στα 463lt με δυνατότητα ρύθμισης κλίσης της πλάτης των πίσω καθισμάτων ώστε ανάλογα να αυξάνεται ο χώρος, ενώ αναδιπλώνοντάς τα δημιουργείται χώρος 1454lt και μπορούμε να φορτώσουμε την προίκα μας ή πιο ογκώδη αντικείμενα.

    Στα πίσω καθίσματα φιλοξενούνται άνετα τρεις ενήλικες με αρκετό χώρο για τα πόδια τους και χωρίς να πλήττουν καθώς το ύψος της οροφής απέχει αρκετά από τα κεφάλια τους. Ο χώρος αποσκευών στα 466 lt καλύπτει τις ανάγκες όλων των επιβατών, ενώ υπάρχει έξτρα αποθηκευτικός χώρος από κάτω.

    Αναδιπλώνοντας τα πίσω καθίσματα υπάρχει άπλετος χώρος (1300 lt) και μπορούμε να μεταφέρουμε ογκώδη αντικείμενα. Διαθέτει δύο θύρες usb και μία 12V εμπρός, ενώ οι πίσω επιβάτες έχουν και εκείνοι δύο θύρες usb στη διάθεσή τους.

    Στο σύστημα κλιματισμού δεν μπορείς να ρυθμίσεις θερμοκρασία, αλλά μόνο κρύο ή ζεστό και την ένταση αέρα που βγαίνει από τους καλαίσθητους αεραγωγούς εμπρός και πίσω.

    Την κίνηση στους εμπρός τροχούς μεταφέρει ένας υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας 1.5 lt με 162PS ο οποίος συνεργάζεται με ένα 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο και αποδίδει μέγιστη ροπή 250 Nm, από τις 1.500 rpm – 4.400 rpm.

    Η ισχύς του κινητήρα αποδείχθηκε ικανοποιητική από τις χαμηλές στροφές κιόλας, ενώ οι εκκινήσεις χρήζουν εξοικείωσης ώστε να μην σβήνει το αυτοκίνητο λόγω της πολύ μαλακής αίσθησης του πεντάλ του συμπλέκτη.

    Δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο, άλλωστε δεν είναι αυτή η δουλειά του, όμως κινείται αξιοπρεπώς σε όλες τις διαδρομές, είτε εντός πόλης, είτε σε αυτοκινητόδρομο, ενώ το βάρος των 1.469 kg γίνεται αισθητό σε ορισμένες συνθήκες πίεσης με το κλιματιστικό αναμμένο.

    Εκεί οφείλεται και η αυξημένη κατανάλωση καυσίμου, κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας ήταν στα 8,6 lt/100km.

    Το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο η κλιμάκωσή του οποίου είναι «μακριά» και χρειάζεται να ανεβάσουμε υψηλές στροφές για να αλλάξουμε σχέση, δεν αποτελεί την ιδανική επιλογή καθώς διατίθεται και με 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη το οποίο και προτείνουμε.

    Το σύστημα Start & Stop όταν είναι ενεργοποιημένο πολλές φορές δεν προλαβαίνει να εκκινήσει τον κινητήρα εγκαίρως με αποτέλεσμα να χρειάζεται να ξαναπάμε τον επιλογέα στη νεκρά, να περιμένουμε με πατημένο συμπλέκτη, να ανάψει και τότε να βάλουμε πρώτη σχέση και να φύγουμε βραδύνοντας αναίτια τους πίσω οδηγούς.

    Η ρύθμιση της ανάρτησης είναι μαλακή και η πληροφορία που περνάει στον οδηγό είναι σαφής χωρίς «ψαρέματα» ή ανούσια πλεύση του αμαξώματος. Η απόσβεση των ανωμαλιών του οδοστρώματος φέρνει ήχο στην καμπίνα αλλά όχι σε ενοχλητικό επίπεδο.

    Έχει κλίσεις, ιδιαίτερα σε διαδρομή με συνεχείς εναλλαγές πορείας αλλά θα λέγαμε πως το επίπεδο άνεσης των επιβατών παραμένει σε υψηλό επίπεδο και ταιριάζει απόλυτα με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου.

    Το σύστημα διεύθυνσης είναι ελαφρύ, θα το θέλαμε πιο πληροφοριακό κυρίως όταν ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα και η ακρίβεια είναι απαραίτητη. Βέβαια είναι ευέλικτο ακόμη και αν ο μεγάλος του όγκος ίσως προδιαθέτει για το αντίθετο. Στην κίνηση της πόλης ελίσσεται διακριτικά ενώ το παρκάρισμα με την κάμερα οπισθοπορείας και τους αισθητήρες παρκαρίσματος είναι αρκετά εύκολη υπόθεση.

    Από επίπεδο εξοπλισμού υπάρχουν όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Ο διατηρητής ταχύτητας διαθέτει ξεχωριστό χειριστήριο σε μορφή λεβιέ κάτω από εκείνον των φώτων.

    Σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, ηχητική και οπτική προειδοποίηση με λαμπάκι στους καθρέπτες για το τυφλό σημείο, ηλεκτρικό χειρόφρενο και αυτόματο φρενάρισμα (auto hold) όταν περιμένουμε στο φανάρι, αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και άλλα συστήματα του MG Pilot ξεκουράζουν τον οδηγό ο οποίος φτάνει με ασφάλεια στον προορισμό του.

    Το MG HS αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή για όσους αναζητούν ένα suv που συνδυάζει στυλ, απόδοση και τεχνολογία χωρίς υψηλό προϋπολογισμό.

    Με τη μοντέρνα του σχεδίαση, τους άνετους χώρους και τον πλούσιο εξοπλισμό, έχει όλα τα στοιχεία για να κερδίσει μια θέση στην καρδιά των οδηγών και των οικογενειών.

    Αν και αποτελεί την πιο οικονομική επιλογή, σε κατηγορία διαστάσεων, απέναντί του βρίσκει τα: Toyota Rav4, Peugeot 3008, Hyundai Tuscon, VW Tiguan, Ford Kuga, Mazda CX-5. Εάν κάποιος αναζητάει ένα προσιτό, αξιόπιστο και σύγχρονο suv, το MG HS αξίζει σίγουρα την προσοχή και μία δοκιμή.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά MG HS 1.5T MT6 Excite

    Κυβισμός: 1.490 cc
    Ισχύς: 162 PS
    Ροπή: 250 Nm
    Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
    Κιβώτιο: Χειροκίνητο 6 σχέσεων
    Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.610 / 1.876 / 1.685 mm
    Μεταξόνιο: 2.720 mm
    Χώρος αποσκευών: 463 lt, 1454 lt σε διθέσια διαμόρφωση
    Βάρος: 1.469 kg
    Επιτάχυνση 0-100km/h: 9,9 sec
    Τελική ταχύτητα: 190 km/h
    Μέση κατανάλωση δοκιμής: 8,6 lt/100km
    Εκπομπές CO2: 168 gr/km
    Τέλη κυκλοφορίας: 142 ευρώ
    Τιμή: 25.850 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)



    ΣΧΟΛΙΑ