• AUTO

    Οδηγούμε το ηλεκτρικό Mini Countryman!

    Mini Countryman


    Με μήκος 4.4m και μεταξόνιο 2.7m το Countryman βρίσκεται στην καρδιά των C SUV, παρότι πριν χρόνια είχε ξεκινήσει σαν B SUV. To ρόλο αυτό σήμερα τον παίζει το Aceman.

    Στις νέες αυξημένες διαστάσεις του Countryman υπάρχει χώρος για την τοποθέτηση των μπαταριών στο πάτωμα τόσο με ένα ηλεκτροκινητήρα στην προσθιοκίνητη έκδοση όσο και με δυο έναν στον εμπρός και έναν στον πίσω άξονα για την τετρακίνητη έκδοση.

    Η έκδοση ALL4 με τον κωδικό SE ήταν το αυτοκίνητο της δοκιμής μας.

    Mini Countryman

    Διέθετε δυο ηλεκτροκινητήρες σύγχρονους μόνιμου μαγνήτη με συνδυαστική ισχύ 230KW (313PS) και ροπή 494 Nm. H μπαταρία έχει τάση 400 Volt και είδαμε ρυθμό φόρτισης ως 72kw την ώρα σε ταχυφορτιστή DC ισχύος 120 kW.

    Σύμφωνα με την εταιρεία, η αυτονομία φτάνει τα 433km (κατά WLTP) τιμή που πλησιάσαμε εντός πόλης με τη χρήση του προγράμματος χαρτογράφησης Green.

    Mini Countryman

    Σχεδιαστικά το ηλεκτρικό Mini Countryman ξεχωρίζει ειδικά από το πλάι.

    Η απουσία ανοιγμάτων για λόγους ψύξης δίνει χαρακτήρα ενώ το πάτωμα είναι εντελώς λείο. Τα LED φώτα, εμπρός και πίσω, η μάσκα, οι θόλοι των τροχών και οι διαμόρφωση των προφυλακτήρων δεικνύουν αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

    Το νέο MINI Countryman SE ALL4 έχει αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,26 τιμή απλησίαστη για την αντίστοιχη έκδοση με θερμικό κινητήρα. Εξού και είναι τόσο αθόρυβο αλλά και αποδοτικό.

    Mini Countryman

    Από την πρώτη στιγμή που βρεθείς στο εσωτερικό του νιώθεις πως μπαίνεις σ’ έναν νέο κόσμο.

    Ο σχεδιαστής αλλά και ο υπεύθυνος για την φωτεινή υπογραφή του αυτοκινήτου είχαν μεγάλα κέφια και έμπνευση. Τα χρώματα φωτισμού αλλάζουν ανάλογα με την επιλογή χαρτογράφησης, αναπόφευκτα ακολουθεί και η διάθεσή σου.

    Η έγχρωμη κυκλική οθόνη αφής 9,4 ιντσών διαμέτρου 240mm τεχνολογίας OLED κυριαρχεί στο κέντρο του ταμπλό. Το Mini διακρίνεται για την ευρυχωρία και την πρακτικότητα.

    Έχει χώρο για μια πολυμελή οικογένεια με τις αποσκευές της.

    Οι θήκες για μικροαντικείμενα είναι πολλές και διαμορφωμένες εργονομικά.

    Mini Countryman

    Εμπρός από τον οδηγό δεν υπάρχει πίνακας οργάνων, αλλά Head-up Display.

    Τόσο το ταμπλό όσο και το εσωτερικό των θυρών είναι καλυμμένα με ύφασμα από ίνες ανακυκλωμένου PET.

    Η ανάρτηση του αποτελείται από γόνατα MacPherson με ψαλίδα βάσης και αντιστρεπτική ράβδο εμπρός και από διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

    Το σύστημα ανάκτησης ενέργειας προβλέπει την επόμενη κίνηση του οδηγού και ανάλογα με το «σενάριο» μεταβάλλει το ρυθμό ανάκτησης ενέργειας. Π.χ. αν μπροστά σου υπάρχει φανάρι, ή μειώνεται η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, μόλις αφήσει το γκάζι το σύστημα ανακτά έντονα ενέργεια.

    Εκμεταλλευόμενοι την ακαμψία του πλαισίου χάρη στη μπαταρία που βρίσκεται στο πάτωμα, οι μηχανικοί της εταιρείας έχουν ρυθμίσει την ανάρτηση ενδοτικά, κρατάει καλά χωρίς να γέρνει ή να κοπανάει και χωρίς να επιτρέπει δευτερογενείς ταλαντώσεις.

    Πράγμα σπάνιο για SUV δυο τόνων. Βέβαια το βάρος είναι αισθητό αν αποφασίσεις να δώσεις ρεύμα στο γκάζι.

    Mini Countryman

    Τo Mini Countryman SE επιταχύνει εντυπωσιακά χωρίς σπιναρίσματα χάρη στην 4κίνησή του και στρίβει αγέρωχα.

    Η κατευθυντικότητα και η ακρίβεια του τιμονιού είναι εξαιρετικές ενώ επιλέγοντας το πρόγραμμα «Go Cart» ο οδηγός μπορεί να κινηθεί σβέλτα και ν’ ανακαλύψει τα υψηλά περιθώρια ασφάλειας που έχει το ηλεκτρικό Countryman χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και την πολύ καλή κατανομή βάρους.

    Βέβαια το βάρος είναι πάντα εκεί να σου θυμίζει ότι πρέπει να φρενάρεις πιο νωρίς και να στρίβεις το τιμόνι λιγότερο, φορτίζοντας αντίστοιχα λιγότερο τους τροχούς.

    Mini Countryman

    Κινούμενοι σύννομα στον αυτοκινητόδρομο καταγράψαμε πολύ χαμηλά επίπεδα θορύβου.

    Αν στήσεις αυτί εντοπίζεις το θόρυβο κύλισης των ελαστικών, ή τον αέρα που μετατοπίζεται από την μετωπική επιφάνεια του οχήματος.

    Σε ό,τι αφορά στην κατανάλωση ενέργειας, η μέση τιμή που μετρήσαμε έφτασε τις 17,2 kWh/100km τιμή εξαιρετική για το χαρακτήρα του οχήματος.

    Σημειώστε πως με βάση το θερμοδυναμικό ισοδύναμο η κατανάλωση είναι στα 2lt/100km.

    Το Mini  διαθέτει αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω και ο οδηγός καλείται να συνηθίσει την αίσθηση του συστήματος ενέργειας που συνδυάζει την ανάκτηση με την πέδηση.

    Εν κατακλείδι πρόκειται για ένα όχημα που διεγείρει τα συναισθήματά σου, την αισθητική σου και την λογική σου.

    Με χώρους, γκάζια, χαμηλό κόστος χρήσης, αλλά και κτήσης χάρη στην κρατική επιδότηση των 9χ. ευρώ που μπορεί να φτάσει τις 11χ. σε περίπτωση απόσυρσης.

    Το ηλεκτρικό Countryman είναι ένα όχημα της νέας εποχής. Αν έχετε πρόσβαση σε ιδιωτικό χώρο στάθμευσης με παροχή ρεύματος σας προτρέπουμε να το αξιολογήσετε.

    Τεχνικά χαρακτηριστικά – MINI Countryman SE ALL4 230KW

    Κινητήρας: Δύο ηλεκτροκινητήρες, σύγχρονοι μόνιμου μαγνήτη

    Συνδυαστική ισχύς: 230ΚW (313 PS)

    Συνδυαστική ροπή: 494 Nm

    Χωρητικότητα μπαταρίας: 66,5 kWh

    Μετάδοση: Στους τέσσερις τροχούς

    Κιβώτιο: Αυτόματο μίας σχέσης

    Επιτάχυνση 0-100 km/h: 5,6 sec

    Τελική ταχύτητα: 180 km/h (ηλεκτρονικά περιορισμένη)

    Μέση κατανάλωση εργοστασιακή/δοκιμής: 17,2 kWh/100 km

    Αυτονομία: 407 km (δοκιμής)

    Εκπομπές CO2: 0

    Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.4331.843/1.635 mm

    Μεταξόνιο: 2.692 mm

    Βάρος: 2.000 kg

    Χώρος αποσκευών: 460 – 1.450 lt (διθέσια διαμόρφωση)

    Τιμή: Από 49.950 ευρώ (δικαιούται κρατικής επιδότησης έως 11.000 ευρώ)

    Mini Countryman

    Διαβάστε επίσης:

    Hellenic Cables: Νέα σύμβαση για την προμήθεια καλωδίων στο έργο New Jersey Offshore Wind

    Η ιστορική εκκλησία του Αγίου Γεωργίου στην Τουρκία αποκτά τον χαμένο της τρούλο

    Ριζικές αλλαγές στο φετινό επίδομα θέρμανσης – Κερδισμένοι όσοι “κάψουν” ρεύμα αντι για πετρέλαιο

     



    ΣΧΟΛΙΑ