Με νέα αισθητικά στοιχεία και μερικές διακριτικές λεπτομέρειες διατηρεί τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του.
Η εμπρός μάσκα ενσωματώνεται στο αμάξωμα με τις γρίλιες στο ίδιο χρώμα με όλο το αυτοκίνητο, δημιουργώντας μια αρμονική και ενιαία εικόνα. Λεπτής σχεδίασης φωτιστικά σώματα LED και κυψελοειδές άνοιγμα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα για καλύτερη ψύξη του κινητήρα ολοκληρώνουν το εμπρός μέρος.
Από το πλάι διακρίνουμε μία κομψή σιλουέτα «coupe», με χαμηλή γραμμή οροφής και αεροδυναμικό σχήμα.
Τροχοί από κράμα αλουμινίου με διχρωμία Diamond cut 18″, κρυφές λαβές στις πίσω πόρτες και διαφορετικό χρώμα οροφής προσδίδουν μια ιδιαίτερη ταυτότητα και έναν ξεχωριστό χαρακτήρα. Η οριζόντια λωρίδα LED που συνδέει τα πίσω φωτιστικά σώματα δημιουργεί ατμόσφαιρα και τραβάει τα βλέμματα. Αεροτομή διακριτικής σχεδίασης ως συνέχεια της οροφής δεικνύει πως η εταιρία έχει εστιάσει στην αεροδυναμική απόδοση ώστε να μειώσει αντιστάσεις αέρα και στροβιλισμούς. Η συνολική αισθητική καταφέρνει να συνδυάσει κομψότητα, δυναμισμό και φουτουριστική απλότητα με εκλεπτυσμένα μοντέρνα στοιχεία που διαφοροποιούν το HR-V από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας.
Τo πλαίσιο Global Small Platform της Honda είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής εξασφαλίζοντας κορυφαία για την κατηγορία ακαμψία. Το τιμόνι έχει κολόνα με βελτιωμένη στρεπτική ακαμψία για καλύτερη αίσθηση. Υπάρχουν επίσης επεμβάσεις στην ανάρτηση με διαφορετικό σετάρισμα των ελατηρίων για μείωση των πλευρικών δυνάμεων, ενώ έχουν αλλαχθεί και τα σινεμπλόκ, τα οποία είναι υδραυλικά στο πίσω μέρος, για καλύτερο έλεγχο και βελτίωση της άνεσης. Τα φρένα φέρουν δίσκους 293 χιλιοστών εμπρός (αεριζόμενοι) και 282 χιλιοστών πίσω. Αξίζει να τονιστεί η πετυχημένη προσπάθεια για βελτίωση των χαρακτηριστικών εσωτερικού θορύβου (NVH) ώστε το SUV της Honda να γίνει ακόμα πιο ήσυχο και πολιτισμένο.
Περνώντας στο εσωτερικό, η ευρυχωρία σε συνδυασμό με την τεχνολογία και την λιτότητα διαμορφώνουν μια μινιμαλιστική φιλοσοφία ενώ δίνουν και μια πιο premium αίσθηση. Η οριζόντια σχεδίαση ταμπλό προσφέρει απρόσκοπτη ορατότητα και διατηρεί ισορροπία στο βλέμμα του οδηγού. Η χρήση υψηλής ποιότητας υλικών, με μαλακές δερμάτινες επιφάνειες και λεπτομέρειες που προσδίδουν διακριτική πολυτέλεια δημιουργούν μια άνετη και φιλική ατμόσφαιρα.
Το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 9″ άμεσης απόκρισης παρέχει συνδεσιμότητα ασύρματα με το κινητό μέσω Apple CarPlay & Android Auto. Από εκεί μπορούμε να κάνουμε ρυθμίσεις για τα πολυμέσα, τους χάρτες και το αυτοκίνητο. Ξεχωριστά φυσικά χειριστήρια με οθόνη για τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό χαρίζουν ευκολία ρύθμισης και αμεσότητα σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που χρειάζεται να ψάξεις στο μενού της οθόνης. Ο οδηγός αξιοποιώντας τον ψηφιακό πίνακα οργάνων έχει στη διάθεσή του όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ταξιδιού σε ένα λιτό περιβάλλον που δεν του αποσπάει την προσοχή.
Άνετο εσωτερικό, μαλακής αίσθησης καθίσματα, πρακτικότητα και αρκετός χώρος για τους πίσω επιβάτες στοιχεία τα οποία προσφέρουν άνετες μετακινήσεις. Χώροι αποθήκευσης σε αρκετά μέρη του αυτοκινήτου καλύπτουν τις καθημερινές ανάγκες ενώ ο χώρος αποσκευών στα 304 lt είναι ελαφρώς μικρότερος από το συνηθισμένο για αυτοκίνητα της κατηγορίας. Υπάρχει όμως η δυνατότητα αναδίπλωσης των καθισμάτων εκτοξεύοντας τον χώρο αποσκευών στα 1274 lt εξυπηρετώντας ανάγκες όπως για παράδειγμα αν χρειαστεί να μεταφέρουμε ογκώδη αντικείμενα.
Το υβριδικό σύνολο του Honda HRV είναι πραγματικά οικονομικό. Αποτελείται από έναν θερμικό κινητήρα 1,5lt που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson ο οποίος συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες και μία μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου CVT. Εφόσον δεν πατάς το γκάζι τέρμα, η λειτουργία του δεν γίνεται καν αντιληπτή. Στη φάση τέρμα γκάζι, κάνει θόρυβο, ενοχλητικό. Η μονάδα ελέγχου ECU ρυθμίζει συνεχώς την λειτουργία της υβριδικής μηχανής με στόχο όσο το δυνατό μεγαλύτερη ηλεκτρική κίνηση με ομαλό τρόπο. Υπάρχουν τρία προγράμματα οδήγησης (Eco, Normal και Sport) καθώς και δυνατότητα ρύθμισης της ανάκτησης ενέργειας σε τέσσερα στάδια μέσω των paddles που βρίσκονται στο τιμόνι. H μέση τιμή κατανάλωσης της δοκιμής μας ήταν στα 5,7lt/100km Στον δρόμο το ανανεωμένο HR-V διατηρεί υψηλά ποιοτικά χαρακτηριστικά κύλισης και άνεσης. Στιβαρό πλαίσιο, καλή ηχομόνωση, ενδοτική λειτουργία της ανάρτησης, το HR-V είναι αγχολυτικό εντός πόλης.
Στο αυτοκινητόδρομο κινούμενοι σύννομα απολαμβάνεις σταθερότητα και σιγουριά. Σε δρόμο με στροφές και φάση «τέρμα γκάζι» το HRV δυσφορεί αναδεικνύοντας τον οικογενειακό και υβρδικό του χαρακτήρα. Το υβριδικό σύστημα έχει άμεση απόκριση από χαμηλά χάρη και στην συνδρομή των ηλεκτροκινητήρων. Αν εξαιρέσουμε το κιβώτιο, το υβριδικό HR-V σε προδιαθέτει να ακολουθήσεις τις γραμμές χάρη στην γραμμική αίσθηση του τιμονιού. Υπό πίεση γέρνει κι αν επιμείνεις υποστρέφει ελεγχόμενα ωσότου παρέμβουν τα ηλεκτρονικά. Η απόσταση των 18,8 εκατοστών από το έδαφος, επιτρέπει τη διέλευση από βατό χωματόδρομο.
Το HR–V e:HEV είναι μία ολοκληρωμένη πρόταση που συνδυάζει ποιότητα, πρακτικότητα, χώρους και χαμηλή κατανάλωση. Στην δημοφιλή και πολυπληθή κατηγορία που ανήκει ο ανταγωνισμός είναι έντονος: Peugeot 2008, Toyota Yaris Cross, Citroen C3, Ford Puma, Jeep Avenger, Nissan Juke, Opel Mokka, Hyundai Kona, Alfa Romeo Junior, Fiat 600.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda HR–V 1.5 i–MMD ADVANCE STYLE
Κυβισμός: 1.498 cc
Συνδυαστική ισχύς: 131 PS
Συνδυαστική ροπή: 253 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο e-CVT
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.340 / 1.790 / 1.582 mm
Μεταξόνιο: 2.610 mm
Χώρος αποσκευών: 304 lt – 1.274 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.380 kg
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 10,7 sec
Τελική ταχύτητα: 170 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 5.7lt/100km
Εκπομπές CO2: 122 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: από 35.300 ευρώ (έκδοση Elegance)
Διαβάστε επίσης:
F1 Ιαπωνία: Άνθισαν οι κερασιές στη Σουζούκα
Οδηγούμε τo νέο Honda Civic Type R
Nissan: Ο νέος CEO αναζητά στρατηγικό εταίρο – Ανοιχτή η πόρτα για την Honda
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καμπουρίδου στο mononews: Ευρωπαϊκή αυτονομία στις συναλλαγές απέναντι σε Visa και MasterCard
- Η ΕΡΤ ξαναβρίσκει τον εαυτό της – Οι κινήσεις του Γιάννη Παπαδόπουλου κι ένα ταξίδι στο Κάιρο
- Πέντε Χρόνια Προσφοράς από την Πόπη Καλαϊτζή, Μια έκθεση από μαθητές του Κολλεγίου, Η Χρυσή Βαρδινογιάννη στο Σύνταγμα
- Beosound Balance «Natura»: Η τέχνη του ήχου, σκαλισμένη στην πέτρα
