Το μικρό SUV της Toyota έρχεται να καλύψει το κενό για όσους θέλουν ένα ψηλό (15 εκ. απόσταση από το έδαφος) αυτοκίνητο πόλης με κόστος κάτω από 15χ.
Το Aygo Cross χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα (TNGA-B) με τα Yaris, Yaris Cross κάτι που το κολακεύει σε χώρους. Το «Χ» στο όνομά του δικαιολογείται από τα έντονα πλαστικά καλύμματα και την απόσταση από το έδαφος.
Το νέο Aygo X είναι κατά 23,5cm μεγαλύτερο από το προκάτοχό του, παραμένει όμως κάτω από τα 4m. Οι επιβάτες έχουν πιο πολύ χώρο, τέσσερις ενήλικες μπορούν να μεταφερθούν άνετα εντός πόλης.
Αντίστοιχα ο χώρος αποσκευών των 231lt επιτρέπει να τοποθετήσουν εκεί τις τσάντες τους χωρίς συμβιβασμούς. Αξίζει να υπενθυμίσουμε πως στο απλό Aygo, το πορτμπαγκάζ ήταν 168lt.
Στο εσωτερικό έχεις την αίσθηση πως γέρασες! Ή για να το πω αλλιώς απευθύνεται σε νέους/νέες και ωραίους/ωραίες. Κάνει γκελ στην κόρη μου και στις φίλες της.
Η κεντρική οθόνη δεσπόζει στο μέσο του ταμπλό και το λογισμικό είναι εύχρηστο με εύληπτα γραφικά που βρίθουν έντονων χρωμάτων.
Τα χειριστήρια και η εργονομία είναι οικεία στους χρήστες Toyota, δημιουργούν μια αίσθηση οικειότητας και αμεσότητας που σου φτιάχνει τη διάθεση. Το μικρό Toyota, έχει ακτίνα κύκλου στροφής κάτω από 5 μέτρα αυτό το καθιστά ιδιαίτερα ευέλικτο εντός πόλης.
Το Aygo X έχει απόσταση 15 cm από το έδαφος αυτό σημαίνει πως κάθεσαι ψηλά και δεν απαιτείται δύναμη στα πόδια για το μπες – βγες. Οι μεγάλοι τροχοί (έως 18 ιντσών) πέρα από την εμφάνιση συμβάλουν και στην απόσταση από το έδαφος.
Ο ατμοσφαιρικός 3κυλινδρος βενζινοκινητήρας του ενός λίτρου αποδίδει 72PS και είναι επαρκής για να κινείσαι ασφαλής εντός πόλης. Αν θες να κάνεις ένα προσπέρασμα πρέπει να το προετοιμάσεις και να το προβλέψεις. Η λειτουργία του είναι ραφιναρισμένη, δεν υπάρχουν κραδασμοί ή ενοχλητική χροιά.
Με σύννομη οδήγηση χωρίς προσπάθεια οικονομίας και με συνεχή χρήση κλιματιστικού η κατανάλωση δεν ξεπέρασε τα 5,5lt/100km. Η τιμή αυτή μπορεί εύκολα να επιτευχθεί από τον καθένα δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια καθότι πρόκειται για μια τεχνολογία απλή που διευκολύνει.
Η ενδοτική ρύθμιση της ανάρτησης σε μεγάλο βαθμό επετεύχθη χάρη στην ακαμψία του πλαισίου, το Aygo X δεν κοπανάει σε λακκούβες και ανομοιομορφίες ενώ ταυτόχρονα διατηρεί υψηλά επίπεδα άνεσης χωρίς να γέρνει αναίτια. Ταυτόχρονα ο οδηγός έχει μια σιγουριά, νιώθει μια στιβαρότητα και μια οικειότητα που τον αγχολύουν.
Το νέο μικρό Toyota διαθέτει το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας T-Mate με πολλά ηλεκτρονικά βοηθήματα που προστατεύουν τον οδηγό από τον εαυτό του.
Η ανάγνωση των ορίων ταχύτητας και η προβολή τους στον πίνακα οργάνων είναι ένα από αυτά, ενώ υπάρχει και ένα πλέγμα αισθητήρων και ραντάρ που περιβάλλει περιμετρικά το αυτοκίνητο.
Σημαντικές προσθήκες το σύστημα αναγνώρισης ευάλωτων χρηστών της οδού, ο προσαρμοζόμενος διατηρητής ταχύτητας (adaptive cruise control) και το σύστημα διατήρησης λωρίδας (keep lane assist). To Aygo X κυκλοφορεί καθημερινά στο δακτύλιο και δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας (109gr CO2/km).
To Aygo X είναι φτιαγμένο για να κινείται εντός πόλης. Εκτός αυτής στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να βρίσκεται στο στοιχείο του δεν υστερεί πουθενά. Κινούμενοι σύννομα διαπιστώσαμε χαμηλά επίπεδα θορύβου και αρκετά ξεκούραστο ταξίδι χάρη και στα φαρδιά/παχιά καθίσματα. Προφανώς η δύναμη του ατμοσφαιρικού κινητήρα απαιτεί υπομονή και συμβιβασμούς στον αυτοκινητόδρομο.
Συνολικά πρόκειται για μια ώριμη πρόταση στην κατηγορία των Α SUV που απευθύνεται κυρίως σε νέους ενώ μπορεί άνετα να παίξει το ρόλο του δεύτερου αυτοκινήτου της οικογένειας που θα χρησιμοποιούν με ασφάλεια και τα παιδιά.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙKA Toyota Aygo X
Κινητήρας: 998cc
Ισχύς: 72 PS/6.000rpm
Ροπή: 93 Nm/4.400rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 15,6 sec
Τελική ταχύτητα: 158 km/h
Μικτή κατανάλωση: 5,5lt/100km. ( δοκιμής)
Εκπομπές CO2: 109 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Βάρος: 1.015kg
Διαστάσεις (Μ/Π/Υ): 3.700/1.740/1.510 mm
Μεταξόνιο: 2.430mm
Χώρος αποσκευών: 231lt
Τιμή: Aπό 14.340 ευρώ
Διαβάστε επίσης
EKO Acropolis Rally Road Safety Truck: Στη Χαλκίδα έως την Παρασκευή!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Μελόνι: Τα σημεία εκκίνησής μας είναι διαφορετικά, πρέπει να συναντηθούμε στα μισά του δρόμου
- ΔΕΗ: Γιατί οι αναλυτές την τοποθετούν στις κορυφαίες επιλογές τους το 2025
- FT: Γιατί το Κατάρ απειλεί να σταματήσει τις πωλήσεις φυσικού αερίου στην Ευρώπη
- FT-Σύμβουλοι Τραμπ: Αποχώρηση από τον ΠΟΥ «από την πρώτη μέρα»