Το αυτοκίνητο δοκιμής μας ήταν βαμμένο σ’ αυτό το νέο γκρι χρώμα που εντυπωσιάζει και ταιριάζει με το σκληρό φως του Αττικού ουρανού. To ανανεωμένο Q2 κάνει αισθητή την παρουσία του και ελκύει τα βλέμματα με το σχεδιασμό του. Η μεγάλη μάσκα, σήμα κατατεθέν της γερμανικής εταιρίας, στον εμπρός προφυλακτήρα, προσδίδει κύρος και πολυτέλεια, ενώ στην έκδοση Advanced που δοκιμάσαμε υπάρχουν λεπτομέρειες με χρώμιο, που προσδίδουν μια σπορ αίσθηση. Οι αθλητικές πλευρικές γραμμές, του δίνουν όγκο καθιστώντας το επιβλητικό. Μοιάζει μικρό σε διαστάσεις, όμως το εσωτερικό του είναι άνετο και ευρύχωρο. Η απέριττη σχεδίαση και η μελετημένη εργονομία έχουν ως αποτέλεσμα την ευκολία χειρισμού, χωρίς να στερείται άνεση κανένας επιβάτης, ούτε στα εμπρός αλλά ούτε και στα πίσω καθίσματα.
Στο κέντρο του ταμπλό, ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό, βρίσκεται η οθόνη ψυχαγωγίας, την οποία μπορείς εύκολα να χειριστείς. Όπως και ο συνοδηγός με τον περιστροφικό διακόπτη και τα κουμπιά που βρίσκονται μπροστά από το υποβραχιόνιο στην κεντρική κονσόλα . Ψηφιακός είναι και ο πίνακας οργάνων με όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός, χωρίς να κουράζει τα μάτια του αλλά ούτε και να του αποσπά την προσοχή, είτε είναι μέρα είτε είναι βράδυ, καθώς η ρύθμιση της φωτεινότητας φαίνεται να έχει μελετηθεί αρκετά και να έχουν πετύχει το βέλτιστο αποτέλεσμα.
Το αυτοκίνητο δοκιμής μας φορούσε τον υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.5lt/150PS που συνδυάζονταν στην περίπτωσή μας με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη S-tronic 7 σχέσεων. Η παραμετροποίηση είναι σοφά μελετημένη έτσι στην καθημερινότητα ο οδηγός κινείται απροβλημάτιστα είτε στον αστικό ιστό, είτε στον αυτοκινητόδρομο αλλά και σε μια περιπλάνηση στην φύση. Εδώ να αναφέρουμε και την ιδιαίτερα χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου, η οποία στα πλαίσια της δοκιμής μας κυμάνθηκε στα 6,4 lt/100 km, κινούμενοι κυρίως στον αστικό ιστό με ανοιχτό συνεχώς το air condition. Η ελαστικότητα του κινητήρα, η απόκριση του γκαζιού η οποία γίνεται ακόμη πιο άμεση επιλέγοντας το S στο κιβώτιο ταχυτήτων, οι δύσκολα αντιληπτές αλλαγές σχέσεων συντελούν ώστε το Q2 να προσφέρει αξιόπιστη απόδοση και αίσθηση ελέγχου.
Από τα πρώτα πράγματα που οδηγικά με εντυπωσίασε στο στιβαρό Q2 είναι πως δεν γέρνει στην αλλαγή πορείας, όπως συμβαίνει με τα περισσότερα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας. Παράλληλα δίνει αίσθηση σιγουριάς και καθώς το οδηγείς, παρόλο που η θέση οδήγησης είναι ψηλά, η αίσθηση που σου δίνει η ανάρτηση μοιάζει με αυτή ενός χαμηλότερου αυτοκινήτου, χωρίς όμως να «κοπανάει» ή να κουράζει. Μες την πόλη αποσβένει επιτυχώς κάθε κακοτεχνία του οδοστρώματος ενώ δεν σου στερεί την απαραίτητη πληροφορία στο τιμόνι. Αυτή η ισορροπία άνεσης και απόδοσης φαίνεται να οφείλεται και στην επιλογή του ελαστικού, το αυτοκίνητο δοκιμής εξοπλίζεται με ζάντες 17 ιντσών και ελαστικό διαστάσεων 215/55/R17.
Η ποιότητα κύλισης και η πολύ καλή ηχομόνωση, παρέχουν μια εξαιρετική εμπειρία στις μετακινήσεις και για τον οδηγό αλλά και για τους υπόλοιπους επιβάτες. Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, όπως το adaptive Cruise Control όπου η ταχύτητα αυτοπροσαρμόζεται σύμφωνα με την κίνηση των εμπρός αυτοκινήτων , το active lane assist το οποίο σε επαναφέρει στη λωρίδα σου, oι προβολείς matrix LED που κάνουν τη νύχτα μέρα, οι αισθητήρες παρκαρίσματος, η κάμερα οπισθοπορείας, το auto hold που σε ξεκουράζει περιμένοντας στα φανάρια είναι μερικά από τα συστήματα που παρέχονται στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου με πολλές ακόμη προαιρετικές επιλογές.
Στοιχεία όπως άνεση, πολυτέλεια, εντυπωσιακός σχεδιασμός, στυλ, ποιότητα, premium αίσθηση, είναι αυτά που μπορούν να μας οδηγήσουν στην επιλογή του Q2 έναντι σε ανταγωνιστικά μοντέλα όπως Toyota Yaris Cross, Skoda Kamiq, VW T-Cross, Renault Captur, Peugeot 2008, Nissan Juke, Ford Puma. Με τους χώρους που διαθέτει στο εσωτερικό και στο πορτμπαγκάζ μπορεί εύκολα να αποτελέσει και την επιλογή ενός οικογενειάρχη για πρώτο αυτοκίνητο της οικογένειας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Audi Q2 1.5 TFSI Advanced Stronic
Κυβισμός: 1.500 cc
Ισχύς: 150 PS
Ροπή: 250 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Aυτoματοποιημένο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4.208/1.794/1.537 mm
Μεταξόνιο: 2.601 mm
Χώρος αποσκευών: 405 – 1.050 lt (σε διθέσια διαμόρφωση)
Βάρος: 1.380kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 8,6 sec
Τελική ταχύτητα: 218km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 6,4 lt/100km
Εκπομπές CO2: 137 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 88 ευρώ
Τιμή: 35.200 ευρώ
Διαβάστε επίσης
Επαναφορτιζόμενη Alfa Romeo Tonale!
──────────────────
Εκλογές 2023