Το Honda Jazz στη συνείδηση όσων έχουν αγοράσει μοντέλο 1ης, 2ης ή 3ης γενιάς είναι ταυτισμένο με δυο πράγματα: Την πρακτικότητα και την αξιοπιστία. Η 4η γενιά που παρουσιάστηκε πριν 3 χρόνια και ανανεώθηκε πρόσφατα έχει ένα επιπλέον πολύ δυνατό στοιχείο: Την αποδοτικότητα που οφείλεται στον εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα του. Το Honda Jazz συνδυάζει την πρακτικότητα με την οικονομία, και αποτελεί επιλογή για όσους επιθυμούν ένα πολυμορφικό όχημα που παραμένει ενδιαφέρον οδηγικά. Ο ανανεωμένος και στυλάτος εξωτερικός σχεδιασμός του ξεχωρίζει με led φωτιστικά σώματα εμπρός τα οποία μοιάζουν να σου χαμογελούν, ενώ ο εμπρός προφυλακτήρας με την ωραία διχρωμία, φαρδαίνει καθώς κατεβαίνει προσδίδοντας μια αθλητική φινέτσα σε συνδυασμό και με τους σχεδόν κάθετους αεραγωγούς στα άκρα για καλύτερη ροή του αέρα. Οι καλαίσθητες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, σπορ πλαϊνά προστατευτικά, απόληξη εξάτμισης με κάλυμμα χρωμίου, μαύροι ηλεκτρικοί καθρέπτες θυρών και μια μικρή αεροτομή στο πάνω μέρος του πορτμπαγκάζ συμπληρώνουν την έκδοση Sport που είχαμε στα χέρια μας.
To εσωτερικό του Jazz είναι εντυπωσιακά ευρύχωρο και εργονομικό για 4m. Τόσο στα εμπρός όσο και στα πίσω καθίσματα υπάρχει άπλετος χώρος για τους επιβάτες, ενώ και το ύψος της καμπίνας είναι φιλόξενο και για τους πιο ψηλούς. Η θέση οδήγησης, διαθέτοντας πληθώρα ρυθμίσεων, είναι σίγουρο πως θα προσφέρει στον οδηγό την ιδανική ορατότητα για ένα άνετο και ασφαλές ταξίδι. Στα πίσω καθίσματα (Magic Seats) υπάρχουν δύο τρόποι διαμόρφωσης: πέφτουν και είναι στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με τον χώρο αποσκευών ώστε να μπορούν να φιλοξενήσουν μεγάλα αντικείμενα, ενναλακτικά αναδιπλώνονται ώστε να μπορεί να αξιοποιηθεί ο χώρος πίσω από τα εμπρός καθίσματα. Υπάρχουν άφθονοι χώροι αποθήκευσης σε ολόκληρη την καμπίνα που θα ζήλευαν και αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας. Θύρες USB αντί για Type C και στην κεντρική κονσόλα αλλά και στις πίσω θέσεις. Διζωνικός κλιματισμός και θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα σε όλες τις εκδόσεις προσφέρουν άνεση υψηλού επιπέδου.
Η οθόνη 9’’ είναι από τις πιο σύγχρονες της αγοράς με λογισμικό που προσφέρει αμεσότητα. Υπάρχει συνδεσιμότητα και λειτουργικότητα με το κινητό (ασύρματο Apple Car play και Android auto) αλλά εξαιρετική ποιότητα ήχου από τα ηχεία. Από το τιμόνι ο οδηγός μπορεί να χειριστεί όλα τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας, να επιλέξει τις πληροφορίες που χρειάζεται να βλέπει στην οθόνη και να ενεργοποιήσει το θερμαινόμενο τιμόνι τις κρύες νύχτες του χειμώνα.
Το Jazz εξοπλίζεται με έναν 1,5 lt VTEC τετρακύλινδρο κινητήρα και δυο ηλεκτροκινητήρες που τροφοδοτούνται από μια μικρή μπαταρία ιόντων λιθίου. Το υβριδικό εξηλεκτρισμένο σύνολο παρέχει επαρκή συνδυαστική ισχύ (122 ps, 253 Nm) για ασφαλείς μετακινήσεις σε συνδυασμό με σημαντική οικονομία καυσίμου. Εδώ αξίζει να αναφέρουμε πως η μέση κατανάλωση καυσίμου που είδαμε κατά την διάρκεια της δοκιμής μας ήταν 4,5 lt/100 km με το βασικό ηλεκτροκινητήρα να κινεί το όχημα κατά την μεγαλύτερη διάρκεια της διαδρομής εντός πόλης.
Το αυτόματο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης μετάδοσης (CVT), είναι άνετο και έχει μειωμένα επίπεδα θορύβου. Λειτουργεί αβίαστα και συντελεί σ’ ένα αποδεκτό ρυθμό επιτάχυνσης χωρίς κενά και με πολύ άμεση απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού. Μάλιστα επιλέγοντας την θέση B στον λεβιέ, αυξάνεται η ανάκτηση ενέργειας αφήνοντας το γκάζι αλλά και φρενάροντας, με αποτέλεσμα να φορτίζει περισσότερο μπαταρία ιόντων λιθίου και ουσιαστικά να κερδίζουμε σε οικονομία καυσίμου. Στην πράξη εντός πόλης, άμα συνηθίσεις την ανάκτηση σπάνια φρενάρεις.
Στην ρύθμιση της ανάρτησης έχει επιτευχθεί η χρυσή τομή άνεσης και σταθερότητας. Πρόκειται για ρύθμιση η οποία όταν κινούμαστε με λίγα χιλιόμετρα (εντός πόλης) αποσβένει πλήρως τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος ενώ ταυτόχρονα ανταποκρίνεται χωρίς δράμα σε συνθήκες πίεσης σε δρόμο με στροφές, χωρίς να γέρνει, δίνοντας αίσθηση σιγουριάς και σταθερού πατήματος. Ταυτόχρονα η αίσθηση του τιμονιού δίνει στον οδηγό ακριβή πληροφορία και γραμμικότητα. Η καλή ποιότητα κύλισης, σε συνδυασμό με την προσεγμένη ηχομόνωση έχει ως αποτέλεσμα χαμηλά επίπεδα θορύβου στο εσωτερικό, προσφέροντας άνεση και ξεκούραστο ταξίδι σε όλους τους επιβάτες.
Το πακέτο ενεργητικής ασφάλειας Honda SENSING συνδυάζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα ώστε να μειώνει το φόρτο εργασίας και τις απαιτήσεις από τον οδηγό: Σύστημα Αυτόματης Πέδησης Μετριασμού Σύγκρουσης (Collision Mitigation Braking System), ειδοποίηση Απόκλισης από τη Λωρίδα (Lane Departure Warning), σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition System), σύστημα Υποβοήθησης Διατήρησης Λωρίδας (Lane Keeping Assist System), έξυπνος Περιοριστής Ταχύτητας (Intelligent Speed Limiter), σύστημα Ελέγχου Σταθερής Ταχύτητας με Σύστημα Ακολούθησης Χαμηλής Ταχύτητας (Adaptive Cruise Control with Low Speed Following), αυτόματη Μεγάλη Σκάλα Προβολέων (Auto High-Beam Headlights), πληροφόρηση Τυφλού Σημείου (Blind Sport Information), παρακολούθηση Κυκλοφορίας Διασταυρώσεων (Cross Traffic Monitor), κάμερα οπισθοπορείας.
To Honda Jazz διαθέτει στυλ, πλούσιο εξοπλισμό, καινοτομία και αξιοπιστία. Αποτελεί επιλογή για όσους αναζητούν ένα ευέλικτο, πρακτικό και σύγχρονο αυτοκίνητο μικρών διαστάσεων (4089 mm μήκος) με βέλτιστη αξιοποίηση χώρων ακόμη και για οικογένεια. Διατίθεται σε τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού (Elegance, Advance, Advance Sport, Crosstar Advance) καλύπτοντας έτσι και τους πιο απαιτητικούς αγοραστές. Λόγω υψηλότερης τιμής το Jazz παίζει μόνο του. Θεωρητικά απέναντί του υπάρχουν επιλογές όπως τα Toyota Yaris, Opel Corsa, Hyundai i20, Renault Clio.
Τεχνικά χαρακτηριστικά Honda Jazz
Κυβισμός: 1.498 cc
Ισχύς: 122 PS
Ροπή: 253 Nm
Κίνηση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων
Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 4089 / 1694 / 1526 mm
Μεταξόνιο: 2517 mm
Χώρος αποσκευών: 304 lt , 1205 lt σε διθέσια διαμόρφωση
Βάρος: 1242 kg
Επιτάχυνση 0-100km/h: 9.6 sec
Τελική ταχύτητα: 175 km/h
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 4,5 lt/100km
Εκπομπές CO2: 106 gr/km
Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ
Τιμή: 31.200 ευρώ έκδοση Sport.
Διαβάστε επίσης
F1 αγώνες Sprint: Πρέπει να γίνουν αλλαγές!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Κυριάκος Μητσοτάκης: Τη Δευτέρα το μεσημέρι θα συμμετάσχει στην εκδήλωση του Bloomberg στην Αθήνα
- Πολυτεχνείο: Σε εξέλιξη η μεγάλη πορεία στην Αθήνα(Upd)
- Τα νέα πονταρίσματα των αναλυτών σε ΔΕΗ, ΟΤΕ και Motor Oil
- Χριστίνα Αλεξοπούλου για διαγραφή Σαμαρά: «Ανθέλληνες υπάρχουν πολλοί, Σαμαράς όμως ένας!»