Η Μ5, παραμένει μια υψηλών επιδόσεων λιμουζίνα αν και είναι πλέον εξηλεκτρισμένη. 

Το υβριδικό σύνολο εκτός από επιπλέον ισχύ, προσθέτει και βάρος στις «πλάτες» της. Από την πρώτη Μ5 Ε28 του 1984 ισχύος 286 PS και βάρους 1.410 kg φτάνουμε στην τελευταία Μ5 G90 του 2025 έβδομης γενιάς ισχύος 727 PS και 2.510 kg (1.100 kg επιπλέον). Με αναλογία 3.4kg/PS η Μ5 έχει επιδόσεις αγωνιστικού αυτοκινήτου. 

1

Σχεδίαση με φαρδιά φτερά, μεγάλους αεραγωγούς, δυναμικές γραμμές και στοιχεία από ανθρακόνημα ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα της. Η θηριώδης μάσκα με το έμβλημα M5 και η χαρακτηριστική γρίλια με το φωτιζόμενο πλαίσιο τραβάει τα βλέμματα. Εξοπλίζεται με πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου διαστάσεων 20″ εμπρός και 21″ πίσω. Αντίστοιχα μεγάλες αλλά και διάτρητες για απαγωγή θερμότητας είναι οι δισκόπλακες (410 mm εμπρός και 398 mm πίσω) που αξιοποιούνται από τις εξαπίστονες δαγκάνες Μ.

Καθρέπτες αεροδυναμικού σχήματος κατασκευασμένοι από ανθρακονήματα όπως και η οροφή και η πίσω αεροτομή του πακέτου Μ Carbon που φέρει το μοντέλο δοκιμής μας, δεικνύουν δυναμισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια. Σε συνδυασμό με τα «πρησμένα» φτερά, τα φαρδιά μαρσπιέ με μορφοποιητές αέρα και αιχμηρή σχεδίαση, καλύπτουν το πλατύ μετατρόχιο (1.970 mm).

Η παράδοση με τις δύο διπλές μεγάλης διατομής εξατμίσεις, συνεχίζεται και στη νέα Μ5. Με γνώμονα την αεροδυναμική, δημιουργούνται γωνίες και καμπύλες που συνθέτουν ένα «άγριο» προφίλ στο πίσω μέρος της, όπου συμπληρώνεται από τον μεγάλο διαχύτη που περικλείει τις εξατμίσεις και καταλαμβάνει όλο το κάτω μέρος του προφυλακτήρα.

 

Η εξωτερική εμφάνιση προδιαθέτει, ο ήχος προειδοποιεί, το έμβλημα Μ5 ξυπνάει μνήμες και σε προκαλεί να ανοίξεις την πόρτα να μπεις και να οδηγήσεις. Μάλιστα το γκρι ματ χρώμα του αυτοκινήτου δοκιμής δίνει μια σοβαρότητα στον «τρομοκράτη» με τους 727 ίππους. Οι ανυποψίαστοι θα πουν πως είδαν μια πολυτελή λιμουζίνα, ενώ οι μυημένοι θα γουρλώσουν τα μάτια περιμένοντας να την ακούσουν. Όπως και να έχει, αναπόφευκτα τραβάει τα βλέμματα, οπότε αν θέλετε να περνάτε απαρατήρητος καλό θα ήταν να στραφείτε σε κάποιο άλλο μοντέλο πιο «ήρεμο».

Ανοίγοντας την πόρτα οι παλμοί ανεβαίνουν και η ανυπομονησία μεγαλώνει εκθετικά καθώς εκκρίνεται αδρεναλίνη. Ακόμη κι αν κάποιος δεν είναι ενήμερος για την ισχύ του συγκεκριμένου αυτοκινήτου, με το που κάτσει στο φαρδύ δερμάτινο μπάκετ κάθισμα το οποίο είναι ηλεκτρικό, θερμαινόμενο/ψυχόμενο, ο ενθουσιασμός κάνει την εμφάνισή του. Με τις απαραίτητες ρυθμίσεις το φέρνεις στα μέτρα σου ώστε να αγκαλιάσει το σώμα και να νιώθεις ακλόνητος. Το φωτιζόμενο έμβλημα Μ5 κάτω από το προσκέφαλο σου φτιάχνει τη διάθεση ειδικά κατά τις βραδινές ώρες μες στο σκοτάδι.

Το δερμάτινο τιμόνι με την παχιά στεφάνη η οποία ενεργοποιεί όλες τις νευρικές της παλάμης, δίνει στον οδηγό την αίσθηση που χρειάζεται. Τα μεγάλα χειριστήρια paddles για τις αλλαγές σχέσεων, είναι ενσωματωμένα πάνω στο τιμόνι, μαζί με τα δύο κόκκινα κουμπιά Μ1 και Μ2 όπου μπορούμε να αποθηκεύσουμε ένα προφίλ οδήγησης. Υπάρχει η δυνατότητα να διαμορφώσεις το προφίλ οδήγησης της αρέσκειάς σου, με το εύρος ρυθμίσεων να μοιάζει ατελείωτο. 

Σε ένα αυτοκίνητο που κατά βάση είναι τετρακίνητο, αλλά με το πάτημα δύο κουμπιών γίνεται πισωκίνητο, το κόκκινο σιρίτι στο πάνω μέρος του τιμονιού τελικά χρειάζεται. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αποτελείται από οθόνη 12.3″ με διάφορα μοτίβα που θυμίζουν αγωνιστικά αυτοκίνητα και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες ταξιδιού. Μπορούμε να δούμε αμέτρητες πληροφορίες για τις θερμοκρασίες και τις πιέσεις των ελαστικών, πίεση turbo, θερμοκρασίες νερού και λαδιού, G-meter, χρονόμετρο για γυρολόγιο σε πίστα μέχρι και να έχουμε συνεχώς πλάνο από την εμπρός κάμερα όπου ακόμη και τη νύχτα προσφέρει τρομερή ορατότητα.

 

Η κυρτή διαμόρφωση του πάνελ οθονών διαθέτει άλλη μία οθόνη αφής 14.9″ ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό που επιτρέπει πληθώρα ρυθμίσεων τόσο για την οδήγηση και τα επιμέρους συστήματα όσο και για την ρύθμιση των πολυμέσων. Συνδέεται ασύρματα μέσω Apple CarPlay & Android Auto δίνοντας την επιλογή στον χρήστη να αξιοποιεί τις εφαρμογές του κινητού του. Είναι πολύ άμεση στην αφή και ταχύτατη στις αντιδράσεις, ευκρινής και ορατή ακόμη και όταν την χτυπάει ο ήλιος, ενώ το περιβάλλον της είναι εύχρηστο και φιλικό. 

 

Επένδυση από ανθρακόνημα στις πόρτες και στο ταμπλό θυμίζουν πως βρισκόμαστε σε ένα ειδικό αυτοκίνητο. Ο εσωτερικός φωτισμός με τα χρώματα Μ μπλε και κόκκινο κοσμούν όλο το μήκος του ταμπλό, όπου να σημειώσουμε πως είναι έντονος και ίσως ελαφρώς ενοχλητικός σε ορισμένες περιπτώσεις. Το πρόβλημα λύνεται καθώς μπορεί κανείς να αυξομειώσει την φωτεινότητά του. Κάτω από την οθόνη τα πλήκτρα αφής για τα αλάρμ και για κάποιες λειτουργίες του κλιματισμού χρειάζονται πίεση και δεν έχουν αίσθηση κατά το πάτημα, με αποτέλεσμα να χρειάζονται χρόνο εξοικείωσης. 

Ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα, της Μ5 υπάρχει το κόκκινο κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, ένας διακριτικός διακόπτης για επιλογή σχέσεων (R,N,D/S), κουμπιά για απενεργοποίηση του DSC, επιλογή SETUP για να επέμβουμε στις ρυθμίσεις του αυτοκινήτου, M MODE για επιλογή προφίλ οδήγησης (ROAD, SPORT, TRACK), περιστροφικός διακόπτης διάφανος με το έμβλημα Μ για πλοήγηση στο μενού της κεντρικής οθόνης, διαθέτει 2 ποτηροθήκες, 2 θύρες USB-C, ασύρματη φόρτιση κινητού και ένα ντουλαπάκι διαιρούμενο στη μέση για αποθήκευση μικροαντικειμένων της καθημερινότητας.

Η πολυτέλεια δεν λείπει με τους πίσω επιβάτες να έχουν μεγαλύτερο λόγο σε αυτό. Με μήκος λίγο πάνω από τα 5 μέτρα και πλάτος κοντά στα 2 μέτρα, χωράει άνετα πέντε ενήλικες επιβάτες με αρκετό χώρο για τα πόδια τους. Η πλάτη των πίσω καθισμάτων έχει μεγάλη κλίση με αποτέλεσμα οι πίσω επιβάτες να κάθονται άνετα και να απολαμβάνουν το ταξίδι τους ενώ οι φαρδιές πλάτες των εμπρός καθισμάτων μειώνουν την ορατότητα προς τον δρόμο προκαλώντας μικρής κλίμακας κούραση. 

 

Υπάρχει ξεχωριστό χειριστήριο για τον διζωνικό κλιματισμό στους πίσω με επιλογή θερμαινόμενων-ψυχόμενων καθισμάτων. Κουρτινάκια σκίασης στα παράθυρα και στο πίσω τζάμι παρέχουν την επιθυμητή σκίαση και ιδιωτικότητα επιπλέον των σκουρόχρωμων τζαμιών. Διαθέτει άλλες 4 θύρες USB-C για τους πίσω. Ο χώρος αποσκευών των 466 lt χωράει άνετα τις αποσκευές έχοντας αρκετό βάθος και ευκολία πρόσβασης με ηλεκτρικό άνοιγμα-κλείσιμο ακόμη και χωρίς το πάτημα κουμπιού απλά πλησιάζοντας το πόδι μας κάτω από τον προφυλακτήρα.

Αφού έχεις οδηγήσει, έχεις ακούσει τον βρυχηθμό του κινητήρα και ζεις το όνειρο, στην πρώτη στάση αναρωτιέσαι τι βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό. Η μακριά μούρη προειδοποιεί και ανοίγοντας το μακρύ καπό, παρατηρείς αμέσως πως δεν έχει ηχομόνωση για ευνόητους λόγους και οι φανατικοί της εταιρίας θα της έδιναν τα εύσημα γι’ αυτό. Στο πλαστικά κάλυμμα του κινητήρα σχηματίζεται η V8 διαμόρφωση του κινητήρα και η αναγραφή BMW M Power θυμίζει περί τίνος πρόκειται. Διακρίνονται εύκολα τα δύο μεγάλα τούρμπο της γνωστής εταιρίας Garrett, ενώ αντικρύζεις έναν γεμάτο χώρο με σχεδόν ανύπαρκτα κενά. Μοιάζει με οπλοστάσιο τέλεια οργανωμένο, καθαρό και ετοιμοπόλεμο.

Ένας υπερτροφοδοτούμενος 8κύλινδρος βενζινοκινητήρας 4,4 lt διάταξης V με δύο twin-scroll τούρμπο, εξηλεκτρισμένος με ένα plug-in υβριδικό σύνολο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Αποδίδει συνδυαστικά 727 PS με μέγιστη ροπή 1000 Nm και αν οι αριθμοί σας προκαλούν δέος, τότε φαντάζεστε τι συμβαίνει κατά το πάτημα του πεντάλ του γκαζιού. 

 

Η άσφαλτος νιώθεις πως θα ξηλωθεί, η επιτάχυνση σε ρουφάει μες το κάθισμα και τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν με αμείωτο ρυθμό για αρκετή ώρα. Επιτάχυνση 0-100km/h σε 3,5 sec και τελική ταχύτητα 250 km/h. Το πρώτο έτυχε να το διαπιστώσουμε αρκετές φορές και ο σβέρκος μας θα το θυμάται για αρκετό καιρό, το δεύτερο δεν είναι νόμιμο στην Ελλάδα. 

 

Η τετρακίνηση χαρίζει πρόσφυση ενώ το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων συντελεί στην ομαλή μεταφορά της δύναμης μέσω των ελαστικών Hankook τα οποία χρειάζονται ζέσταμα και ανταποκρίνονται σε όλες τις δύσκολες συνθήκες που τα υποβάλει η Μ5. Στις αλλαγές σχέσεων νιώθεις μια μικρή «κλωτσιά» και ένα στιγμιαίο ξεκόλλημα της ουράς καθώς η κίνηση μεταφέρεται κατά μεγαλύτερο ποσοστό στους πίσω τροχούς. Δεν προκαλεί ανασφάλεια και ίσα ίσα χαρίζει σε οδηγό και επιβάτες χαμόγελα και ενθουσιασμό. Σε άτομα που δεν είναι εξοικειωμένα με τέτοιες επιδόσεις, υπάρχει περίπτωση να προκαλέσει τρόμο και αίσθηση απώλειας ελέγχου.

 

Μαζεύει χιλιόμετρα πιο γρήγορα απ’ ότι περιμένει κανείς και οι ευθείες ανάμεσα στις στροφές μικραίνουν. Το φρενάρισμα απαιτεί χρόνο και μέτρα, ενώ μια ματιά στην ταχύτητα στο Head-up display σε βοηθά να συνειδητοποιήσεις, τα χιλιόμετρα που προλαβαίνει να μαζέψει ανάμεσα στις στροφές. Για αυτόν τον λόγο εφοδιάζεται με ένα ισχυρό σύστημα πέδησης, με πολύ καλή αίσθηση στο πεντάλ του φρένου. Συνεπικουρεί στο φρενάρισμα το σύστημα ανάκτησης ενέργειας του ηλεκτροκινητήρα καθώς διευκολύνει την επιβράδυνση με διπλό όφελος, καθώς καταπονεί λιγότερο τα φρένα και ταυτόχρονα φορτίζει την μπαταρία του υβριδικού συστήματος.

 

Επιδόσεις σούπερκαρ σε ένα τετρόπορτο και βαρύ sedan αυτοκίνητο είναι κατάσταση που δεν μπορεί να διαχειριστεί εύκολα ο καθένας μας. Κι όμως το στήσιμο που έχουν πετύχει οι Γερμανοί μηχανικοί σε βάζει στο παιχνίδι χωρίς να το καταλάβεις, έχοντας πάντα την προσοχή και τον σεβασμό που απαιτούν τέτοιου είδους «πολεμικές μηχανές». Επιταχύνεις, πλησιάζοντας την καμπή πατάς δυνατά το φρένο, ταυτόχρονα κατεβάζεις σχέσεις με τα paddles, σημαδεύεις με το ακριβές σύστημα διεύθυνσης βαριάς αίσθησης και πατάς το πεντάλ του γκαζιού στην κορυφή της στροφής (ίσως και νωρίτερα σε μερικές περιπτώσεις) και εκτοξεύεσαι σαν πύραυλος μέχρι να έρθει η επόμενη στροφή.

 

Η αδρεναλίνη χτυπάει κόκκινο μαζί με τα λαμπάκια shift lights για τις αλλαγές των σχέσεων και κάπου εκεί νιώθεις οδηγός αγώνων ενώ βρίσκεσαι σε ένα πολυτελές sedan με την παρέα σου. Τα όρια του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μοιάζουν άπιαστα και καλό θα ήταν να μην τα αναζητά κανείς στο οδικό δίκτυο, καλύτερα να τα εξαντλήσει στο ασφαλές περιβάλλον μιας πίστας. Θεωρητικά η χρήση της Μ5 δεν προορίζεται για χρήση στην πίστα, πρακτικά όμως θα μπορούσε να χαρίσει στιγμές ευτυχίας στον ιδιοκτήτη στην προσπάθεια να μάθει καλύτερα το αυτοκίνητό του.

 

Είτε οδηγείς ήρεμα-σβέλτα με ανοιχτό το παράθυρο για να ακούς την μελωδία, είτε οδηγείς γρήγορα η ευχαρίστηση που σου χαρίζει η νέα Μ5 είναι ίδια. Αν αναρωτιέται κανείς αν μπορεί να το οδηγεί καθημερινά η απάντηση είναι θετική και μάλιστα χωρίς δεύτερη σκέψη. Χάρις στο μεγάλο εύρος ρυθμίσεων, η άνεση εξαρτάται απλά από την επιλογή Comfort στην ρύθμιση κινητήρα, ανάρτησης, σασί, σύστημα διεύθυνσης, φρένα κλπ. Μάλιστα με φορτισμένη την μπαταρία μπορούμε να κινηθούμε αμιγώς ηλεκτρικά, ήσυχα και οικονομικά μέχρι και ταχύτητα 100 km/h με αυτονομία έως 69 km με την μπαταρία πλήρως φορτισμένη. Οπότε εντός αστικού ιστού και στις καθημερινές μετακινήσεις μπορούμε να κινούμαστε ηλεκτρικά. 

 

Η ανάρτηση είναι ενδοτική και μέτριας προς σκληρής ρύθμισης με κλίσεις μικρής κλίμακας που σε βοηθούν να καταλάβεις πως πρέπει να συμπεριφερθείς. Οι διαφορετικές ρυθμίσεις εννοείται πως αλλάζουν την συμπεριφορά της ανάλογα τις συνθήκες πίεσης, όμως ποτέ δεν φτάνει σε σημείο να κουράζει ή να «κοπανάει» παρά το χαμηλό προφίλ των ελαστικών 285/40 R20 εμπρός και 295/35 R21 πίσω. Μάλιστα απορροφά τις ανωμαλίες με σχετική ευκολία και μαεστρία παρά το βάρος που κουβαλά λόγω της υβριδικής τεχνολογίας. Η ανάρτηση εμπρός εδράζεται σε διπλά ψαλίδια ενώ πίσω έχουν επιλέξει πολλαπλούς συνδέσμους. 

 

Επιλέγοντας πίσω κίνηση τα ελαστικά δουλεύουν υπερωρίες και η ουρά κυνηγάει τη μούρη πιο εύκολα από ποτέ. Θέλει αρκετή προσοχή στο πάτημα του πεντάλ γκαζιού καθώς λόγω ισχύος ανεβάζει δραματικά χιλιόμετρα και παρόλο που η πλαγιολίσθηση είναι αρκετά ελέγξιμη λόγω της κατανομής 50:50 και του χαμηλού κέντρου βάρους, το κακό παραμονεύει και ο αστάθμητος παράγοντας δεν αργεί να κάνει την εμφάνισή του. Σε γεμίζει χαρά όμως και αν ανεβαίνεις μια διαδρομή με συνεχόμενες στροφές και πέταλα θα το ευχαριστηθείς. 


Βρεθήκαμε στα στενά ανηφορικά κομμάτια της Μάνης αλλά και στους πρόποδες του Μαινάλου, όπου το φάρδος της προβληματίζει ελαφρώς. Κατά τα άλλα η τετραδιεύθυνση που επιτρέπει έως και 1,5 μοίρα στροφή των πίσω τροχών, προσφέρει ευελιξία και σιγουριά στον οδηγό που δεν τον προβληματίζει και τόσο το μήκος των πέντε μέτρων ή το μακρύ μεταξόνιο στα 3.006 mm.

 

Ευχαριστιέσαι οδήγηση, χορταίνεις χιλιόμετρα, νιώθεις πως συμμετέχεις ενεργά στη διαδικασία μετακίνησης, παίζεις με την ουρά όταν θέλεις και μερικές φορές ξεχνάς να ανοίξεις και τη μουσική καθώς ο ήχος του σε γεμίζει. Εφοδιάζεται βέβαια με ποιοτικό ηχοσύστημα της εταιρίας Bowers & Wilkins χαρίζοντας γεμάτο και λεπτομερή ήχο που μας συντροφεύει στα μακρινά ταξίδια μας. Είναι ευχάριστο και απόλυτα ήσυχο στα ταξίδια όπου οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν ξένοιαστα την διαδρομή φτάνοντας στον προορισμό τους ξεκούραστοι. Από Αθήνα μέχρι Καρδαμύλη, με συνεχόμενη οδήγηση σχεδόν τριών ωρών μας φάνηκε λες και οδηγήσαμε μόλις 20 λεπτά καθώς δεν το καταλάβαμε πότε πέρασε η ώρα.

 

Μοιάζει περίεργο να μιλάμε για κατανάλωση καυσίμου σε ένα αυτοκίνητο μεγάλου κυβισμού, πολλών ίππων και τέτοιων επιδόσεων. Όμως είναι άξιο λόγου πως η μέση κατανάλωση κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας διατηρήθηκε στα 12,8 lt/100km διανύοντας λίγο πάνω από 1000 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ 60 lt να προσφέρει πραγματική αυτονομία 450km, τιμές ικανοποιητικές χάρις στην υβριδική τεχνολογία. Φορτίσαμε 2 φορές σε απλή οικιακή πρίζα όπου χρειάστηκε περίπου 8 ώρες.

 

Η Μ5 ασφαλώς και εφοδιάζεται με όλα τα σύγχρονα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού. Άκρως βοηθητικά και απαραίτητα τα περισσότερα από αυτά. Διαθέτει κάμερες σε όλες τις πλευρές με 360ο απεικόνιση μέσω της οθόνης και αισθητήρες παρκαρίσματος, απαραίτητα για ένα μεγάλων διαστάσεων αυτοκίνητο όπως αυτό. Τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού έχουν ρυθμιστεί σωστά ώστε να παρεμβαίνουν και να προειδοποιούν τον οδηγό χωρίς όμως να τον ενοχλούν ή να του αποσπούν την προσοχή. Όλα τα συστήματα μειώνουν σημαντικά τις πιθανότητες ατυχήματος και ταυτόχρονα κρατούν ξεκούραστο τον οδηγό.

 

Εν κατακλείδι, η ισχύς και η συνολική φιλοσοφία κατασκευής εξαλείφουν τον παράγοντα μεγάλο βάρος που είναι αισθητός σε ορισμένες περιπτώσεις. Η επιλογή ανάμεσα σε τετρακίνηση και πίσω κίνηση είναι από τα μεγαλύτερα ατού της Μ5, γιατί μια ζωή την έχουμε. Σε επίπεδο ανέσεων και πολυτέλειας δεν στερείται τίποτα από μια απλή BMW σειρά 5. Η τιμή της από 152.915 € καθιστά σαφές πως απευθύνεται σε περιορισμένο κοινό το οποίο αναζητά ένα αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων με χώρο για πέντε επιβάτες. Αντίστοιχες επιλογές αποτελούν τα: Panamera Turbo, Mercedes E53 AMG, Audi RS7. Για κάποιους που η βόλτα με το αυτοκίνητο αποτελεί ψυχοθεραπεία, η Μ5 θα σας γλιτώσει χρόνο από τους ειδικούς. Αν και η επαφή με ένα αυτοκίνητο όπως αυτό σε κάνουν να νιώθεις τυχερός που πέρασες χρόνο μαζί του, η επιστροφή του ήταν δύσκολη στιγμή.

 

Τεχνικά χαρακτηριστικά BMW M5 Sedan plug-in Hybrid

 

Κυβισμός: 4.395 cc

Ισχύς βενζινοκινήτηρα: 585 PS (430 kW)

Ισχύς ηλεκτροκινητήρα: 144 kW (197 PS)

Ισχύς (συνδυαστική): 727 PS (535 kW)

Ροπή (συνδυαστική): 1000 Nm

Χωρητικότητα μπαταρίας: 22,1 kWh (18,6 kWh ωφέλιμες)

Κίνηση: Στους τέσσερις τροχούς 

Κιβώτιο: αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων

Μήκος/Πλάτος/Ύψος: 5.096 / 1.970 / 1.510 mm

Μεταξόνιο: 3.006 mm

Χώρος αποσκευών: 466 lt 

Βάρος: 2.510 kg

Επιτάχυνση 0-100km/h: 3,5 sec

Τελική ταχύτητα: 250 km/h 

Μέση κατανάλωση δοκιμής: 12,8 lt/100km

Εκπομπές CO2: 46 gr/km

Τέλη κυκλοφορίας: 0 ευρώ

Τιμή: 163.988 ευρώ (αυτοκίνητο δοκιμής)

 

Διαβάστε επίσης:

Νέα BMW X3: Ενεργητική ασφάλεια

Οδηγούμε την πετρελαιοκίνητη BMW X3 (video)

Μελέτη ΑΑΔΕ: Οι πληρωμές με POS ενίσχυσαν τα έσοδα από ΦΠΑ και τη διαφάνεια στις συναλλαγές