Η δύσμοιρη ελληνική αγορά δείχνει κάποια σημάδια σταθερότητας το τελευταίο διάστημα, κάτι που οφείλεται κυρίως στη μη ύπαρξη οικονομικής αβεβαιότητας, όσο και αν ακούγεται οξύμωρο αυτό, με όσα δεινά έχουμε βιώσει τα τελευταία χρόνια. Με άλλα λόγια, (το έχουμε ξαναγράψει), η μη δράση από πλευράς επίσημων φορέων, είναι χίλιες φορές προτιμότερη, από την εξαγγελία ή την αναβλητικότητα, πολύ περισσότερο την αναποφασιστικότητα. Εάν δεν συντρέχουν γεγονότα που κλονίζουν την εμπιστοσύνη του καταναλωτή και ταΐζουν τις ανασφάλειες του, τόσο θα βρεθεί βηματισμός στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου, παρότι απέχει ακόμη αισθητά από την επιστροφή στην κανονικότητα.
Επί του πρακτέου τώρα, με βάση πάντα τα πρωτογενή στοιχεία και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ, τον Σεπτέμβριο 2017 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών παρουσίασαν αύξηση +29,4%, ως προς τον Σεπτέμβριο του 2016.
Συνολικά, στο εννεάμηνο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2017, οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +10,5% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2016. Σημειώνεται πως η αγορά αυτοκινήτου κατά το οκτάμηνο του 2017 βρίσκεται στο -68,1% χαμηλότερα ως προς το μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009). Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+20,3%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις παρουσιάζουν μείωση κατά -24,4% ως προς 2016.