Η υπο-μάρκα της γαλλικής φίρμας που στοχεύει στα χαμηλότερα οικονομικά στρώματα των αγοραστών, η Dacia τα έχει πάει περίφημα τα τελευταία χρόνια σε ότι αφορά στις πωλήσεις στην Ευρώπη, γεγονός που αποδεικνύει έμπρακτα πόσο την είχε ανάγκη ένα κομμάτι του κοινού που δεν μπορούσε να ανέβει στη μητρική Renault. Μάλιστα να προσθέσουμε εδώ, πως τα μοντέλα της Dacia κάθε άλλο παρά κομπάρσοι αποδεικνύονται στην πράξη αφού έχουν θέσει τις βάσεις για μια αξιοπρεπής και αξιόπιστη σχέση με το πελατειακό κοινό.

Με άλλα λόγια είναι ολοκληρωμένα προϊόντα και δεν υστερούν με χτυπητές αδυναμίες, αναλογικά με την προσιτή τιμή τους. Σημαιοφόρος αυτής της θετικής σε έκβαση προσπάθειας, αποτελεί το όχημα ελεύθερου χρόνου της φίρμας, το Duster. Το γκρουπ Renault παρουσίασε στη Φρανκφούρτη, το νέας γενιάς λοιπόν Dacia Duster, επιδιώκοντας τη συνέχιση της επιτυχίας του “SUV”, που έχει ήδη πουλήσει πάνω από ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα στην πρώτη κιόλας γενιά του.

Το νέο Duster ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με τον προκάτοχό του, προσφέροντας μία εικόνα αυτοκινήτου «περιπέτειας», με πιο σύγχρονες γραμμές εξωτερικά κι εσωτερικά και φυσικά με αναβάθμιση του εξοπλισμού του με βάση τις σύγχρονες εξελίξεις. Η εκτός δρόμου εικόνα του ενισχύεται, αλλά ταυτόχρονα το στιλ του γίνεται πιο «σπορτίφ» με περισσότερο κεκλιμένο εμπρός παρμπρίζ, που συμβάλει και στην αύξηση του χώρου των επιβατών. Βελτιώσεις έχουν γίνει επίσης και στο εσωτερικό, που η Dacia αναφέρει ότι είναι ριζικά ανασχεδιασμένο και υπόσχεται καλύτερη ποιότητα. Οι πωλήσεις του νέου Duster θα ξεκινήσουν αισίως την επόμενη χρονιά στη Γηραιά Ήπειρο, το ανανεωμένο SUV αντιπροσωπεύει ένα εξελικτικό άλμα από γενιά σε γενιά. Θα διατηρήσει τις εκδόσεις 1,5 λίτρων σε diesel και 1,2 βενζίνης. Περιμένουμε τους επόμενους μήνες την άφιξή του και στη χώρα μας με λογικές πάντα τιμές αγοράς.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ: Citroen C3 Aircross: Με πολλές προσδοκίες…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Τι συμβαίνει αλήθεια με τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ;

ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ: Ποιο χρώμα αυτοκινήτου ταιριάζει στη ψυχοσύνθεσή σου;