Κόντρα στο ρεύμα η Ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε έναν ολοκαίνουριο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου 3.3lt.

Η ιαπωνική μάρκα ανακοίνωσε τη διαθεσιμότητα ενός ισχυρού, καθαρού, αποδοτικού και καινούργιου e-Skyactiv D κινητήρα πετρελαίου. Είναι ακόμα μια απόδειξη της προσαρμοστικότητας της Mazda, που στη συγκεκριμένη περίπτωση έρχεται να καλύψει τις ανάγκες των πελατών που θέλουν συνδυασμό αποδοτικότητας και οδήγησης μεγάλων αποστάσεων μαζί με μεγάλη ικανότητα ρυμούλκησης.

1

Η στρατηγική ικανοποίησης πολλαπλών λύσεων της εταιρείας προσφέρει διαφορετικά προϊόντα και τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένων των πιο αποτελεσματικών κινητήρων εσωτερικής καύσης, καθώς και μεγάλης γκάμας ηλεκτρικών συστημάτων μετάδοσης κίνησης, πάντα με τις χαμηλότερες δυνατές εκπομπές – ώστε να ανταποκρίνεται παράλληλα και στις ανάγκες της κοινωνίας για βιωσιμότητα.

Το σύστημα κίνησης πετρελαίου είναι μια πρωτοπορία για τη Mazda, καθώς πρόκειται για ένα ολοκαίνουργιο εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα πετρελαίου e-Skyactiv D 3,3lt. Καινοτόμος με ανεπτυγμένες τεχνολογίες καύσης, κάνει τη νέα e-Skyactiv D μονάδα τον πιο καθαρό κινητήρα πετρελαίου  στον κόσμο και η ιαπωνική μάρκα είναι σίγουρη ότι θα υπερβεί και θα ικανοποιεί όλους τους επερχόμενους κανονισμούς/ περιορισμούς εκπομπών που μπορούν να εφαρμοστούν στο άμεσο μέλλον.

Το νέο αυτό σύστημα έχει αναπτυχθεί χρησιμοποιώντας το concept “right sizing” το οποίο βελτιστοποιεί τον κυβισμό, καθώς και την απόδοση της καύσης και της ισχύος. Ο νέος κινητήρας 3.283 c.c. με κατά μήκος εγκατεστημένο κοινό σύστημα ηλεκτρικού άμεσου ψεκασμού-  εξακύλινδρη e-Skyactiv D μονάδα, θα διατίθεται σε δύο επιλογές εκπομπών- 200PS/147kW πίσω κίνησης και 254PS/ 187kW με το Mazda i-Activ AWD (all-wheel drive).

Συμπεριλαμβανομένου του καινούργιου 48Volt M Hybrid Boost system, ο νέος κινητήρας πετρελαίου  συνδυάζει την υψηλή απόδοση με την εξαιρετική οικονομία καυσίμων. Ενώ με τη νέα, υψηλής καινοτομίας και ανεπτυγμένης τεχνολογίας ανάφλεξη -DCPCI (Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition)- βελτιώνει ακόμα περισσότερο την απόδοση του κινητήρα, τις εκπομπές και την οικονομία των καυσίμων, επιτυγχάνοντας θερμική απόδοση πάνω από 40%.

Αυτές οι δύο τεχνολογίες συνεισφέρουν σημαντικά στην εξαιρετική οδική εμπειρία του CX-60,  τη δυναμική αίσθηση οδήγησης και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμων και εκπομπών. Ο πετρελαιοκινητήρας e-Skyactiv προσφέρει εντυπωσιακή απόδοση, επιτυγχάνοντας ταχύτητες από 0-100km/h μέσα σε μόνο 7.4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 219km/h, αποδίδοντας μία μέση WLTP κατανάλωση καυσίμων 4.7 Ι/100km και μόνο 129g/km εκπομπές CO2, ενώ η έκδοση 200PS/147kW αποδίδει μία μέση WLTP κατανάλωση καυσίμων 4.7 l/100 km και μόνο 123 g/km εκπομπές CO2.

Η έκδοση εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα παράγει λιγότερες δονήσεις, χάρη στη χαρακτηριστική του «τέλεια ισορροπία», για μια ομαλή και ήσυχη οδήγηση, ενώ παράγει ένα καθαρό και ελκυστικό ήχο εξάτμισης. Η υψηλή ροπή του κινητήρα δίνει στο CX-60 ικανότητα ρυμούλκησης βάρους μέχρι 2,500kg. Ως αποτέλεσμα της απλής του δομής, το βάρος του κινητήρα είναι παρόμοιο με αυτό του 2.2 λίτρων Mazda Skyactiv D τετρακύλινδρου κινητήρα πετρελαίου, μειώνοντας τη διαφορά στη διαχείριση της ισορροπίας.

Ένας εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 3.0 λίτρων βενζίνης E-Skyactiv θα ενταχθεί στο e-Skyactiv D και e-Skyactiv PHEV για να ολοκληρώσει τη σειρά παραγωγής του CX-60, προσφέροντας στους πελάτες ένα εύρος τεχνολογικά ανεπτυγμένων επιλογών, υψηλά αποδοτικών κινητήρων, που ξεχωρίζουν με το εξαιρετικό επίπεδο κατασκευής και on-board τεχνολογίας που προσφέρει η γκάμα του CX-60.

Με την παρουσίαση του ολοκαίνουργιου  CX-60, η Mazda κάνει ένα ακόμα βήμα για τη μείωση των εκπομπών του στόλου της, ακολουθώντας το στόχο της να επιτύχει την ουδετερότητα του άνθρακα έως το 2050. Μέσα στο 2023, η εταιρεία θα παρουσιάσει ένα καινούργιο μοντέλο, το Mazda CX-80, το οποίο είναι μεγαλύτερο από το Mazda CX-60 και θα περιλαμβάνει 3 σειρές θέσεων. Διαθέσιμο στις περισσότερες Ευρωπαϊκές αγορές, η πώληση του το ολοκαίνουργιο Mazda CX-60 diesel θα ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2023.

Διαβάστε επίσης

Ferrari: Στρατηγικές για να χάσεις, ακόμη κι αν κερδίζεις!