Το αποτέλεσμα είναι μια επίδειξη του έργου που καταβλήθηκε κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης του Leon, με στόχο τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που συγκαταλέγεται ανάμεσα στα ασφαλέστερα οχήματα στην αγορά, ειδικά καθώς οι μέθοδοι δοκιμών του Euro NCAP έχουν γίνει ακόμη πιο απαιτητικές το 2020.
Μια βασική αλλαγή για τις διαδικασίες δοκιμών Euro ΝCAP 2020 είναι η εισαγωγή του κινούμενου φραγμού στη δοκιμή πρόσκρουσης μετωπικής σύγκρουσης με κινούμενο αυτοκίνητο. Η δοκιμή βοηθά τον οργανισμό να αξιολογήσει την προστασία των επιβατών μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά επίσης αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο συνεισφέρουν στην ασφάλεια τα εμπρός άκρα του αυτοκινήτου.
Αυτή δεν είναι η μόνη αλλαγή στη διαδικασία δοκιμών. Οι πλευρικές συγκρούσεις έχουν επίσης αλλάξει ώστε να περιλαμβάνουν προσαρμογές στην ταχύτητα και τη μάζα της δοκιμής, αυξάνοντας τη σοβαρότητα της σύγκρουσης. Και για πρώτη φορά το Euro NCAP αξιολογεί την προστασία από κρούσεις από απόσταση, εστιάζοντας στην προστασία του οδηγού και την πιθανή αλληλεπίδραση μεταξύ του με τον συνοδηγό.
Το Euro NCAP δίνει πλέον μεγαλύτερη έμφαση στην τελευταία γενιά συστημάτων πρόληψης σφαλμάτων και βοήθειας οδηγού και εφάρμοσε νέα σενάρια για την αξιολόγηση της τεχνολογίας AEB, συμπεριλαμβανομένης και της στροφής σε διασταύρωση. Υπάρχει επίσης ένα σύστημα για την αξιολόγηση των συστημάτων παρακολούθησης της κατάστασης του προγράμματος οδήγησης, που έχουν σχεδιαστεί για να ανιχνεύουν την κόπωση και την απόσπαση της προσοχής του οδηγού, ως μέρος της αξιολόγησης της υποβοήθησης ασφάλειας.
«Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι που το νέο SEAT Leon πέτυχε την κορυφαία βαθμολογία του Euro NCAP στις διάφορες παραλλαγές του 5-θυρο και Sportstourer, κινητήρα εσωτερικής καύσης και PHEV-, υπερέχοντας ακόμη και τις επαναπροσδιορισμένες και απίστευτα απαιτητικές δοκιμές ασφαλείας για το 2020, μια αντανάκλαση της έμφασης που δίνουμε στην ασφάλεια και στην ενσωμάτωση των τελευταίων τεχνολογιών, ενεργητικών ή παθητικών, για την επίτευξη αυτού του στόχου », δήλωσε ο Δρ Werner Tietz, Αντιπρόεδρος της SEAT για Έρευνα και Ανάπτυξη.
Η ασφάλεια ως μέρος του DNA του
Μια σειρά από τα πιο πρόσφατα συστήματα ασφαλείας που βασίζονται σε ένα μείγμα δεδομένων αισθητήρων, επιτρέπει στο ολοκαίνουργιο SEAT Leon να βλέπει τον δρόμο μπροστά όπως ποτέ πριν και, το σημαντικότερο, να προσαρμόζεται στα μεταβαλλόμενα σενάρια οδήγησης.
Συστήματα όπως το Αυτόνομο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης, το Side και το Exit Assist, το Traffic Sign Recognition, Traffic Jam Assist, Light Assist και Pre-Crash Assist, λειτουργούν ταυτόχρονα για να δημιουργήσουν μια προστατευτική «φούσκα» γύρω από το όχημα και τους επιβάτες.
Το σύστημα Pre-Crash Assist για παράδειγμα αντιδρά σε μόλις 0,2 δευτερόλεπτα εάν εντοπίσει ένα ατύχημα που πρόκειται να συμβεί- σφίξιμο των ζωνών ασφαλείας, ενεργοποίηση των φώτων κινδύνου, κλείσιμο των παραθύρων και της ηλιοροφής- βοηθώντας στην προστασία του χώρου επιβατών.
Προσθέστε σε αυτά την ενσωμάτωση επτά αερόσακων, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου τυποποιημένου μπροστινού κεντρικού αερόσακου, Front Assist με ανίχνευση οχημάτων, πεζών & ποδηλατών, Emergency Steering Assist και Junction Assist, Lane Assist και Emergency e-Call. Το νέο SEAT Leon προσφέρει ένα από τα ασφαλέστερα περιβάλλοντα, ακόμη και όταν αντιμετωπίζει τις νέες μεθόδους δοκιμών που χρησιμοποιούνται από το Euro NCAP.
Ο νέος στάνταρντ μπροστινός-κεντρικός αερόσακος εμποδίζει την πιθανή επαφή κεφαλής μεταξύ του οδηγού και του συνοδηγού σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, για παράδειγμα. Εκτός από την ανίχνευση οχημάτων, πεζών και ποδηλατών, το Front Assist περιλαμβάνει επίσης Emergency Steering Assist και Junction Assist. Κατά τη διάρκεια μιας παρέμβασης του Front Assist, μετά την αρχική ενεργοποίηση του συστήματος για την αποφυγή ενός αντικειμένου, το Emergency Steering Assist κάνει στοχευμένες παρεμβάσεις διεύθυνσης και φρεναρίσματος για να βρει μια βελτιστοποιημένη τροχιά αποφυγής.
Οι αριθμοί αποδεικνύουν τη θεωρία
Τόσο ο κινητήρας εσωτερικής καύσης όσο και οι plug-in υβριδικές παραλλαγές του νέου SEAT Leon δοκιμάστηκαν από το Euro NCAP, σημειώνοντας υψηλή βαθμολογία σε όλους τους τομείς: Ενήλικοι επιβάτες 92%, Παιδιά 88%, Ευπαθείς χρήστες δρόμου 71% και Συστήματα υποβοήθησης Ασφάλειας 80%.
Το Euro NCAP επαναξιολογεί τις πρακτικές δοκιμών του κάθε δύο χρόνια και για το 2020 αυτές είναι οι πιο αυστηρές και πιο λεπτομερείς μέχρι σήμερα. Η SEAT είναι αποφασισμένη να συνεχίσει να αναπτύσσει οχήματα που ξεχωρίζουν κατά τη διάρκεια των δοκιμών αυτών , ανεξάρτητα από το πόσο αυστηρές γίνονται.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ