Με νέα, μεγαλύτερη μπαταρία ιόντων λιθίου 19.2kWh και ηλεκτρική αυτονομία έως και τα 64km.

Το ανανεωμένο Range Rover Velar διαθέτει νέα μάσκα που συνδυάζεται με την οροφή διαφορετικού χρώματος την ενιαία μεσαία γραμμή και τις πτυσσόμενες χειρολαβές θυρών εξαιρετικά λεπτούς προβολείς Pixel LED9 και πίσω προφυλακτήρα πιο χαμηλό με σκούρες πινελιές. Η νέα, αιωρούμενη, κυρτή γυάλινη οθόνη αφής 11.4” είναι ενσωματωμένη στην κεντρική κονσόλα, παρέχοντας άμεσο και διαισθητικό έλεγχο όλων των βασικών λειτουργιών του οχήματος. Το Range Rover Velar διαθέτει αθόρυβη καμπίνα χάρη και στο πρωτοποριακό σύστημα Active Road Noise Cancellation. Η επαναφορτιζόμενη έκδοση έχει πλέον ηλεκτρική αυτονομία έως και 64km ενώ οι θερμικοί κινητήρες διαθέτουν ήπια υβριδική τεχνολογία. Οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν μεταξύ των εκδόσεων: S, Dynamic SE, Dynamic HSE και Autobiography. Ο Prof Gerry McGovern OBE, Chief Creative Officer, Jaguar Land Rover σημείωσε: «Το Nέο Range Rover Velar είναι ένα άψογο παράδειγμα της μοντέρνας σχεδιαστικής φιλοσοφίας μας – καθαρή, μινιμαλιστική και επιτακτικά επιθυμητή. Διαθέτοντας τέλεια βελτιστοποιημένες αναλογίες, το Range Rover Velar ενσαρκώνει την αβίαστη ελκυστικότητα σε συνδυασμό με τολμηρή κομψότητα και μία δυναμική παρουσία που είναι πραγματικά μοναδική».

1

Μέσα στην καμπίνα, το τολμηρό, κομψό εσωτερικό του Range Rover Velar είναι ακόμα πιο λιτό, με εξαιρετική ποιότητα κατασκευής και νέα υλικά. Η πιο εξελιγμένη έκδοση του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Pivi Pro7 της Range Rover αποτελεί το επίκεντρο. Το Pivi Pro7 υποστηρίζει την εύκολη συνδεσιμότητα ενός smartphone με το ασύρματο Apple CarPlay. Υποστηρίζεται επίσης το ασύρματο Android Auto, ενώ η ασύρματη φόρτιση συσκευών μειώνει την ανάγκη για καλώδια. Tο 80 τοις εκατό του συνόλου των ECU του οχήματος μπορούν να ενημερώνονται ασύρματα, με το πιο πρόσφατο λογισμικό ‘Over The Air’ χωρίς να χρειάζεται επίσκεψη σε συνεργείο. Υπάρχει Wi-Fi που ενεργοποιείται με Πακέτο Δεδομένων, εξασφαλίζοντας στους επιβάτες ψυχαγωγία και σύνδεση. Το Pivi Pro7 διαθέτει διπλή ενσωματωμένη κάρτα eSIM και αρχιτεκτονική βασισμένη στο cloud, που σημαίνει ότι παρέχει πλήρη πρόσβαση σε μια σειρά από online εφαρμογές – συμπεριλαμβανομένων των Spotify και Deezer – οι οποίες είναι ενσωματωμένες στο σύστημα infotainment.

Η κυρτή οθόνη 11,4 ιντσών, είναι εργονομικά τοποθετημένη πιο ψηλά ώστε να ελαχιστοποιούνται τόσο η διάσπαση της προσοχής του οδηγού όσο και οι αντανακλάσεις. Υπάρχει η δυνατότητα να βάλεις άλλο υλικό εκτός από δέρμα στα καθίσματα. Η επιλογή αυτή συνδυάζει μαλλί από την Δανική εταιρεία κλωστοϋφαντουργικών προϊόντων KvadratTM με υφασμάτινα Ultrafabrics.  Εμπνευσμένα από την υψηλή ραπτική, τα μείγματα μαλλιού KvadratTM είναι κατά 58% ελαφρύτερα από το δέρμα και προσφέρουν μια μοντέρνα εμφάνιση και βελτιωμένη αίσθηση αφής για μια σύγχρονη εκδοχή της παραδοσιακής πολυτέλειας Range Rover. Το καινοτόμο ύφασμα έχει υποβληθεί σε αυστηρές εσωτερικές δοκιμές αντοχής στο εργαστήριο υλικών της Range Rover, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι παρέχει τη συνήθη ανθεκτικότητα καθ’ όλη τη διάρκεια ζωής του οχήματος, περνώντας από 60.000 κύκλους δοκιμών τριβής – που ισοδυναμεί με 10 χρόνια χρήσης – και δοκιμές υπεριώδους ακτινοβολίας ικανές να προσομοιώσουν τρία χρόνια έκθεσης στον ήλιο μέσα σε μόλις ένα μήνα. Μια σειρά από ηχοσυστήματα Meridian διατίθενται με κορυφαίο το 3D Surround Sound System, το οποίο προσφέρει αναπαραγωγή μουσικής υψηλής πιστότητας χρησιμοποιώντας έως και 17 ηχεία και ενισχυτή 750W για μια καθηλωτική εμπειρία ακρόασης.

Για μεγαλύτερη ορατότητα στο σκοτάδι, υπάρχουν προηγμένοι προβολείς Pixel LED9 με τη σχεδιαστική υπογραφή των φώτων ημέρας (DRL). Στάνταρ εξοπλισμός για τις εκδόσεις Dynamic HSE και Autobiography, το σύστημα διαθέτει τριπλάσιο αριθμό LED σε σχέση με αυτό των προβολέων Matrix LED. Κάθε προβολέας διαθέτει τέσσερις μονάδες pixel με 67 ελεγχόμενες με ακρίβεια λυχνίες LED σε κάθε μία, ώστε να προσαρμόζεται με ακρίβεια στις συνθήκες και το δρόμο μπροστά και να παρέχει την πιο αποτελεσματική δέσμη φωτός στην κατεύθυνση αυτή. Η λειτουργία Dynamic Bend Lighting (Δυναμικός Φωτισμός Στροφής) χρησιμοποιεί δεδομένα ταχύτητας και διεύθυνσης για να μπορεί, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες, να φωτίζει τις σκοτεινές γωνίες και τα όρια του δρόμου, ενώ το εύρος φωτισμού της μεγάλης σκάλας μπορεί να φτάσει σχεδόν το μισό χιλιόμετρο μπροστά, για βέλτιστη ορατότητα. Ικανό να μειώνει την ένταση φωτισμού σε τέσσερα αντικείμενα ώστε να μην τυφλώνει τους αντίθετα διερχόμενους, το σύστημα Adaptive Driving Beam προσαρμόζεται αυτόματα στην ταχύτητα του αυτοκινήτου, εκπέμποντας μια ευρεία δέσμη στις χαμηλές ταχύτητες και μια πιο έντονη, μακρύτερη δέσμη σε ταχύτητες πάνω από τα 70km/h.

Το προηγμένο υβριδικό P400e προσφέρει τα καλύτερα δύο διαφορετικών κόσμων, συνδυάζοντας έναν ηλεκτροκινητήρα 105kW με ένα βενζινοκινητήρα της γενιάς Ingenium για αβίαστες και αθόρυβες επιδόσεις. Με συνδυασμένη ισχύ 404PS και ροπή 640Nm από τον τετρακύλινδρο βενζινοκινητήρα 2.0 λίτρων 300PS της γενιάς Ingenium και τον ηλεκτροκινητήρα 105kW, η έκδοση P400e έχει επιτάχυνση 0-100km/h σε 5,4 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα 209km/h. Μπορεί επίσης να κινηθεί μόνο με ηλεκτρική ενέργεια σε ταχύτητες έως και 140km/h. Το P400e είναι ένα από τα ελάχιστα plug-in υβριδικά οχήματα με δυνατότητα ταχείας φόρτισης συνεχούς ρεύματος (DC), για φόρτιση από 0-80% μέσα σε μόλις 30 λεπτά εκτός σπιτιού με τη χρήση ενός φορτιστή 50kW. Στο σπίτι, μπορεί να φορτίσει από 0-100% χρησιμοποιώντας φορτιστή εναλλασσόμενου ρεύματος (AC) ισχύος 7kW σε περίπου δυόμισι ώρες. Ο straight-six βενζινοκινητήρας Ingenium 3,0lt διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος. Η P340 αποδίδει ισχύ 340PS και ροπή 480Nm, με επιτάχυνση 0-100km/h σε 6,3 δευτ. Από την άλλη, η ισχυρότερη έκδοση P400 αποδίδει 400PS και ροπή 550Nm, με την επιτάχυνση 0-100km/h να ολοκληρώνεται σε 5,5 δευτ. με εκπομπές CO2 από 219g/km. Ο τετρακύλινδρος κινητήρας 2,0lt στην έκδοση P250 αποδίδει 250PS και ροπή 365Nm, με επιτάχυνση 0-100km/h σε 7,5 δευτ. Ο straight-six D300 diesel κινητήρας 3,0lt αποδίδει 300PS και ροπή 650Nm προσφέροντας επιτάχυνση 0-100km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα. Ο κινητήρας διαθέτει  δύο τούρμπο εν σειρά. Υπάρχει και δίλιτρος τετρακύλινδρος D200 diesel 204PS με κατανάλωση καυσίμου έως και 6,4l/100km.

Επαναφορτιζόμενο

  • P400e – 404PS, 2.0L τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας PHEV, ροπή 640Nm στις 1.500-4.400σαλ., οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, AWD

Βενζίνη

  • P250 – 250PS, 2.0L τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας, ροπή 365Nm στις 1.300-4.500 σαλ., οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, AWD
  • P340 – 340PS, 3.0L εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας MHEV, ροπή 480Nm στις 1.500-4.500 σαλ., οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, AWD
  • P400 – 400PS, 3.0L εξακύλινδρος βενζινοκινητήρας MHEV, ροπή 550Nm στις 2.000-5.000 σαλ., οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, AWD

Πετρέλαιο

  • D200 – 204PS, 2.0L τετρακύλινδρος diesel MHEV, ροπή 430Nm στις 1.750-2.500 σαλ., οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, AWD
  • D300 – 300PS, 3.0L εξακύλινδρος diesel MHEV, ροπή 650Nm στις 1.500-2.500 σαλ., οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο, AWD

Οι αναρτήσεις Electronic Air Suspension, Adaptive Dynamics και Configurable Dynamics, προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις και ευελιξία στο δρόμο. Το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης torque on-demand all-wheel drive (AWD). παρέχει κατανομή ροπής ανάλογα με τις συνθήκες, τόσο κατά τη δυναμική οδήγηση στο δρόμο όσο και κατά την εκκίνηση από στάση σε ολισθηρές επιφάνειες. Το Terrain Response 2 είναι προσβάσιμο μέσω του Pivi Pro7 και επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις του οχήματος ανάλογα με το περιβάλλον οδήγησης (Eco, Comfort, Grass-Gravel-Snow, Mud-Ruts, Sand, Dynamic και Automatic).

Διαβάστε επίσης