Όπως ίσως θυμάστε ο Σάινθ πήρε ποινή 5 δευτερολέπτων για τη σύγκρουση με τον Αλόνσο στην 2η επανεκκίνηση του αγώνα. Ο Ισπανός θεώρησε άδικη την ποινή και η Ferrari έκανε αίτηση για επανεξέταση. Η αίτηση αυτή απορρίφθηκε σήμερα από τη FIA ως αβάσιμη. Για να γίνει δεκτή μια τέτοια αίτηση οφείλει η ομάδα να προσκομίσει νέα στοιχεία.
Η FIA καλείται να αξιολογήσει πρώτον ότι είναι βάσιμα και δεύτερον ότι είναι ουσιώδη. Αν συντρέχουν και τα δυο τότε οφείλει να προχωρήσει σε επανεξέταση της υπόθεσης. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν φτάσαμε στο δια ταύτα καθώς η αίτηση απορρίφθηκε ως αβάσιμη.
Εδώ τίθεται ένα μεγάλο ερωτηματικό για τις επιλογές της Ferrari καθώς προτού προχωρήσει η διαδικασία προφανώς το νομικό τμήμα της Ιταλικής ομάδας αξιολόγησε κατά πόσο είναι πιθανή μια θετική έκβαση στην υπόθεση. Έχουμε τονίσει επανειλημμένα ότι μετά το θάνατο του Μαρκιόνε η Ferrari δεν έχει την ανάλογη «πολιτική» εκπροσώπηση εκτός πίστας με αποτέλεσμα να μην τυγχάνει του σεβασμού που αρμόζει στην ιστορία της και στην απήχησή της.
Το μόνο που μπορώ να υποθέσω είναι ότι οι Ιταλοί κάνουν όλη αυτή τη φασαρία για το επόμενο σφύριγμα του διαιτητή. Μετά το οριστικό κλείσιμο της υπόθεσης, η βαθμολογία δεν αλλάζει και πάμε για τον επόμενο αγώνα στις 30/4 στο Αζερμπαϊτζάν. Θυμίζουμε πως η Ferrari έχει κάνει το χειρότερο ξεκίνημα των τελευταίων ετών και μέχρι τώρα σε 3 αγώνες κανένας οδηγός της δεν έχει ανέβει στο βάθρο.
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!