Το αναβαθμισμένο εμπρός τμήμα τονίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία φωτισμού που περιλαμβάνει ενσωματωμένα εντυπωσιακά LED φώτα ημέρας σχήματος V.
Το πίσω τμήμα εκφράζει τον προηγμένο χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Ο πλήρως ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας βελτιώνει την αεροδυναμική απόδοση.
Στο καθαρό προφίλ κυριαρχεί μία συνεχόμενη στιλπνή γραμμή που εκτείνεται από τους προβολείς μέχρι τα πίσω φωτιστικά σώματα.
Το νέο i30 διαθέτει νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16” και 17”, αλλά και N Line 17’’ και 18’’, φινιρισμένες με diamond-cut τεχνική που προσδίδει εντυπωσιακή υφή και τελειότητα στο προφίλ του νέου i30.
Το νέο i30 προσφέρεται σε 9 διαφορετικές χρωματικές προτάσεις, τρεις εκ των οποίων είναι νέες (Dark Night, Silky Bronze και Sunset Red) επιπρόσθετα από τις έξι ήδη υπάρχουσες προτάσεις: Polar White, Phantom Black, Engine Red, Stellar Blue, Platinum Silver και Olivine Grey, χαρίζοντας ένα απόλυτα προσωπικό στυλ στο αυτοκίνητο.
Για πρώτη φορά με εκδόσεις N Line
Τα i30 Hatchback και i30 Fastback διατίθενται πλέον και σε εκδόσεις N Line, με την έμπνευση της υπογραφής από το καθαρόαιμο υψηλών επιδόσεων i30 N. Οι εκδόσεις N Line διαφοροποιούνται τόσο σε σχεδιασμό όσο και σε εξοπλισμό, σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις i30. Επιπρόσθετα, οι εκδόσεις i30 Ν Line στους ισχυρότερους κινητήρες βενζίνης 48V Hybrid Turbo 160ps και 48V Hybrid Diesel 136ps, διαθέτουν και διαφοροποιημένη ρύθμιση στο σύστημα διεύθυνσης και αναρτήσεων, προδιαθέτοντας για ακόμη περισσότερη οδηγική απόλαυση.
Σχεδιαστικά, το i30 N Line διαθέτει φαρδύτερη μάσκα μπροστά και νέο πίσω προφυλακτήρα, δημιουργώντας μία τολμηρή, δυναμική και ζωηρή εμφάνιση. Εμπνευσμένη από τη σχεδίαση των αεροσκαφών, η κάτω κεντρική μάσκα κυριαρχεί στη περιοχή του εμπρός προφυλακτήρα. Τα πλευρικά ανοίγματα φέρουν πτερύγια που βελτιώνουν την αεροδυναμική απόδοση. Η νέα σχεδίαση του πίσω προφυλακτήρα υπογραμμίζει το δυναμικό χαρακτήρα του N Line.
Η στιβαρή εμφάνιση υποστηρίζεται από τη νέα σχεδίαση των προβολέων και οι μεγαλύτεροι σε πλάτος διαχύτες προσδίδουν σπορ στυλ. Τα πίσω φωτιστικά σώματα LED υιοθετούν ένα σχήμα V, σε πλήρη αισθητική αρμονία με το εμπρός τμήμα, προσφέροντας παράλληλα μέγιστη ορατότητα και ασφάλεια.
Το νέο i30 N Line εφοδιάζεται με ζάντες νέας σχεδίασης, 17” ή 18” που το καθιστούν πιο δυναμικό, καθώς αποπνέουν μία αίσθηση ταχύτητας, ακόμα και όταν είναι σταθμευμένο.
Στο εσωτερικό, το δερμάτινο τιμόνι N Line και ο μοχλός ταχυτήτων N Line συνδυάζει τον έλεγχο και την άνεση με τη φινέτσα του διάτρητου δέρματος. Η Ν Line σχεδίαση των αεραγωγών επιτείνει την αίσθηση δυναμισμού και ελευθερίας μέσα στο κομψό περιβάλλον της καμπίνας. Τα προηγμένα, σπορ καθίσματα N Line διαθέτουν ηλεκτρική οσφυϊκή υποστήριξη και επεκτεινόμενα μαξιλάρια έδρας για μεγαλύτερη άνεση και ασφάλεια.
Αναβαθμισμένο, ποιοτικό και hi tech εσωτερικό
Η μοναδική σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου Hyundai i30 δίνει το παρόν και στο εσωτερικό. Επιφάνειες υψηλής ποιότητας και εντυπωσιακές λεπτομέρειες, όπως οι εκλεπτυσμένοι αεραγωγοί, κυριαρχούν στην ανανεωμένη καμπίνα.
Το εργονομικό εσωτερικό προσφέρει καλύτερη θέση οδήγησης ενώ και οι υπόλοιποι συνεπιβάτες απολαμβάνουν ένα άνετο ταξίδι με άπλετο χώρο για όλη την οικογένεια.
Η προηγμένη τεχνολογία δίνει δυναμικό παρόν στο cockpit του νέου i30, με τον εντυπωσιακό ψηφιακό πίνακα οργάνων 7’’. Ο ευφυής ψηφιακός πίνακας παρουσιάζει τις σημαντικότερες πληροφορίες. Μπορείτε να τροποποιήσετε την απεικόνιση σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας: η ταχύτητα μπορεί να προβάλλεται ψηφιακά, μαζί με τη Ροή Ενέργειας – Energy Flow (για το 48V Υβριδικό ), τις πληροφορίες πλοήγησης ή τις ενεργές λειτουργίες SmartSense. Ανάλογα με το πρόγραμμα οδήγησης που επιλέγει ο οδηγός, αλλάζει και το χρώμα του ψηφιακού πίνακα οργάνων και των γραφικών ώστε να υπάρχει αρμονία. Μπλε για το Normal mode, πράσινο για το Eco mode και πορτοκαλί για το Sport mode. Η επιλογή Drive mode είναι διαθέσιμη στα αυτόματα κιβώτια (7 DCT).
Η στάνταρ οθόνη πολυμέσων 8’’ συνοδεύεται από την προβολή εικόνας από κάμερα οπισθοπορίας, με δυναμικές γραμμές καθοδήγησης που δείχνουν τη μελλοντική τροχιά του νέου i30, ένα εξαιρετικά χρήσιμο χαρακτηριστικό σε ελιγμούς στάθμευσης. Η οθόνη 8’’ προσφέρει προηγμένη συνδεσιμότητα μέσω των εφαρμογών Android Auto και Apple CarPlay, ενώ ο ραδιοφωνικός ήχος μεταδίδεται καθαρότερα από ποτέ στα 6 ηχεία (4 βασικά και 2 tweeters) του i30 από όσους ραδιοφωνικούς σταθμούς εκπέμπουν ψηφιακό σήμα DAB. Επιπλέον, το νέο i30 προσφέρει προαιρετική ασύρματη φόρτιση smartphone.
Νέα γκάμα πιο αποδοτικών κινητήρων Hyundai SmartStream
Το νέο i30 διαθέτει μία πρωτοφανή γκάμα κινητήρων προσφέροντας στους πελάτες ακόμη μεγαλύτερη ελευθερία επιλογής.
Για πρώτη φορά το i30 διατίθεται με εξηλεκτρισμένη 48V Hybrid Turbo τεχνολογία μειώνοντας τις εκπομπές ρύπων CO2 και αυξάνοντας την απόδοση. Το υβριδικό σύστημα κίνησης 48V Hybrid υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης, με ‘ενέσεις’ ηλεκτρικής ενέργειας σε διαφορετικά στάδια οδήγησης. Τα 48V Hybrid σύνολα διατίθενται με το πρωτοποριακό Intelligent Manual Transmission (iMT) για ακόμα μεγαλύτερη απόδοση.
Το iMT διαθέτει ηλεκτρονικό συμπλέκτη που συμβάλλει στη μείωση της κατανάλωσης των 48V Hybrid εκδόσεων. Για αυξημένη οικονομία, το iMT αποσυνδέει τον κινητήρα από το σύστημα μετάδοσης όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι, και το όχημα εισέρχεται σε λειτουργία coasting (πρόγραμμα ρολαρίσματος) με μειωμένη κατανάλωση.
Εναλλακτικά, η 48V Hybrid Turbo τεχνολογία συνδυάζεται με το απολαυστικό 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7-DCT, που διαθέτει στάνταρ χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι (πτερύγια paddle shifters), και συνδυάζει την οικονομική λειτουργία, την οδηγική απόλαυση ενός μηχανικού κιβωτίου με την άνεση ενός αυτόματου.
Το νέο i30 διαθέτει επίσης ένα νέο κινητήρα 1.5lt με Dual Port Injection (DPi) και 110 PS, που συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Μέγιστη ισχύς: 110 PS, Μέγιστη ροπή: 144,2 Nm.
Επιπρόσθετα, ο 1.0L T-GDi κινητήρας αποδίδει 120 PS και συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης διατίθεται και σε 48V Hybrid έκδοση για πιο οικονομική κατανάλωση και για πρώτη φορά συνδέεται με ένα 6-τάχυτο κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT) . Μέγιστη Ισχύς: 120 PS, Μέγιστη Ροπή: 172 Nm.
Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο νέος κινητήρας 1.5L T-GDi που αποδίδει 160 PS, με στάνταρ 48V υβριδική τεχνολογία που συνδυάζεται με 6-τάχυτο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή ένα 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (7-DCT). Μέγιστη Ισχύς: 159 PS, Μέγιστη ροπή: 253 Nm.
Τέλος, ένας κινητήρας 1.6L CRDi διατίθεται με 115 και 136 PS. Η έκδοση των 115 PS συνδυάζεται με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (DCT). Η έκδοση των 136 PS διατίθεται με 48V Hybrid σύστημα, το οποίο συνδυάζεται με 6-τάχυτο κιβώτιο Intelligent Manual Transmission (iMT) ή το 7-τάχυτο DCT. Μέγιστη Ισχύς: 136 PS, Μέγιστη Ροπή: 320 Nm (με DCT).
Συστήματα ασφαλείας που εμπνέουν εμπιστοσύνη
Με το Hyundai SmartSense και τα προηγμένα συστήματα ADAS (Advanced Driver Assistance Systems), το νέο i30 διαθέτει κορυφαίο πακέτο τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας στην κατηγορία του – προσφέροντας περισσότερη ασφάλεια και ξεγνοιασιά στους επιβάτες.
Το νέο i30 διαθέτει, προαιρετικά, σύστημα Lane Following Assist (LFA). Όταν είναι ενεργοποιημένο, διατηρεί το αυτοκίνητο στο κέντρο της λωρίδες σε ταχύτητες μεταξύ 0 και 180 km/h στον αυτοκινητόδρομο και στους δρόμους της πόλης (προαιρετικός εξοπλισμός).
Επιπλέον, τo σύστημα Rear Collision-avoidance Assist (RCA) μπορεί να ενεργοποιήσει τα φρένα ώστε να αποφευχθεί μια σύγκρουση κατά την οπισθοπορεία. Το σύστημα Leading Vehicle Departure Alert (LDVA- απόκλιση πορείας προπορευόμενου οχήματος) ειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα αρχίζει να κινείται προς τα εμπρός σε περιπτώσεις όπου υπάρχει καθυστέρηση στην αντίδρασή του, για παράδειγμα στα φανάρια.
Το σύστημα Blind Spot Detection (BSD) έχει επίσης αναβαθμιστεί και ειδοποιεί τον οδηγό στην περίπτωση που υπάρχει άλλο όχημα στην τυφλή γωνία και πλέον με το Blind-Spot Collision-Avoidance Assist (BCA) μπορεί να επέμβει στα φρένα για να αποφευχθεί μια σύγκρουση. Η αναβαθμισμένη λειτουργία Forward Collision-Avoidance Assist (FCA- Σύστημα υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης) μπορεί πλέον να εντοπίζει όχι μόνο αυτοκίνητα, αλλά τόσο και τους πεζούς όσο και τους ποδηλάτες.
Όπως και στις προηγούμενες εκδόσεις του i30, έτσι και το νέο i30 εξοπλίζεται με το ήδη γνωστά συστήματα FCA (αναγνώρισης πεζού), Driver Attention Warning (DAW- προειδοποίηση κόπωσης οδηγού), High Beam Assist (HBA- υποβοήθηση λειτουργίας προβολέων), ISLW και Lane Keep Assist (LKA- υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας) κ.α.
Διαθέσιμα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης Hyundai SmartSense
• [Nέο] Lane Following Assist (LFA- σύστημα διατήρησης του αυτοκινήτου στο κέντρο της λωρίδας)
• [Nέο] Rear Collision-avoidance Assist (RCA)
• [Nέο] Leading Vehicle Departure Alert (LDVA- απόκλιση πορείας προπορευόμενου οχήματος)
• [Nέο] Blind-spot Collision-avoidance Assist (BCA- σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης τυφλού σημείου)
• Forward Collision-Avoidance Assist (FCA- σύστημα υποβοήθησης αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης) – [Νέο] τώρα με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών
• Driver Attention Warning (DAW- προειδοποίηση κόπωσης οδηγού)
• High Beam Assist (HBA)
• Intelligent Speed Limit Assist (ISLA- έξυπνο σύστημα υποβοήθησης ορίου ταχύτητας)
• Lane Keep Assist System (LKA- υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας)
Κάθε μία από αυτές τις νέες δυνατότητες έχει σχεδιαστεί για να κάνει τα αυτοκίνητα της Hyundai πιο ασφαλή και να αυξάνει την εμπιστοσύνη των πελατών. Ενισχύοντας όλα τα παραπάνω, το νέο i30 διατίθεται την κορυφαία εγγύηση πέντε ετών χωρίς όριο χιλιομέτρων.
«Αφουγκραζόμενοι τους πελάτες μας, αποφασίσαμε πως υπάρχει ανάγκη για ένα ακόμη πιο ασφαλές και αξιόπιστο αυτοκίνητο στην κατηγορία C που να προσφέρει σύγχρονα χαρακτηριστικά, όπως προηγμένη συνδεσιμότητα και αποδοτικούς κινητήρες αλλά και να είναι κομψό» δήλωσε ο κ. Andreas-Christoph Hofmann, Vice President Marketing και Product της Hyundai Motor Europe. «Το νέο i30 καλύπτει όλες τις ανάγκες των πελατών μας, ενώ εξακολουθεί να είναι διαθέσιμο σε προνομιακές τιμές πώλησης».
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Fitch: Επιβεβαίωσε το BBB- της Ελλάδας, διατήρησε σταθερές τις προοπτικές – Βλέπει ανάπτυξη 2,4% το 2025
- Γιατί ο Καραμανλής έκλεισε την συζήτηση για την προεδρία της Δημοκρατίας – Στήριξε τον Σαμαρά
- Πραγματική φοβέρα ή προετοιμασία για ανακωχή;
- Χρηματιστήριο: Repricing των τραπεζών, αγορές σε μετοχές με μερισματική απόδοση φέρνει η πτώση των επιτοκίων κατά 0,50% από την ΕΚΤ