Αποκαλυπτικό ρεπορτάζ, αρθρογραφία και άμεση ενημέρωση, με όλα τα τελευταία νέα και ειδήσεις για την Οικονομία, τις Επιχειρήσεις, το Χρηματιστήριο, το Bitcoin, τις πολιτικές εξελίξεις και τον πολιτισμό
AUTO

Νέα 911 Τ: Ελαφριά με χειροκίνητο κιβώτιο!

Porsche 911 Τ

Μέτρα μείωσης βάρους, αθλητικό σετάρισμα και ένα 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων καθιστούν αυτή την Carrera ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο για οδηγική απόλαυση.

Με τα ελαφριά παράθυρα, τη μειωμένη μόνωση και το εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, η ελαφρύτερη διαμόρφωση της νέας 911 Carrera T, με τα full bucket καθίσματα, ζυγίζει μόλις 1.478 κιλά.

Εξοπλισμένο έτσι, το αυτοκίνητο είναι πάνω από 40 κιλά ελαφρύτερο από την στάνταρ 911 Carrera. Για πρώτη φορά, η 911 Carrera T είναι διαθέσιμη και ως cabriolet.

Το «T» αντιπροσωπεύει το Touring και στην Porsche αυτό χρονολογείται από την παρουσίας της 911 T ως τουριστικό αυτοκίνητο το 1968.

Η πρώτη 911 T παρήχθη μέχρι το 1973. Από το 2017, η 911 Carrera T επέστρεψε στη γκάμα μοντέλων, τοποθετούμενη ανάμεσα στην Carrera και στην Carrera S.

Η καθαρή οδηγική απόλαυση, ο ευέλικτος χειρισμός, ο συναισθηματικός ήχος και η εστίαση στα βασικά στοιχεία είναι τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν αυτό το σπορ αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς.

Η 911 Carrera T κινείται από τον 3.0lt εξακύλινδρο twin-turbo επίπεδο (boxer) κινητήρα της 911 Carrera. Αποδίδει 290 kW (394 PS) και αναπτύσσει ροπή έως 450 Nm.

Ένα στάνταρ εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων μεταφέρει την κίνηση στον πίσω άξονα.

Κατά την κατεβάσματα ταχυτήτων, μπορεί να επιλεγεί μια ενδιάμεση λειτουργία γκαζιού (auto-blip) για συγχρονισμό στροφών ώστε να αντισταθμιστούν αυτόματα οι διαφορές ταχύτητας περιστροφής μεταξύ του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων.

Με το στάνταρ πακέτο Sport Chrono, το Carrera T Coupé επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 4,5 δευτερόλεπτα (Cabriolet: 4,7 δευτερόλεπτα). Η τελική του ταχύτητα είναι 295 km/h (Cabriolet: 293 km/h).

Σε συνδυασμό με την αυξημένη ισχύ σε σχέση με τον προκάτοχό του, το Carrera Τ διαθέτει μεγαλύτερο σύστημα πέδησης με διάμετρο δίσκων φρένων 350 χιλιοστών και εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός.

Σε συνδυασμό με τη μειωμένη εσωτερική μόνωση και τη λειτουργία auto-blip, το στάνταρ σύστημα εξάτμισης sport δημιουργεί ένα ιδιαίτερα συναισθηματικό ήχο.

Το πακέτο Sport Chrono, το οποίο περιλαμβάνει την εφαρμογή Track Precision App, αποτελεί μέρος του στάνταρ εξοπλισμού της 911 Carrera T.

Επιπλέον, για πρώτη φορά η Porsche εξοπλίζει το μοντέλο με τετραδιεύθυνση στον πίσω άξονα σε συνδυασμό με πιο άμεση κρεμαγιέρα, βελτιστοποιώντας σημαντικά τον χειρισμό.

Η πλευρική επιτάχυνση είναι υψηλότερη,  το τιμόνι ανταποκρίνεται πιο άμεσα, ενώ ταυτόχρονα αυξάνεται η σταθερότητα. Η ρύθμιση της διεύθυνσης στον πίσω άξονα αναπτύχθηκε ειδικά για την 911 Carrera T.

Η προσαρμοζόμενη σπορ ανάρτηση PASM, η οποία χαμηλώνει κατά 10 mm, είναι επίσης στάνταρ και φέρει ειδική, ρύθμιση για να κάνει το Carrera T ακόμα καλύτερο και ακόμα πιο ευέλικτο στην οδήγηση.

Η στάνταρ διεύθυνση στον πίσω άξονα και μια αεροδυναμική ισορροπία βελτιστοποιημένη αποκλειστικά για την 911 Carrera T έχουν επιτρέψει τη ρύθμιση των αντιστρεπτικών ράβδων στον εμπρός και πίσω άξονα για ουδέτερο χειρισμό.

Η 911 Carrera T διαθέτει ζάντες αλουμινίου της Carrera S 20/21 ιντσών. Τα ελαστικά εμπρός είναι 245/35 ZR20 και τα πίσω 305/30 ZR21.

Η Carrera T ξεχωρίζει από τα άλλα μοντέλα της σειράς. Ένα αυτοκόλλητο με το λογότυπο του μοτίβου αλλαγής ταχυτήτων σε κάθε ένα από τα τριγωνικά πίσω παράθυρα την αναγνωρίζει ως ένα ιδιαίτερα αυθεντικό μέλος της σειράς μοντέλων με χειροκίνητο κιβώτιο.

Οι ονομασίες του μοντέλου στο πίσω μέρος είναι σε αντίθετη χρωματική απόχρωση, το Vanadium Grey. Τ

α ένθετα στη μάσκα της πίσω πόρτας, το πάνω και το κάτω περίγραμμα των εξωτερικών καθρεπτών και οι μηχανικά γυαλισμένες ζάντες αλουμινίου είναι βαμμένες στο ίδιο χρώμα Vanadium Grey Metallic.

Ένα άλλο χαρακτηριστικό της Carrera T είναι το αεροδυναμικά βελτιστοποιημένο σπόιλερ που προέρχεται από την 911 Carrera GTS.

Για την Porsche Carrera T, το χρωματικό σχήμα Legends προσφέρει τα χρώματα αμαξώματος Shade Green Metallic, Crayon και Slate Grey Neo, ενώ το χρωματικό σχήμα Dreams περιλαμβάνει τα Guards Red, Lugano Blue, Gentian Blue Metallic και Cartagena Yellow Metallic.

Το χρωματικό σχήμα Shades προσφέρει την επιλογή των πιο ήπιων Jet Black Metallic, GT Silver Metallic και Ice Grey Metallic. Το Contrasts προσφέρει τα μονόχρωμα Black και White.

Η οροφή της 911 T Cabriolet είναι προαιρετικά διαθέσιμη σε μαύρο, κόκκινο, μπλε και καφέ.

Η Porsche έχει δώσει στο εσωτερικό της Carrera T μια εμφάνιση που είναι χαρακτηριστική του μοντέλου. Ο εντυπωσιακός χρονογράφος στο στάνταρ πακέτο Sport Chrono Package είναι εμφανής στον πίνακα οργάνων.

Μια σειρά από ειδικές λεπτομέρειες τονίζουν την αποκλειστικότητα της 911 Carrera T ως αυτοκίνητο με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων: ο κοντύτερος μοχλός ταχυτήτων προσφέρει μια ιδιαίτερη οπτική και απτική εμπειρία.

Μπροστά από τον μοχλό ταχυτήτων υπάρχει ένα σήμα με το λογότυπο «MT» (Manual Transmission). Το λογότυπο του μοτίβου αλλαγής ταχυτήτων είναι τυπωμένο στη πλευρά του συνοδηγού στον πίνακα οργάνων.

Ο κατάλογος του στάνταρντ εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης το δερμάτινο και θερμαινόμενο σπορ τιμόνι GT, εξοπλισμένο με διακόπτη λειτουργιών.

Εναλλακτικά, διατίθεται επίσης ένα τιμόνι Race-Tex. Τα διακοσμητικά ένθετα στον πίνακα οργάνων και την κεντρική κονσόλα είναι σε Vanadium Grey, ενώ τα ένθετα των πάνελ των θυρών είναι από μαύρο βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Ταιριάζοντας με τον σπορ χαρακτήρα του εσωτερικού του, η Carrera T διαθέτει στάνταρντ μαύρα, καθίσματα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα σε τέσσερις κατευθύνσεις. Το καρό μοτίβο του εσωτερικού είναι αποκλειστικά για την 911 Carrera T.

Το λογότυπο της 911 είναι ραμμένο στα προσκέφαλα.

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν προαιρετικά τα προσαρμοζόμενα σπορ καθίσματα Plus (ρυθμιζόμενα σε 18 κατευθύνσεις) ή ιδιαίτερα ελαφριά πλήρη μπάκετ καθίσματα.

Διαβάστε επίσης:

F1: Να πως γυμνάζονται οι οδηγοί της Ferrari!

Tiffany: Το εκθαμβωτικό περιδέραιο με φτερά παγωνιού που χρειάστηκε δύο χρόνια για να γίνει

Campari: Η αδύναμη ζήτηση στις ΗΠΑ πλήττει τα κέρδη – Βουτιά άνω του 16% για τη μετοχή