Το μερίδιο του BMW Group στην πολυτελή κατηγορία ανήλθε στο 44,4% ενώ στη συνολική αγορά έφτασε το 6,4% με 6.753 ταξινομήσεις αυτοκινήτων BMW / BMW i και 2.040 ταξινομήσεις οχημάτων MINI.
Συγκριτικά με το 2023, η BMW κατέγραψε νέο ρεκόρ πωλήσεων των τελευταίων 15 ετών με μερίδιο στην πολυτελή κατηγορία που ανήλθε στο 34,1%, ενώ στη συνολική εγχώρια αγορά αυτοκινήτου το μερίδιο της μάρκας ήταν 4,9%. Τα μοντέλα BMW που συνέβαλαν στην επιτυχημένη πορεία πωλήσεων κατακτώντας ταυτόχρονα την κορυφή στην κατηγορία τους ήταν η BMW X1, BMW X2 και η BMW Σειρά 1.
Σε μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις για τη μάρκα ΜΙΝΙ, με όλη την γκάμα των μοντέλων να αλλάζει και να λανσάρεται εντός του 2024, η ΜΙΝΙ κατάφερε να πραγματοποιήσει 2.041 συνολικές ταξινομήσεις, διατηρώντας ένα υψηλό μερίδιο στην πολυτελή κατηγορία της τάξεως του 10,3% με αντίστοιχο μερίδιο 1,5% επί της συνολικής αγοράς. Την πρώτη θέση στα πολυτελή SUV/SAV κατέκτησαν τα μοντέλα της οικογένειας BMW X (BMW X1, iX1, X2, iX2, X3, iX3, X4, X5, X6, X7, ΧΜ και iX) με 4.843 συνολικές ταξινομήσεις την περσινή χρονιά (έναντι 3.911 ταξινομήσεων το 2023). Τα μοντέλα BMW X σημείωσαν αύξηση πωλήσεων με +23,8% συγκριτικά με το 2023 ενώ αποτελούν το 71,7% των συνολικών πωλήσεων BMW στην εγχώρια αγορά.
Η BMW X1 και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της, iX1, διατήρησαν την πρωτοκαθεδρία τους ως Best Seller στην κατηγορία των πολυτελών οχημάτων, καθώς και στη συνολική κατηγορία των C-SUV με ρεκόρ 3.381 ταξινομήσεων. Σε ανάλογη επιτυχημένη τροχιά πωλήσεων κινήθηκε και η εντυπωσιακή BMW X2. To μοντέλο που εισήγαγε για πρώτη φορά την έννοια του Sports Activity Coupé (SAC) στην premium compact κατηγορία σημείωσε 1.016 ταξινομήσεις με ισχυρή αύξηση +40,1% συγκριτικά με το 2023. Με περισσότερες από 1.300 ταξινομήσεις, το MINI Countryman, αποτέλεσε το δημοφιλέστερο μοντέλο της μάρκας (64,0% επί των συνολικών ταξινομήσεων).
Το δημοφιλές SAV κατάφερε για άλλη μια χρονιά να είναι το 2ο δημοφιλέστερο μοντέλο στην κατηγορία των πολυτελών SUV, μετά την BMW X1 και 7ο δημοφιλέστερο στην κατηγορία του, στο σύνολο της ελληνικής αγοράς. Η ισχυρή άνοδος των plug-in υβριδικών και των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων BMW συνεχίστηκε και το 2024, κατακτώντας μερίδιο 35,0% στις συνολικές πωλήσεις της μάρκας, το οποίο σημαίνει ότι ένα στα τρία πωληθέντα μοντέλα BMW είναι με αμιγώς ηλεκτρικό ή με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης.
Το μερίδιο των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων BMW BEV ανήλθε στο 6,0% επί του συνολικών πωλήσεων της μάρκας BMW με τις BMW iX1, iX2 και i4 να συμβάλλουν δυναμικά στην επιτυχία. Για την ΜΙΝΙ, τα ηλεκτρικά μοντέλα της Βρετανικής μάρκας σημείωσαν αύξηση της τάξης του 105,0% σε σχέση με το 2023, αποτελώντας μάλιστα το 11,0% επί των συνολικών ταξινομήσεων της μάρκας, ποσοστό σημαντικά υψηλότερο από το μερίδιο των ηλεκτρικών μοντέλων στην Ελληνική αγορά.
Διαβάστε επίσης
Τα ηλεκτρικά μοντέλα που προτίμησαν οι Έλληνες το 2024!