Η Hyundai Motor στηρίζει το Παγκόσμιο Κύπελλο FIFA 2022TM με φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα.

Η Hyundai Motor Company, επίσημος χορηγός του Παγκόσμιου Κυπέλλου FIFA 2022, στηρίζει το μεγαλύτερο τουρνουά ποδοσφαίρου στον κόσμο παρέχοντας φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα για τις ανάγκες μετακίνησης στελεχών της διοργάνωσης και φιλάθλων. Είναι η πρώτη φορά στην ιστορία της διοργάνωσης που τα φιλικά προς το περιβάλλον οχήματα καλύπτουν το 50% του στόλου των οχημάτων για τις απαραίτητες μετακινήσεις. Συνολικά, η Hyundai Motor θα διαθέσει 616 οχήματα στο FIFA World Cup 2022TM εκ των οποίων  446 επιβατικά οχήματα, με 226 από αυτά υβριδικά (HEV) και ηλεκτρικά (BEV) μοντέλα. Η Hyundai θα παράσχει επίσης 10 ηλεκτρικά λεωφορεία Elec City για χρήση κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Κατάρ από τις 20 Νοεμβρίου έως τις 18 Δεκεμβρίου. Τα οχήματα που θα παρέχει η Hyundai Motor θα είναι Hyundai IONIQ 5, SΟΝΑΤΑ Hybrid, TUCSON Hybrid και KONA Hybrid καθώς και τα ηλεκτρικά Genesis G80 και GV70 για τη μεταφορά VIP προσώπων και προσωπικού της FIFA και λεωφορεία Elec City για τη μεταφορά των εκπροσώπων των ΜΜΕ. «Η Hyundai Motor και η FIFA μοιράζονται μια ισχυρή δέσμευση να κάνουν τη φετινή διοργάνωση βιώσιμη επιτυχία μέσω των καθαρών μετακινήσεων» δήλωσε ο κ. Jaehoon Chang, President και CEO της Hyundai Motor Company. «Διαθέτοντας τα φιλικά προς το περιβάλλον υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα, αναμένουμε να επιτύχουμε τον κοινό μας στόχο να κάνουμε το Παγκόσμιο Κύπελλο στο Κατάρ μια win-win διοργάνωση για τον πλανήτη και την ανθρωπότητα».

Η εταιρεία θα παρέχει υπηρεσίες φόρτισης καθ’ οδόν σε ηλεκτρικά οχήματα χρησιμοποιώντας την καινοτόμο τεχνολογία Vehicle-to-Load (V2L) των Hyundai IONIQ 5. Παράλληλα, θα πραγματοποιεί παρακολούθηση σε πραγματικό χρόνο των οχημάτων για τυχόν ατυχήματα και θα παρέχει άμεση βοήθεια, όπως αποστολή έκτακτης ανάγκης, αντιμετώπιση προβλημάτων και επιθεώρηση οχήματος, όπου απαιτείται. Επιπρόσθετα της παροχής οχημάτων, η Hyundai Motor ξεκίνησε την εκστρατεία του Παγκοσμίου Κυπέλλου «Goal of the Century» (GOTC) με το σλόγκαν «Ένας Ενωμένος Κόσμος για την Αειφορία» τον Απρίλιο, παρουσιάζοντας την ουδετερότητα άνθρακα για το Παγκόσμιο Κύπελλο και τους φίλους του ποδοσφαίρου σε όλο τον κόσμο. Ως μέρος της καμπάνιας, η Hyundai Motor δημιούργησε την Team Century, μια ομάδα πρεσβευτών της εκστρατείας με αρχηγό τον πρώην ποδοσφαιριστή της εθνικής Αγγλίας Στίβεν Τζέραρντ. Κάθε μέλος της Team Century θέτει στόχους για τη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος για τον πλανήτη στον τομέα εξειδίκευσής του.

Τα 11 μέλη της Team Century αποκαλύφθηκε πρόσφατα ότι θα πλαισιώσουν οι «BTS» Παγκόσμιοι πρεσβευτές της Hyundai Motor, ο Nadia Nadim Αφγανός πρόσφυγας ποδοσφαιριστής και πρέσβης της UNESCO στη Δανία, ο Αμερικάνος σχεδιαστής μόδας Jeremy Scott, ο Ιταλός γλύπτης Lorenzo Quinn, ο διακεκριμένος φωτογράφος ντοκιμαντέρ Nicky Woo και το ρομπότ Spot της Boston Dynamics.

Διαβάστε επίσης

Οδηγούμε το νέο Skoda Fabia!