Με αφορμή τα 50 χρόνια η «Service24h» υπογραμμίζει την πρωταρχική σημασία της υποστήριξης πελατών για τη Mercedes-Benz.
Το 1972, η Mercedes-Benz καθιέρωσε μια υπηρεσία έκτακτης ανάγκης που κάλυπτε όλη την επικράτεια της Γερμανίας, μέρα και νύχτα – και ήταν κάτι πρωτόγνωρο για την αυτοκινητοβιομηχανία. Πενήντα χρόνια αργότερα, περισσότερα από 160 σημεία στη Γερμανία και 46 στην Ελλάδα, διασφαλίζουν την κινητικότητα των πελατών. Ανεξαρτήτως καιρικών συνθηκών, με ήλιο, χιόνι, πάγο, καταιγίδα ή καύσωνα, οι τεχνικοί της υπηρεσίας Service24h δίνουν το παρών στους δρόμους και παρέχουν γρήγορη και επαγγελματική βοήθεια σε περιπτώσεις βλάβης (κατά τη διαδρομή). Η υπηρεσία Service24h προσφέρεται δωρεάν για τους πελάτες επιβατικών και van της Mercedes-Benz σε συνδυασμό με την ολοκληρωμένη λύση κινητικότητας Mobilo η οποία διατίθεται και στην Ελλάδα, στον βασικό εξοπλισμό και ανανεώνεται αυτόματα με κάθε service σε Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο. Η υπηρεσία αυτή εκτός από άμεση, δωρεάν επιτόπου βοήθεια, όλο το 24ωρο, καλύπτει και υπηρεσίες ρυμούλκησης, έξοδα μετακίνησης και διανυκτέρευσης, αναλόγως την περίπτωση.
«Εδώ και 50 χρόνια, η υπηρεσία Service24h αποτελεί μια δέσμευση στην αδιαπραγμάτευτη υπόσχεσή μας να αποκαθιστούμε την κινητικότητα των πελατών μας όσο το δυνατόν ταχύτερα σε κάθε περίσταση. Γι’ αυτόν τον λόγο, είμαστε όλοι πολύ υπερήφανοι για αυτήν την επέτειο, διότι γνωρίζουμε την απερίσπαστη προσήλωση που απαιτεί η υπηρεσία οδικής βοήθειας από τεχνικούς μας, άνδρες και γυναίκες, όλο το 24ωρο», λέει ο Simon Saretzki, Διευθυντής Τεχνικής Εξυπηρέτησης της Mercedes-Benz Cars Vertrieb Deutschland (MBD).
Η υπηρεσία Service24h, η οποία ιδρύθηκε το 1972 από τη Mercedes-Benz Γερμανίας, αποτέλεσε πολύ γρήγορα πρότυπο για ολόκληρο τον κλάδο του αυτοκινήτου. Τα επόμενα δεκαπέντε χρόνια, προσχώρησαν στο πρόγραμμα της υπηρεσίας οδικής βοήθειας 14 ακόμη ευρωπαϊκές χώρες. Στην Ελλάδα, η υπηρεσία εντάχθηκε στη δραστηριότητα του Εξουσιοδοτημένου Δικτύου της Mercedes-Benz από το 1998. Την ίδια χρονιά, το 1998, εγκαινιάστηκε στο Μάαστριχ το Customer Assistance Center της Mercedes-Benz, το οποίο συντονίζει την υπηρεσία Service24h πανευρωπαϊκά και προσφέρει στους πελάτες της μάρκας τη μέγιστη κινητικότητα εντός Ευρώπης με ένα πυκνό δίκτυο σημείων εξυπηρέτησης. Οι ειδικοί της υπηρεσίας Service24h αποκαθιστούν τις βλάβες επί τόπου εφόσον αυτό είναι εφικτό ή φροντίζουν να μεταφερθεί το όχημα στο πλησιέστερο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο Mercedes-Benz ώστε η πελάτισσα ή ο πελάτης να μπορέσει να συνεχίσει τη διαδρομή του το συντομότερο.
Διαβάστε επίσης
F1: Να γιατί έχασαν οι Mercedes, Ferrari
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike