Στη φύση δεν γίνεται lockdown, λίγα ή περισσότερα km από την Αθήνα τα χρώματα του φθινοπώρου είναι μοναδικά, αγχολυτικά.
Η πανδημία έχει αναδείξει περίτρανα τα προβλήματα της ζωής στην πόλη. Μακριά από αυτήν είτε το πιστεύετε είτε όχι δεν υπάρχουν μηνύματα, έλεγχοι, καραντίνα με την μορφή που υπάρχει στην Αθήνα. Ας μεταφερθούμε νοητά σε ένα μικρό χωριό, το οποίο προφανώς δεν έχει αστυνομικό τμήμα. Ούτε κανένα κρούσμα φυσικά. Αντιλαμβανόμαστε όλοι πως οι κάτοικοί του όσο νομοταγείς και να είναι δεν σπεύδουν να εκδώσουν βεβαίωση από το Εργάνη για να πάνε στις δουλειές τους: κτηνοτροφία, γεωργία, πρωτογενή παραγωγή.
Η ζωή στο φυσικό περιβάλλον έχει πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. Θα μπορούσαμε να συζητάμε ώρες χωρίς να εξαντλήσουμε το θέμα. Κάναμε μια βόλτα στη δυτική πλευρά του Μαίναλου στο αρχαίο Μεθύδριο. Η θέση της αρχαίας πόλης έχει βρεθεί ανάμεσα στα χωριά Πυργάκι και Μεθύδριο, 5km από τη Βυτίνα. Έχει ανασκαφεί αρχαίος ναός και έχουν βρεθεί λείψανα κτιρίων. Για να προσεγγίσεις μετά τη Βυτίνα στρίβεις στην πρώτη πινακίδα για Στεμνίτσα και σε 3 km ακολουθείς την πινακίδα για το μοναστήρι των Αγ. Θεοδώρων. Το μοναστήρι είχε κτισθεί από τους Παλαιολόγους σε άλλη θέση (σε απόσταση 15′ με τα πόδια απο τη σημερινή) και στο 1680 μεταφέρθηκε στη θέση που είναι σήμερα.
Σ’ αυτό το σημείο βρίσκονται και μερικά μοναδικά σπίτια μέσα σε μεγάλα αγροκτήματα. Ο χωματόδρομος κινείται παράλληλα με την κοίτη του ποταμού Μυλάων ο οποίος πηγάζει στην περιοχή και κατευθύνεται προς τη Βυτίνα.
Το σημείο είναι μοναδικής ομορφιάς καθώς τα έλατα παντρεύονται με τους κισσούς και τα πλατάνια, στις ρίζες των οποίων αυτή την εποχή φυτρώνουν χιλιάδες μανιτάρια. Υπάρχουν σηματοδοτημένα μονοπάτια που ξεκινούν από τη Βυτίνα και σε πάνε σε όλα τα γύρω χωριά. Πρόκειται για μοναδική εμπειρία να περπατήσεις στο δάσος αυτή την εποχή που σου δίνεται η δυνατότητα να απολαύσεις όλη την παλέτα των φθινοπωρινών χρωμάτων: Κίτρινο, κόκκινο, καφέ σε όλες τις αποχρώσεις.
Εμείς κινηθήκαμε στους στενούς χωματόδρομους της περιοχής με το Volvo XC60. Στα χέρια μας είχαμε την εμπορική πετρελαιοκίνητη 4κινητη έκδοση Β4 που πλέον έχει ήπιο υβριδικό σύστημα. Το XC 60 ξεχωρίζει σε τρία σημεία: Στην οδηγοκεντρική συμπεριφορά, στη στιβαρότητα και στην αθλητική μυώδη σιλουέτα. Στο δρόμο το XC60 είναι ισορροπημένο στις αλλαγές πορείας και εντυπωσιακά σταθερό στις στροφές. Στο ταξίδι το σύνολο πετρελαιοκινητήρα – κιβωτίου λειτουργεί άψογα, οι αλλαγές ταχυτήτων δεν γίνονται αντιληπτές, ο ήχος του πετρελαιοκινητήρα ακούγεται μόνο με τα παράθυρα ανοιχτά ενώ η δύναμή του επιταχύνει σβέλτα το αμάξωμα σε όλες τις φάσεις.
Την ίδια στιγμή εκτός δρόμου η 4κίνηση φροντίζει να μη γλιστράει ούτε στην εκκίνηση με τέρμα γκάζι ενώ σε βγάζει ασπροπρόσωπο και σε μεικτό τερέν. Πατώντας χώμα εκτιμήσαμε ιδιαίτερα το επίπεδο άνεσης που διατηρεί στα νεροφαγώματα. Το XC60 είναι ένα απροβλημάτιστο αυτοκίνητο που αισθάνεσαι ότι σε κακομαθαίνει. Στο εσωτερικό η σχεδίαση με την ευμεγέθη οθόνη, τον ηλεκτρονικό πίνακα οργάνων και το διακόπτη έναυσης στο κέντρο της κονσόλας δίπλα στο χειρόφρενο είναι τυπική για Volvo. Αξιοσημείωτη η ακτίνα των φώτων led που σου επιτρέπουν να ταξιδεύεις τη νύχτα σα να είναι μέρα. Τι λέτε είστε για μια βόλτα στην φύση, μόλις μας το επιτρέψουν;
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Volvo XC60 Β4
Κινητήρας: 1.969 cc
Ισχύς : 197 PS/3800rpm
Ροπή : 42,8 kgm /2000 rpm
Μετάδοση: 4×4
Κιβώτιο: Αυτόματο 8 σχέσεων
Τελική ταχύτητα : 180 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 8,3 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 7,3 lt δοκιμής
Εκπομπές CO2: 162 gr/km
Βάρος: 1.814 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.688/1.902/1.658 mm
Χώρος αποσκευών: 483 lt
Τέλη κυκλοφορίας: 397 ευρώ
Τιμή: 56.864 (έκδοση Momentum)
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Δ. Καλαντώνη: Η ιστορία πίσω από την «Εξέλιξη Ζωής», οι δράσεις και οι στόχοι
- Attica Bank: Ανοίγει το παιχνίδι του ανταγωνισμού στις χρεώσεις
- Οι Έλληνες εφοπλιστές παρήγγειλαν εφέτος 230 πλοία – Ποιοι ναυπηγούν και ποιοι πούλησαν και αγόρασαν πλοία
- Άμεση Ανάλυση: Τι συμβαίνει με Optima Bank, ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, ΟΠΑΠ, Profile, JP Morgan, MicroStrategy, Nike