Η συμμετοχή του 1954 θεωρείται η πιο επιτυχημένη από τις τρεις της Porsche από το 1952. Ο Hans Herrmann, οδηγώντας ένα 550 Spyder, εξασφάλισε την 3η θέση της γενικής κατάταξης και κατέκτησε τη νίκη στην κατηγορία Sport για αυτοκίνητα έως 1500 cc. Αυτή η αξιοσημείωτη επιτυχία ανέβασε το κύρος της Porsche στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό στην πρώιμη εποχή. Είναι αξιομνημόνευτη και σε συνδυασμό με τις προηγούμενες συμμετοχές το 1952 και το 1953 – ενέπνευσε την εμβληματική ονομασία “Carrera”.
Χρησιμοποιώντας το 718 Spyder RS ως βάση, η Porsche επεδίωξε να αναδημιουργήσει το πνεύμα του ιστορικού mid-engine 550 Spyder με τη ελαφριά κατασκευή του – το πρώτο αυτοκίνητο σχεδιασμένο ειδικά για αγώνες που ξεπέρασε τους αντιπάλους με μεγαλύτερους κινητήρες. Μια ομάδα της Porsche Λατινικής Αμερικής, σε συνεργασία με τους ειδικούς της Exclusive Manufaktur στην έδρα της Porsche στη Γερμανία, ανέπτυξαν αυτό το μοντέλο. Η κοινή τους προσπάθεια ολοκληρώθηκε με τα αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν μέσω του Sonderwunsch, του αποκλειστικού προγράμματος εξατομίκευσης της Porsche για την 70ή επέτειο των τριών αξιοσημείωτων συμμετοχών στο Carrera Panamericana.
Το Carrera Panamericana Mexico, θεσπίστηκε το 1950 από την τοπική Ομοσπονδία με αφορμή τον εορτασμό για την ολοκλήρωση του τμήματος της Παναμερικανικής Οδού του Μεξικού. Αυτός ο θρυλικός αγώνας έχει δύο ξεχωριστές εκδοχές: την πρώτη από το 1950 έως το 1954, με παγκοσμίου φήμης οδηγούς και εταιρείες όπως η Porsche, και τη σημερινή που ξεκίνησε το 1987 και συνεχίζεται αδιάκοπα μέχρι σήμερα. Η Porsche συμμετείχε σε κάθε έκδοση από την ένταξή της στον αγώνα το 1952, ενισχύοντας τη θέση της στην ιστορία του μυθικού γεγονότος.
Η επίδραση του Carrera Panamericana στην κληρονομιά της Porsche είναι βαθιά, εμπνέοντας το όνομα “Carrera” που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά στην 356. Λίγο αργότερα, η Porsche παρουσίασε αυτοκίνητα όπως το Carrera GTS (904) και Carrera 6 (906), τα οποία ήταν αγωνιστικά. Αυτή η παράδοση ονοματοδοσίας οδήγησε τελικά στο Carrera RS (911) και στα μεταγενέστερα μοντέλα όπως το 911 Carrera GTS.
Η Porsche 718 Spyder RS Panamericana Special, είναι ένα μοναδικό αυτοκίνητο που τιμά τη μεγαλύτερη επιτυχία της Porsche στον αγώνα Carrera Panamericana Mexico το 1954 και αποτελεί ένα φόρο τιμής στην ιστορία και στην κληρονομιά της μάρκας. Αυτό το αυτοκίνητο, με την εξαιρετική σχεδίαση και τις αποκλειστικές λεπτομέρειες, είναι ένα πραγματικό κόσμημα για τους λάτρεις της Porsche και του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Ειδικό χαρακτηριστικό του αυτοκινήτου με τον αγωνιστικό αριθμό 55 είναι η μοναδικά σχεδιασμένη και πλήρως ενσωματωμένη βάση ρολογιού κάτω από τον κεντρικό υποβραχιόνη. Αυτό το εξάρτημα σχεδιάστηκε από την TAG Heuer και υλοποιήθηκε πλήρως μέσω της Porsche αποκλειστικά για το 718 Spyder RS Panamericana Special και δεν είναι διαθέσιμο προς αγορά. Η διάταξη παρέχει μια τέλεια λύση για την ασφαλή τοποθέτηση του TAG Heuer Carrera Chronograph Tourbillon x Porsche Panamericana κάτω από το κεντρικό υποβραχιόνιο, διακοσμημένο με ένα ανάγλυφο λογότυπο TAG Heuer. Το TAG Heuer Carrera Chronograph Tourbillon x Porsche Panamericana, με το δυναμικό του περίβλημα και τη χαρακτηριστική αισθητική του, είναι περιορισμένο σε 255 αριθμημένα αντίτυπα. Είναι ένα σύμβολο της συνεργασίας με τη Porsche, μια εντελώς σύγχρονη δημιουργία που τιμά την ιστορία καινοτομίας της TAG Heuer και της Porsche, ενώ προσφέρει έναν επιβλητικό σχεδιασμό.
Διαβάστε επίσης:
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Ειρήνη Μουρτζούκου: Ποινική δίωξη για συκοφαντική δυσφήμιση – Θα κρατηθεί στη ΓΑΔΑ
- Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο: Ο εισαγγελέας Καρίμ Χαν καλεί τα συμβαλλόμενα κράτη να «εκτελέσουν» τα εντάλματα σύλληψης
- Ευρωαγορές: Έσπασε το τετραήμερο πτωτικό σερί του Stoxx 600 – Βουτιά 15,5% για τη JD Sports
- Προσαγωγές σε μέλη του Ρουβίκωνα για τρικάκια στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη