Ο George Russell πραγματοποίησε μια ιστορική διαδρομή επίδειξης στους δρόμους του μεσαιωνικού ιταλικού χωριού της Μπριζέλα.
Ο 26χρονος Βρετανός οδηγός F1 της Mercedes, οδήγησε ένα από τα αυθεντικά αυτοκίνητα Mercedes που συμμετείχαν στον αγώνα Targa Florio του 1924, τον οποίο κέρδισε η γερμανική μάρκα. Ο Βρετανός πήγε με το ιστορικό αγωνιστικό να παραλάβει το βραβείο Trofeo Bandini πριν από το Grand Prix της Emilia Romagna αυτό το Σαββατοκύριακο.
Μετά την εμπειρία αυτή τόνισε: «Ήταν απίστευτο να βρεθώ πίσω από το τιμόνι μιας Mercedes 100 ετών. Είναι ένα αυτοκίνητο που περιμένεις να βρίσκεται σε μουσείο για να το θαυμάσουν οι άνθρωποι, παρά να οδηγείται. Ήταν λοιπόν πραγματική τιμή να μου το εμπιστευτούν στην πρώτη του δημόσια εμφάνιση μετά την αποκατάσταση. Ο τρόπος που κινούνταν, εξαιρετικός! Ο ήχος φανταστικός και ο χειρισμός στις στροφές, λαμβάνοντας υπόψη τα στενά λάστιχα, πολύ εντυπωσιακός.
Ήταν πραγματική χαρά που μου δόθηκε η ευκαιρία να το οδηγήσω, οπότε θέλω να ευχαριστήσω πολύ την ομάδα της Mercedes-Benz Classic. Η παραλαβή του βραβείου Trofeo Bandini ήταν επίσης ένα πραγματικό προνόμιο. Τόσοι σπουδαίοι οδηγοί της F1 έχουν κερδίσει αυτό το βραβείο, οπότε ήταν τιμή μου να προσθέσω το όνομά μου σε αυτή τη λίστα. Ήταν μια λαμπρή μέρα και ανυπομονώ για τη συνέχεια στην Ίμoλa».
Το βραβείο καθιερώθηκε το 1992 στη μνήμη του διάσημου Ιταλού οδηγού αγώνων Lorenzo Bandini, ο οποίος απεβίωσε το 1967. Το τρόπαιο απονέμεται σε μια σημαντική προσωπικότητα της F1 κάθε χρόνο η οποία επιλέγεται από μια ειδική επιτροπή. Η απονομή πραγματοποιείται στη Μπριζέλα, ένα χωριό στην περιοχή της Εμίλια Ρομάνα. Ο Russell οδήγησε το αιωνόβιο όχημα, από την κοντινή Φάενζα μέχρι την τελετή στην πλατεία του χωριού, γιορτάζοντας το βραβείο και τιμώντας τη συνολική νίκη της Mercedes στον αγώνα Targa Florio του 1924.
Ο Marcus Breitschwerdt, επικεφαλής της Mercedes-Benz Heritage, σχολίασε: «Χθες, το αυθεντικό αγωνιστικό αυτοκίνητο Mercedes Targa Florio του 1924 επέστρεψε σε ιταλικό δρόμο – 100 χρόνια μετά τη νίκη της Mercedes στον αγώνα της Σικελίας. Ήταν μια απίστευτα συγκινητική στιγμή για όλους τους εμπλεκόμενους. Αυτό το κόκκινο αγωνιστικό αυτοκίνητο ενθουσίασε το ιταλικό κοινό πριν από έναν αιώνα και τώρα, προκάλεσε μια παρόμοια αντίδραση με τον George Russell πίσω από το τιμόνι. Είμαστε χαρούμενοι και περήφανοι που το αυτοκίνητο έκανε επιτυχώς την πρώτη του δημόσια εμφάνιση μετά την ολοκληρωτική αποκατάστασή του στο Κέντρο Κλασσικών Αυτοκινήτων της Mercedes-Benz».
Ο Francesco Asirelli, Πρόεδρος του Συνδέσμου Trofeo Bandini, πρόσθεσε: “Χαρήκαμε πολύ που ο George ήταν εδώ για να παραλάβει τον 31ο Trofeo Bandini. Είναι ένας πολύ ενημερωμένος νεαρός άνδρας και σπουδαίος αθλητής. Εδώ και σχεδόν ένα χρόνο εργαζόμασταν για να γίνει αυτό και η στιγμή ήρθε επιτέλους. Έφερε τον ήλιο μαζί του στην Μπριτζέλα ήταν μια φανταστική μέρα. Ευχαριστούμε πολύ τη Mercedes-Benz Classic για την αποκατάσταση ενός τόσο απίστευτου αυτοκινήτου και την πρώτη του δημόσια εμφάνιση στην εκδήλωσή μας. Όλοι χάρηκαν που το είδαν στους δρόμους του χωριού και ήταν μια φανταστική εμπειρία».
Ο αγώνας αντοχής Targa Florio που διεξάγεται στα βουνά της Σικελίας, στην Ιταλία, ξεκίνησε στις αρχές του 20ου αιώνα. Πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1906, ήταν ένας από τους πιο σκληρούς αγώνες.
Έγινε ένας από τους πιο σημαντικούς για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που ήθελαν να αποδείξουν τις επιδόσεις των αγωνιστικών τους αυτοκινήτων και τις ικανότητες των οδηγών τους. Αφού γνώρισε την πρώτη επιτυχία το 1922, η Mercedes συμμετείχε στον αγώνα του 1924 με το αγωνιστικό αυτοκίνητο Targa Florio 2 λίτρων.
Ήταν το πρώτο δείγμα γραφής του τότε αρχιμηχανικού Ferdinand Porsche. Βαμμένο κόκκινο για να αποτρέψει τους ντόπιους οπαδούς να εμποδίσουν την πορεία του, ο Christian Werner κέρδισε τον διάσημο αγώνα απόστασης 432 χιλιομέτρων σε χρόνο 6 ωρών, 32 λεπτών και 37,4 δευτερολέπτων, για να σημειώσει τη δεύτερη νίκη του γερμανικού σήματος. Ήταν η πρώτη νίκη στο Targa Florio για οδηγό εκτός Ιταλίας.
Διαβάστε επίσης:
Ουκρανία: Το Κίεβο κατηγορεί τη Ρωσία για κρατήσεις και εκτελέσεις αμάχων
ΚΕΑΟ: 1.931.710 οφειλέτες έχουν οφειλή έως 30.000 ευρώ ο καθένας
Korinthian Foods: Η ιστορία της επιτυχίας και τα σχέδια για το μέλλον