To αμιγώς ηλεκτρικό όχημα της MG, το MG4 έχει την κίνηση στους τροχούς του πίσω άξονα και συνδυάζεται με τρεις εκδόσεις μπαταρίας, 51, 64 και 77 kWh καθαρής χωρητικότητας. Ο ηλεκτροκινητήρας που συνδυάζεται με την μπαταρία των 51kwh, αποδίδει 125KW (170PS) και επιτυγχάνει αυτονομία 350km. Στη δεύτερη περίπτωση η απόδοση είναι 150KW (204PS) και η αυτονομία φτάνει τα 450km, ενώ στην τρίτη περίπτωση η απόδοση είναι 180ΚW (245PS) και η αυτονομία φτάνει τα 520km! Στη κορυφή της γκάμας του MG4, συναντάμε την έκδοση XPOWER.
Πρόκειται για τετρακίνητο μοντέλο με επιδόσεις supercar, που η ισχύς του φθάνει τα 320KW (435PS) και η αυτονομία του τα 385km. Η έκδοση με τη μπαταρία των 51 kWh έχει onboard φορτιστή ισχύος 6,6 kW, ενώ οι υπόλοιπες έχουν φορτιστή ισχύος 11,0 kW. Αντίστοιχα, η πρώτη έκδοση (51kwh) μπορεί να δεχτεί ταχυφόρτιση με ρυθμό έως 88kw ανά ώρα και οι υπόλοιπες τρεις με ρυθμό 140 kw ανά ώρα.
Πρόκειται για ένα από τα πλέον αποδοτικά ηλεκτρικά συστήματα κίνησης της αγοράς, με ενσωματωμένη αντλία θερμότητας, για διαχείριση του θερμικού φορτίου της μπαταρίας, το MG4 μπορεί να φορτίσει από το 10 έως το 80% της μπαταρίας, μόλις σε 35 λεπτά της ώρας. Σε ότι αφορά στις επιδόσεις στο δρόμο, αμφότερες οι δύο πρώτες εκδόσεις του μοντέλου εμφανίζουν επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 7,7 δευτερόλεπτα και η τελική τους ταχύτητα είναι περιορισμένη, στα 160 km/h.
Για την Luxury έκδοση η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h έρχεται σε 6,8 δευτερόλεπτα και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται στα 180 km/h. Αξίζει να σημειωθεί πως για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα αρκούν μόλις 3,8 δευτερόλεπτα για το XPOWER και η τελική του ταχύτητα είναι στα 200 km/h!
Πίσω από την εντυπωσιακή σχεδίαση των προβολέων, “κρύβεται” τεχνολογία από 28 μονάδες LED, ενώ από 36 LED το κάθε ένα, αποτελούνται τα φλας του αυτοκινήτου. Αντίστοιχα, μεγάλη εντύπωση κάνει και το πίσω μέρος, με το μοτίβο που υιοθετείται. Όπως και εμπρός, έτσι και πίσω, τα φωτιστικά σώματα έχουν κυρίαρχο ρόλο στη διαμόρφωση μιας φουτουριστικής εικόνας υψηλής αισθητικής. Σημαντικό στοιχείο της εικόνας του πίσω μέρους, είναι και η πίσω αεροτομή κοντά στην οροφή που παραπέμπει σε αμιγώς σπορ κατασκευές. Για το λόγο αυτό έχουν χρησιμοποιηθεί ούτε λίγο, ούτε πολύ 172 LED, δημιουργώντας μια φωτεινή υπογραφή.
Η καμπίνα του MG4, είναι ευρύχωρη με ποιοτικά υλικά και η εξαιρετική συναρμολόγηση που δίνει ένα premium αέρα στο μοντέλο. Η “αιωρούμενη” κεντρική κονσόλα εντυπωσιάζει και ταυτόχρονα είναι λειτουργική με μελετημένη εργονομία στη σχεδίασή της. Πίσω από το τιμόνι μια ψηφιακή οθόνη παίζει το ρόλο του πίνακα των οργάνων προσφέροντας τις βασικές πληροφορίες.
Κεντρικά τοποθετημένη στο ταμπλό είναι η υψηλής ανάλυσης και αφής οθόνη με διαγώνιο 10 ιντσών που δίνει πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες του συστήματος infotainment. Συνολικά, η διαμόρφωση είναι τέτοια που ο οδηγός και οι επιβάτες, έχουν πολύ ελεύθερο χώρο στη διάθεσή τους.
Σύνδεση με USB θύρες αλλά και επιφάνεια ασύρματης φόρτισης για smartphone επίσης προσφέρονται ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού. Στα πλεονεκτήματα του μοντέλου, η υποστήριξη από το πανελλαδικό δίκτυο της ελληνικής αντιπροσωπείας (Όμιλος Συγγελίδη).
Το MG4 όπως και όλα τα υπόλοιπα μοντέλα στη γκάμα της MG, προσφέρονται με 7 χρόνια ή 150.000 χιλιόμετρα εγγύηση. Με την βασική τιμή του (μετά την κρατική επιδότηση του προγράμματος “Κινούμαι Ηλεκτρικά 2”) των 24.448 ευρώ, το MG4 είναι μια προσιτή πρόταση αγοράς ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!