Ξηλώνεται σταδιακά η δομή των πρωταθλητών, ένα ακόμη κομβικό μέλος της ομάδας, κάνει ένα βήμα πίσω ή πάνω ότι προτιμάτε.
Ο Τζέιμς Άλισον αποχωρεί από τη θέση του τεχνικού διευθυντή των πρωταθλητών. Στη θέση του αναλαμβάνει ο Μικ Έλιοτ που βρίσκεται στην Mercedes, από το 2012 ως επικεφαλής αεροδυναμικής. Από το 2017 έφερε τον τίτλο του διευθυντή Τεχνολογίας. Η αλλαγή θα γίνει το καλοκαίρι και ο Άλισον που βρίσκεται στη Mercedes από το 2017, δε φεύγει από την εταιρεία. Παραμένει ως Chief Technical Officer (CTO) τίτλος που δημιουργήθηκε τώρα και ακόμη δεν έχει ξεκάθαρες αρμοδιότητες: «Θα βοηθήσει την ομάδα να ανταποκριθεί στις στρατηγικές προκλήσεις του σπορ, στη νέα εποχή» είναι η όσο πιο ασαφής γίνεται, περιγραφή. Στην πράξη ο Άλισον μένει τυπικά μέχρι να φύγει.

Για όσους θυμούνται ο Άλισον πήγε στην Mercedes το 2017 προερχόμενος από την Ferrari. Συνάντησε εκεί τον εμβληματικό μηχανικό της Ιταλικής εταιρείας Άλντο Κόστα, ο οποίος είχε βρεθεί στη Mercedes από το 2012. Τότε τεχνικός διευθυντής στη Γερμανική εταιρεία ήταν ο Μπομπ Μπελ. Έφυγε το 2013 και ανέλαβε ο Κόστα. Όπως σήμερα έτσι και τότε η αλλαγή ήταν ευγενική και όχι άμεση. Σε όλες τις περιπτώσεις αναφέρονταν ο ρόλος του συμβούλου και η προσωπική ζωή του κάθε στελέχους. Εδώ τώρα δημιουργήθηκε και ένας νέος ρόλος, καθώς υπάρχουν αρκετές πρακτικές δυσκολίες: Καταρχάς άλλο η ομάδα F1 και άλλο η εταιρεία. Η ομάδα έχει περιορισμούς προϋπολογισμού στα 145 εκ. δολάρια και σ’ αυτούς πλέον δεν είναι οι μισθοί του Έλιοτ και του Άλισον. Του Έλιοτ ως στελέχους ανάμεσα στα 5 που εξαιρούνται,. Τον Άλισον πλέον τον πληρώνει η εταιρεία Mercedes.
Από τα παλιά χρόνια τα συμβόλαια στελεχών τέτοιου βεληνεκούς περιλάμβαναν όρους εμπιστευτικότητας και ανταγωνιστικότητας με συγκεκριμένη χρονική διάρκεια: Δεν μπορείς να δουλέψεις αλλού για 18 μήνες. Πλέον αυτό το διάστημα πληρώνεται υποχρεωτικά, εφόσον θέλεις να μη δουλέψει σε ανταγωνιστή σου το στέλεχος που φεύγει. Ο Άλισον έχει συνεργαστεί στενά με τον Μπρον σε Benetton, Ferrari και ανδρώθηκε στην Renault. Δε θα με εκπλήξει αν βρει επιτελικό ρόλο στη διοίκηση της F1, το επόμενο διάστημα όπως ο Στέφανο Ντομενικάλι σημερινός CEO.
Ο Έλιοτ με το Χάμιλτον στην αεροσήραγγα.
Το μονοετές συμβόλαιο του Χάμιλτον (λήγει σε 7 μήνες), η μείωση των μετοχών της Mercedes σε μειοψηφικό πακέτο (33%), η αποχώρηση του Άλισον, η αυξανόμενη εμπλοκή της ΙΝΕΟS, έχω την αίσθηση πως οι ψηφίδες συμπληρώνονται. Λέτε να ολοκληρώνεται σιγά σιγά ο κύκλος των πρωταθλημάτων για τους ασημί; Το έχω ξαναδεί να γίνεται με τους μπλε, με τους κόκκινους, αλλά και τους Ταύρους…
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Έκπληξη στο οικονομικό μπραντεφέρ ΗΠΑ – Κίνας: Θα κλείσουμε «μεγάλη συμφωνία, κάποια στιγμή» με την Κίνα, λέει ο Σκοτ Μπέσεντ
- Nissan: Μειώνει την παραγωγή του μοντέλου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στις ΗΠΑ λόγω των δασμών
- ΗΠΑ: Ανήγγειλαν δασμούς 21% στις τομάτες από το Μεξικό – Στο «τραπέζι» και οι δασμοί σε φάρμακα και ημιαγωγούς
- Ευρώπη Holdings: Όλα τα μυστικά για την ΑΜΚ 68,3 εκατ. ευρώ και τα «λεφτά που αφήνει στο τραπέζι» για τους μετόχους

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News και ενημερωθείτε πρώτοι.
Διαβάζονται Τώρα
Αποκλειστική συνέντευξη Τζέφρι Πάιατ: Μεγάλη ευκαιρία το ενδιαφέρον Chevron, Exxon – Τι λέει για την Τουρκία και τη διασύνδεση Ελλάδας με Κύπρο
