«Στους άδειους επαρχιακούς δρόμους, μπορείτε να νιώσετε ξεκάθαρα ότι το τιμόνι είναι ακόμα καλύτερα ρυθμισμένο από τον προκάτοχό του”, λέει ο πρεσβευτής της μάρκας Porsche, Walter Röhrl: «Νιώθεις μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο γιατί ανταποκρίνεται πιο ήρεμα έχει ουδετερότητα, χωρίς να χάνει τίποτα σε αμεσότητα. Οι πιο πυκνές σχέσεις μετάδοσης επίσης ενισχύουν σημαντικά την οδηγική απόλαυση σε δρόμους με στροφές».
Το χαμηλό συνολικό βάρος συμβάλλει ώστε η 911 GT3 να είναι ευέλικτη και άμεση σε χειρισμό. Η νέα 911 GT3 έχει ελαφρώσει σε κάθε δυνατό σημείο. Μια νέα, ασημί χρώματος ελαφριά αλουμινένια ζάντα μειώνει τις μη αναρτημένες μάζες κατά περισσότερο από 1,5 kg σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Προαιρετικά, διατίθενται μαγνησίου ζάντες με το πακέτο Weissach ή το πακέτο Leichtbau (ελαφρύ). Αυτές εξοικονομούν εννέα κιλά. Μια νέα ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου 40 Ah συμβάλλει αφαιρώντας περίπου άλλα τέσσερα κιλά. Στη ελαφρύτερη διαμόρφωση, η νέα 911 GT3 ζυγίζει μόλις 1.420 κιλά.
Ο 4.0lt ατμοσφαιρικός κινητήρας στη νέα 911 GT3 πληροί τα αυστηρότερα πρότυπα εκπομπών ρύπων όντας εξοπλισμένος με δύο φίλτρα σωματιδίων και τέσσερις καταλυτικούς μετατροπείς. Με αυτό το εξαιρετικά ισχυρό σύστημα ελέγχου εκπομπών, η Porsche προσφέρει επίσης ένα συναρπαστικό ηχητικό προφίλ. Η ισχύς του κινητήρα του εξακύλινδρου boxer επιτεύχθηκε μέσω μιας σειράς μέτρων βελτιστοποίησης. Οι κυλινδροκεφαλές έχουν αναθεωρηθεί και οι πιο ενισχυμένοι εκκεντροφόροι της 911 GT3 RS παρέχουν ακόμα πιο δυναμική απόδοση στο ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα.
Επιπλέον, χρησιμοποιούνται μεμονωμένες βαλβίδες εισαγωγής, βελτιστοποιημένης ροής και βελτιστοποιημένα ψυγεία λαδιού. Ο επίπεδος κινητήρας (boxer) συνεχίζει να παρέχει 375 kW (510 PS). Επιπλέον, τόσο το 7-τάχυτο κιβώτιου διπλού συμπλέκτη μετάδοσης (PDK) όσο και το 6-τάχυτο GT χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έχουν τελική σχέση μετάδοσης που είναι οκτώ τοις εκατό κοντύτερη από την προκάτοχό της. Οι δύο επιλογές κιβωτίου ταχυτήτων είναι διαθέσιμες τόσο για την 911 GT3 όσο και για την 911 GT3 με πακέτο Touring. Η νέα 911 GT3 επιταχύνει στα 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα με PDK και φτάνει σε τελική ταχύτητα 311 km/h (χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων: 3,9sec, 313 km/h).
Για τη νέα 911 GT3, ένα νέο ελαφρύ σπορ κάθισμα bucket με αναδιπλούμενη πλάτη και ένα αγωνιστικό μπάκετ κατασκευασμένο από ανθρακόνημα (CFRP) είναι διαθέσιμο ως προαιρετική επιλογή. Το κάθισμα είναι εξοπλισμένο με ενσωματωμένο αερόσακο, ηλεκτρική ρύθμιση ύψους και χειροκίνητη ρύθμιση μήκους. Υπάρχει και επιλογή για θερμαινόμενο κάθισμα. Ένα μέρος του μαξιλαριού του προσκέφαλου μπορεί να αφαιρεθεί. Αυτό βελτιώνει την εργονομία για τους περισσότερους οδηγούς όταν φορούν κράνος στην πίστα.
Η λειτουργία αναδίπλωσης της πλάτης, η οποία ενεργοποιείται μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη και επιτρέπει την πρόσβαση στο προαιρετικό σύστημα πίσω καθίσματος που προσφέρεται για πρώτη φορά στην 911 GT3 με πακέτο Touring. Ως εναλλακτική λύση, μπορείτε να επιλέξετε μπάκετ καθίσματα με ηλεκτρική ρύθμιση 18 θέσεων.
Σε αντίθεση με τα μοντέλα Carrera, το 911 GT3 δεν ξεκινά με ένα κουμπί, αλλά εξακολουθεί να έχει ένα περιστροφικό διακόπτη ανάφλεξης. Ένα προαιρετικά διαθέσιμο ρολ μπαρ δείχνει τον προσανατολισμό στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων στο κέντρο υποστηρίζει τον οδηγό με μια σαφώς δομημένη οθόνη. Η λειτουργία προβολής “Track Screen” μειώνει τις ψηφιακές οθόνες στα αριστερά και τα δεξιά του ταχυμέτρου σε βασικά δεδομένα για τα ελαστικά, το λάδι, το νερό και τα καύσιμα. Η λυχνία δεικνύει στον οδηγό τον βέλτιστο χρόνο αλλαγής. Εάν επιθυμείτε, η οθόνη του ταχυμέτρου μπορεί να περιστραφεί ώστε το όριο των 9.000 στροφών να βρίσκεται στην ευθεία του ματιού σας (ώρα 12).
Η Porsche προσφέρει διάφορα πακέτα εξοπλισμού για το νέο 911 GT3. Με το πακέτο Weissach, που είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά, το 911 GT3 είναι ακόμα πιο εύκολα ρυθμιζόμενο για χρήση σε πίστα. Η πρόσθετη επένδυση δέρματος και Race-Tex ενισχύει την εμφάνιση του εσωτερικού. Για πρώτη φορά, το επάνω μέρος του ταμπλό στο 911 GT3 είναι κατάλληλα καλυμμένο με αντιθαμβωτικό Racetex. Οι λαβές θυρών CFRP και τα δίχτυα αποθήκευσης βελτιστοποιούν τα εσωτερικά πάνελ των θυρών για ελαφρύ σχεδιασμό. Ένας κλωβός CFRP και ελαφριά τροχοί από μαγνήσιο είναι διαθέσιμα ως προαιρετικά.
Για το 911 GT3 με πακέτο Touring, η Porsche προσφέρει το πακέτο Leichtbau. Εδώ, η οροφή βαμμένη στο εξωτερικό χρώμα οι ράβδοι στρέψης και το διαφορικό στον πίσω άξονα είναι κατασκευασμένα από CFRP. Οι τροχοί από σφυρήλατο ελαφρύ μαγνήσιο και τα ελαφριά πάνελ των θυρών αποτελούν επίσης μέρος του πακέτου. Σε συνδυασμό με το στάνταρ 6-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων GT sports, χρησιμοποιείται ο συντομευμένος μοχλός αλλαγής ταχυτήτων από το 911 S/T. Μπροστά από το μοχλό αλλαγής ταχυτήτων, μια πλάκα με την επιγραφή “Leichtbau” υποδεικνύει το πακέτο.
Το καντράν σχεδίασης GT3 με κίτρινες ενδείξεις και εξαγωνική δομή θυμίζει τον πίνακα οργάνων του οχήματος, ενώ ο περιστρεφόμενος ρότορας βασίζεται στο σχεδιασμό των ζαντών GT3. Ο δακτύλιος του καντράν είναι διαθέσιμος σε όλα τα εξωτερικά χρώματα του 911 GT3 και του πακέτου Touring, καθώς και στα χρώματα του προγράμματος «ζωγράφισε το δείγμα σου». Το νέο Porsche 911 GT3 και το νέο Porsche 911 GT3 με πακέτο Touring μπορούν να παραγγελθούν από το τέλος του έτους.
Διαβάστε επίσης:
Τα Κύπελλα Ευρώπης συνεχίζονται με μεγάλα παιχνίδια
Σύνοδος BRICS: Μπαράζ συναντήσεων Πούτιν – Πού στοχεύει ο Ρώσος Πρόεδρος
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Αμερικανικό μαχητικό αεροσκάφος καταρρίφθηκε «κατά λάθος» στην Ερυθρά Θάλασσα
- Οι πέντε βασικές προτεραιότητες του ΥΠΕΘΟ για το 2025
- Χρηματιστήριο Αθηνών: Θετικό το αφήγημα και για το 2025, σύμφωνα με τους αναλυτές
- Τέλη κυκλοφορίας: Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η πληρωμή – Δεν θα δοθεί παράταση δηλώνουν από το υπουργείο Οικονομικών