Ο Κάρλος Σάινθ έχει ανέβει στο βάθρο στους 3 αγώνες που συμμετείχε φέτος. Μάλιστα κέρδισε πριν δυο αγώνες στην Αυστραλία. Ο Σάινθ έχασε έναν αγώνα, το GP Σαουδικής Αραβίας γιατί υποβλήθηκε σε επέμβαση σκωληκοειδίτιδας.

Ο Λεκλέρκ αναφερόμενος στον Ισπανό τόνισε:

«Κάνει καλύτερη δουλειά από μένα. Στο Μπαχρέιν είναι δύσκολο να γίνει σύγκριση, γιατί από την πλευρά μου αντιμετώπιζα προβλήματα και νομίζω ότι ήταν ένα πολύ δυνατό Σαββατοκύριακο εκτός από αυτό από την πλευρά μου.

Ωστόσο, στους δύο τελευταίους αγώνες ήταν απλώς πιο δυνατός. Είναι στο χέρι μου τώρα να δουλέψω, ειδικά στον ρυθμό των κατατακτήριων δοκιμών. Δυσκολεύομαι να ολοκληρώσω έναν γύρο στο όριο. Είναι μια πολύ λεπτή γραμμή το να φέρεις τα ελαστικά στο σωστό παράθυρο λειτουργίας στο γύρο εξόδου από τα πιτ.

Προς το παρόν δυσκολεύομαι περισσότερο από τον Κάρλος σ’ αυτό. Οδηγεί σε πολύ υψηλό επίπεδο, κάτι που πιστεύω ότι είναι θετικό και για την ομάδα και για μένα. Έχω δουλέψει πολύ στο τομέα της θερμικής διαχείρισης των ελαστικών, είμαι αρκετά σίγουρος ότι μπορώ να βελτιωθώ αρκετά γρήγορα, οπότε δεν ανησυχώ, αλλά προφανώς πρέπει να το αποδείξω ξεκινώντας από τις αυριανές κατατακτήριες δοκιμές» .

Ο Λεκλέρκ σήμερα στην πίστα της Σαγκάης

Όσο για το τι μπορεί να κάνει η Ferrari στη διεθνή πίστα της Σαγκάης, η οποία θα φιλοξενήσει ένα Grand Prix για πρώτη φορά μετά από πέντε χρόνια, μαζί με τον πρώτο αγώνα Sprint της σεζόν, ο Λεκλέρκ ελπίζει ότι η Scuderia θα είναι πιο κοντά στη Red Bull:

«Στα χαρτιά νομίζω ότι είναι μια πίστα όπου θα μπορούσαμε να είμαστε λίγο πιο δυνατοί σε σύγκριση με τη Suzuki, αλλά θα την προσεγγίσουμε με τον ίδιο τρόπο. Η Red Bull θα έχει το πάνω χέρι αυτό το Σαββατοκύριακο και πρέπει απλώς να επικεντρωθούμε στον εαυτό μας. Είναι πολύ σημαντικό, ειδικά σε ένα Σαββατοκύριακο Sprint – έχουμε δύο κατατακτήριες περιόδους αυτό το Σαββατοκύριακο – να βγάλουμε το μέγιστο από το μονοθέσιο και στις δύο περιόδους. Στον αγώνα νομίζω ότι είμαστε αρκετά δυνατοί φέτος.

Έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που ήρθαμε εδώ. Θα πρέπει να δούμε πώς συμπεριφέρεται το μονοθέσιό μας και ποιοι είναι οι κύριοι περιορισμοί στον αγώνα, αλλά θεωρητικά πρέπει να είμαστε πιο κοντά στη Red Bull».

Διαβάστε επίσης:

GP Κίνας: Για πρώτη φορά θα αγωνιστεί Κινέζος!

H Volvo στο Delphi Economic Forum!

Nissan Qashqai: Ανανέωση στα σημεία!