Το νικητήριο αυτοκίνητο με τον αριθμό 51 οδήγησαν οι Alessandro Pier Guidi, James Calado και Antonio Giovinazzi, καλύπτοντας 342 γύρους της γαλλικής πίστας στη διάρκεια του 24ωρου. Ο Ιταλός κατασκευαστής σημείωσε ένα ιστορικό αποτέλεσμα με την επιστροφή του στην κορυφαία κατηγορία μετά από μισό αιώνα (!) με την ομάδα Ferrari – AF Corse να θριαμβεύει στον πιο διάσημο αγώνα αντοχής στον κόσμο.
Η δεύτερη Ferrari 499P με το νούμερο 50 που οδηγούσαν οι Antonio Fuoco, Miguel Molina και Nicklas Nielsen τερμάτισε τελικά στην 5 η θέση. Υπήρξε δράμα καθώς καθυστέρησαν κατά τη διάρκεια της νύχτας από επισκευές που τους έριξαν εκτός μάχης για το βάθρο, παρά την εξαιρετική τους απόδοση που τους οδήγησε ν’ ανέβουν αρκετές θέσεις στην κατάταξη.
Η Ferrari 499Ps Hypercar ξεκίνησε από τις δύο πρώτες θέσεις στο grid με τους αριθμούς 50 και 51, αντίστοιχα, χάρη στους χρόνους που επιτεύχθηκαν κατά τη διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών όταν ο Fuoco πήρε την pole. Αυτή ήταν η δέκατη νίκη γενικής της Scuderia στις 24 Hours of Le Mans, μαζί με αυτές που συγκέντρωσαν το 1949, το 1954, το 1958 και το σερί 6 νικών από 1960 – 1965.
Η ιστορία της Ferrari στο Le Mans περιλαμβάνει τώρα 39 νίκες, συμπεριλαμβανομένων 29 νίκες σε επιμέρους κατηγορίες. Με αυτό το αποτέλεσμα στον τέταρτο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής της FIA 2023, η Ferrari παραμένει δεύτερη στην κατάταξη των Κατασκευαστών, μειώνοντας τη διαφορά από την Toyota στους 19 βαθμούς.
Εκ μέρους των νικητών ο Alessandro Pier Guidi, 499P #51 τόνισε: «Χρειάζεται χρόνος για να καταλάβουμε τι κάναμε. Πιθανώς τώρα, είμαστε μέρος της ιστορίας της Ferrari, της μεγαλύτερης μάρκας στον κόσμο. Ως Ιταλός, ονειρευόμουν να οδηγήσω για αυτήν τη μάρκα από παιδί. Τώρα είναι αληθινό. Κερδίσαμε το Λε Μαν με κόκκινο αυτοκίνητο.
Δεν είναι εύκολο να περιγράψεις αυτό που νιώθεις. Είναι ένα μείγμα συναισθημάτων. Αν σκεφτείτε πόση δουλειά υπάρχει πίσω από αυτή τη νίκη. Δουλέψαμε 24/7. Προσπαθήσαμε να δώσουμε τον καλύτερό μας εαυτό, αλλά όλοι δούλεψαν ασταμάτητα, οι μηχανικοί και οι μηχανικοί, για ένα χρόνο και η δουλειά τελικά απέδωσε. Γνωρίζαμε από την αρχή ότι η αξιοπιστία θα ήταν βασικός παράγοντας.
Το αυτοκίνητο ήταν καινούργιο και ο αγώνας τρελός: ο καιρός ήταν τρελός, με πολλές αργές ζώνες και αυτοκίνητα ασφαλείας. Αλλά τελικά, το Le Mans είναι πάντα έτσι. Πρέπει να μείνεις μακριά από προβλήματα ή τουλάχιστον να ελαχιστοποιήσετε τα λάθη. Νομίζω ότι πήγαμε αρκετά καλά».
Ο Antonio Giovinazzi, 499P #51 συμπλήρωσε: «Για μένα και τον Alessandro είναι ένα ακόμα πιο ιδιαίτερο συναίσθημα. Οδηγήσαμε για πρώτη φορά αυτό το αυτοκίνητο τον περασμένο Ιούλιο, οπότε το να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα, pole και νίκη, μετά από λίγο λιγότερο από ένα χρόνο, είναι αναμφίβολα φανταστικό.
Δεν ήταν καθόλου δεδομένο ότι θα τα καταφέρναμε, αλλά ολόκληρη η ομάδα και οι συμπαίκτες μου έκαναν εξαιρετική δουλειά και εδώ είμαστε σήμερα. Χάρη στη Ferrari, που έκανε όλα αυτά να συμβούν. Επιστρέψαμε στις νίκες μετά από 50 χρόνια και θα πρέπει να είμαστε πολύ περήφανοι».
Ο πρόεδρος της Ferrari John Elkann, τόνισε: «Αυτή ήταν μια αξέχαστη μέρα που θα ήθελα να αφιερώσω σε όλους στη Ferrari. Μετά από 50 χρόνια επιστρέψαμε για να αγωνιστούμε στην υψηλότερη κατηγορία αγώνων αντοχής που έχει θέση στην καρδιά της ιστορίας μας και όλου του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Είμαστε πραγματικά περήφανοι που ανεβάσαμε την Ιταλία για άλλη μια φορά στο πρώτο σκαλί του βάθρου στο Le Mans, γιορτάζοντας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα 100 χρόνια του πιο σημαντικού αγώνα του είδους του στον κόσμο. Αυτή η νίκη χρησιμεύει ως παράδειγμα για όλους μας.
Τα συναισθήματα που έδωσαν στους tifosi μας σε μια υπέροχη μέρα που συγκεντρώνει παρελθόν, παρόν και μέλλον, είναι επίσης μια υπενθύμιση της σημασίας του να βρίσκουμε το θάρρος και την ταπεινότητα για να βελτιωνόμαστε πάντα. Γεμάτοι ενθουσιασμό και χαρά, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους μας που μας χάρισαν αυτή την εξαιρετική νίκη: μια επιτυχία που γιορτάζουμε με όλους τους Tifosi και με τη χώρα μας».
Προφανώς η σκέψη όλων είναι πως μπορεί να μεταφερθεί αυτό το πνεύμα στην ομάδα της Ferrari F1.
Διαβάστε επίσης:
PRODEA Investments: Ανάπτυξη με έμφαση στην αειφορία
Σίλβιο Μπερλουσκόνι: Ποιος θα αναλάβει την αυτοκρατορία του;
«Εργάνη»: Ανοίγει το σύστημα για διορθώσεις
──────────────────
Εκλογές 2023
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Volkswagen: Στα άδυτα της συμμαχίας με τη Silicon Valley για τη διάσωση της αυτοκινητοβιομηχανίας
- Ελληνικό: Κέρδη 0,98 ανά μετοχή για τους μετόχους της Lamda από τα τελευταία deals για οικόπεδα
- Γιώργος Στάσσης: Διπλάσιες επενδύσεις, ισχυρά κέρδη, νέα σχέδια ανάπτυξης
- Η κυβέρνηση βρίσκει τον βηματισμό της και η αντιπολίτευση τον ψάχνει