Παρότι τράκαραν στην εκκίνηση λόγω βρεγμένου οδοστρώματος οι Toyota κατάφεραν να κάνουν ένα ιστορικό 1-2 στην νέα εποχή των αγώνων αντοχής με hypercar. Ήταν η 4η συνεχή νίκη του Ιαπωνικού κολοσσού και της αγωνιστικής ομάδας με τα λογότυπα GAZOO Racing.
Το αυτοκίνητο με το Νο 7 είχε εκκινήσει από την pole χάρη στο χρόνο του Κομπαγιάσι. Ο Κόνγουεϊ εκκίνησε στη βρεγμένη πίστα και σύντομα απέκτησε σημαντικό προβάδισμα αφού το άλλο Toyota, με το Νο 8 των Μποεμί, Νακαζίμα, Χάρτλεϊ είχε επαφή με το Νο 708 Glickenhaus του Πλα και έπεσε πίσω.
Μετά το πρώτο οχτάωρο το Νο 8 είχε φτάσει στη δεύτερη θέση πίσω από το Νο 7.
Το βάθρο συμπλήρωσε το Νο36 Alpine A480-Gibson, με τους Λαπιέρ, Νεγκράο, Βαξιβιέρ ήταν το πρώτο βάθρο για τη γαλλική ομάδα. Αξιοσημείωτη και η συμμετοχή της Glickenhaus που είχε δυο αυτοκίνητα στην πεντάδα.
Την κατηγορία LMP2 κέρδισε το Νο 31 της Team WRT με τους Φρινζ, Χούμσπουργκ, Μιλεσί που τερμάτισε στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Στη κατηγορία GTE-Pro επικράτησαν οι Κουίντι, Καλάντο, Λέντογκαρντ με τη Νο 51 Ferrari 488 GTE EVO που κατέλαβε την 20στη θέση στη γενική κατάταξη.
Η πρώτη εξάδα ήταν:
Νο 7 TOYOTA GAZOO Racing (Conway/Kobayashi/Lopez) 371 γύροι
Νο 8 TOYOTA GAZOO Racing (Buemi/Nakajima/Hartley) +2 γύρους
Νο 36 Alpine (Negrao/Lapierre/Vaxiviere) +4 γύρους
Νο 708 Glickenhaus (Derani/Mailleux/Pla) +4 γύρους
Νο 709 Glickenhaus (Briscoe/Westbrook/Dumas) +7 γύρους
Νο 41 WRT (Frijns/Habsburg/Milesi) +8 γύρους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας