Το αυτοκίνητο με το Νο 7 είχε εκκινήσει από την pole χάρη στο χρόνο του Κομπαγιάσι. Ο Κόνγουεϊ εκκίνησε στη βρεγμένη πίστα και σύντομα απέκτησε σημαντικό προβάδισμα αφού το άλλο Toyota, με το Νο 8 των Μποεμί, Νακαζίμα, Χάρτλεϊ είχε επαφή με το Νο 708 Glickenhaus του Πλα και έπεσε πίσω.
Μετά το πρώτο οχτάωρο το Νο 8 είχε φτάσει στη δεύτερη θέση πίσω από το Νο 7.
Το βάθρο συμπλήρωσε το Νο36 Alpine A480-Gibson, με τους Λαπιέρ, Νεγκράο, Βαξιβιέρ ήταν το πρώτο βάθρο για τη γαλλική ομάδα. Αξιοσημείωτη και η συμμετοχή της Glickenhaus που είχε δυο αυτοκίνητα στην πεντάδα.
Την κατηγορία LMP2 κέρδισε το Νο 31 της Team WRT με τους Φρινζ, Χούμσπουργκ, Μιλεσί που τερμάτισε στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Στη κατηγορία GTE-Pro επικράτησαν οι Κουίντι, Καλάντο, Λέντογκαρντ με τη Νο 51 Ferrari 488 GTE EVO που κατέλαβε την 20στη θέση στη γενική κατάταξη.
Η πρώτη εξάδα ήταν:
Νο 7 TOYOTA GAZOO Racing (Conway/Kobayashi/Lopez) 371 γύροι
Νο 8 TOYOTA GAZOO Racing (Buemi/Nakajima/Hartley) +2 γύρους
Νο 36 Alpine (Negrao/Lapierre/Vaxiviere) +4 γύρους
Νο 708 Glickenhaus (Derani/Mailleux/Pla) +4 γύρους
Νο 709 Glickenhaus (Briscoe/Westbrook/Dumas) +7 γύρους
Νο 41 WRT (Frijns/Habsburg/Milesi) +8 γύρους
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!