Σαράντα από τα πιο επιτυχημένα και εμβληματικά μοντέλα της Porsche παρουσιάστηκαν στον μεγάλο κήπο της Villa Olmo, που άνοιξε για τους επισκέπτες στο πλαίσιο του «FuoriConcorso». Η Villa Olmo βρίσκεται λίγα μόλις λεπτά με τα πόδια από το κέντρο του Κόμο. Με αυτή η Porsche γιόρταζε τις πιο όμορφες πτυχές της κουλτούρας των αυτοκινήτων της. Η κύρια εκδήλωση πραγματοποιείται τον Μάιο κάθε χρόνο, ταυτόχρονα με τη διάσημη «Concorso d’Eleganza Villa d’Este» στους κήπους των βιλών Grumello και Sucota, και από το 2022 επιπλέον στις εγκαταστάσεις της λαμπερής Villa Olmo που έχει θέα στη λίμνη Κόμο.
Φέτος, ο χώρος ήταν αφιερωμένος στην 75η επέτειο της μάρκας του κατασκευαστή σπορ αυτοκινήτων της Στουτγάρδης.
«Η απίστευτη ατμόσφαιρα προσφέρει το ιδανικό σκηνικό για να παρουσιάσουμε εξαιρετικά αυτοκίνητα από τα τελευταία 75 χρόνια μας στους θαυμαστές, αλλά και σε εκείνους τους ανθρώπους που, με τα όνειρα και το θάρρος τους, έπαιξαν τον ρόλο τους στη συγγραφή της ιστορίας επιτυχίας της μάρκας μας», δήλωσε ο Achim. Stejskal, Επικεφαλής της Porsche Heritage and Museum στην Porsche AG.
Ο Miani, ο οποίος όχι μόνο έχει βενζίνη στις φλέβες του, αλλά είναι και Πρόεδρος της μιλανέζικης πολυτελούς μάρκας Larusmiani, απάντησε: «Έχω μια πολύ ιδιαίτερη θέση στην καρδιά μου για τα σπορ αυτοκίνητα Porsche, οπότε είμαι χαρούμενος που η Porsche γιορτάζει την 75η επέτειό της στο φετινό Ανοιχτό Μουσείο Fuori Concorso. Μετά το περσινό FuoriConcorso Sonderwunsch, όπου καταφέραμε να συγκεντρώσουμε μερικά από τα πιο σπάνια χειροποίητα και προσαρμοσμένα σπορ αυτοκίνητα Porsche, αυτή η έκθεση στο Fuori Concorso Open Museum είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα».
Η υγρασία δεν πτόησε τους διεθνείς επισκέπτες από το να απολαύσουν τα εκθέματα στο στρωμένο χαλίκι μπροστά από την επιβλητική Villa Olmo καθώς διηγούνταν την ιστορία των ονείρων του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος – ξεκινώντας με μια Porsche 550 Spyder. Δυο μοντέλα της 550 είχαν κερδίσει στην αντίστοιχη κατηγορία τους την πέμπτη και τελευταία Carrera Panamericana το 1954. Ένα άλλο εμβληματικό αυτοκίνητο που ταξίδεψε από τη Στουτγάρδη στο «FuoriConcorso» στην Ιταλία ήταν η Porsche 356 B 2000 GS Carrera GT από το 1963. Η Porsche, ζυγίζει 195 κιλά λιγότερο από την αντίστοιχη εγκεκριμένη από το δρόμο. Δίπλα της η Porsche τοποθέτησε το 804 Formula 1, ένα ελαφρύ αυτοκίνητο βάρους 481 κιλών με το οποίο ο Dan Gurney κέρδισε το Γαλλικό Grand Prix στις 8 Ιουλίου 1962 – τον πρώτο και μοναδικό θρίαμβο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος μέχρι σήμερα από μονοθέσιο της Formula 1 που κατασκεύασε η Porsche.
Επίσης στη λίστα των εξαιρετικών νικητών είναι η Porsche 908/02 Spyder, με την οποία η Porsche κέρδισε το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής για πρώτη φορά το 1969. Πάνω από 50 σημαντικές νίκες και περισσότερες από 100 θέσεις στο βάθρο μεταξύ 1969 και 1972 έχει το 908/02. Το Spyder είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Porsche όλων των εποχών. Από την τρέχουσα εποχή, παρουσιάστηκε μια Formula E δεύτερης γενιάς. Μια άλλη ντίβα στη λίμνη Κόμο ήταν η Porsche 917/30 Spyder. Το σπορ αυτοκίνητο του 1972 κατασκευάστηκε ως όχημα δοκιμής για τη σειρά CanAm με τέτοιο τρόπο ώστε το μεταξόνιό του να μπορεί να μεταβληθεί. Έντεκα χρόνια αργότερα, η Porsche αποκάλυψε στο κοινό το πρωτότυπο αυτοκίνητο «Group B» ως μοντέλο αναγνώρισης για την ομώνυμη αγωνιστική κατηγορία.
Το 1985 κυκλοφόρησε ως Porsche 959. Με αυτό το μοντέλο, ο κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων έδειξε στον κόσμο τι ήταν ικανή η αυτοκινητοβιομηχανία εκείνη την εποχή. Ένας άλλος μεταφορέας τεχνολογίας από το Weissach πολύ δημοφιλής στους επισκέπτες ήταν η Porsche 911 GT1 του 1998. Ο εξακύλινδρος κινητήρας 3,2 λίτρων με δύο υπερσυμπιεστές απέδιδε 550 PS (404 kW) και πέτυχε το 1-2 στον περίφημο 24ωρο αγώνα αντοχής Le Mans . Μια 918 Spyder, μια 718 GT4 RS και ένα σπάνιο μοντέλο 935 από το 2018 ήταν μεταξύ των άλλων αυτοκινήτων που ζέσταναν τις καρδιές των θαυμαστών.
Για να εμπλουτιστεί περαιτέρω η έκθεση με εξαιρετικά σπορ αυτοκίνητα από κάθε δεκαετία, αρκετοί λάτρεις παρουσίασαν επίσης τα δικά τους αυτοκίνητα Porsche στη λίμνη Κόμο, ανάμεσά τους μια 911 R της γενιάς 991 και μια 911 GT2 RS Clubsport της γενιάς 991 από τη Manthey-Racing. Ο Paolo Barilla παρουσίασε στους επισκέπτες του την 911 GT3 της γενιάς 992. Το 1985, κέρδισε στις 24 ώρες του Λε Μαν με την Porsche 956 του. Η Porsche Ιταλίας έδωσε επιπλέον για το «FuoriConcorso»: μια 911 GT3 και μια 911 GT3 RS της γενιάς 992 από το 2022. Έφεραν επίσης την 50χρονη 911 Carrera RS 2.7 και ένα 356 Speedster από το 1956 για την εκδήλωση δίπλα στη λίμνη.
Διαβάστε επίσης
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Καταφθάνουν στη Θεσσαλονίκη τα νέα λεωφορεία του ΟΑΣΘ
- Hilton: Επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των resorts της με νέα ξενοδοχεία σε κορυφαίους προορισμούς της Μεσογείου
- Χρυσοχοΐδης: Δίνουμε μάχη καθημερινά για τα ζητήματα της κοινωνικής αστυνόμευσης
- Goldman Sachs: Περιθώριο ανόδου 5% ως τις 1.475 μονάδες το Χρηματιστήριο