Τα νέα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και κυψέλες υδρογόνου της Toyota θα ενισχύσουν την προσπάθεια για ανθρακική ουδετερότητα.
Η φιλοσοφία της Toyota κινητικότητα για όλους, “Mobility for All”, και η δέσμευσή της να επιτύχει πλήρη ουδετερότητα άνθρακα στην Ευρώπη έως το 2040 και σε όλο τον κόσμο έως το 2050 καθοδηγούν την προσέγγιση της εταιρείας στην ανάπτυξη νέων προϊόντων.
Kenshiki σημαίνει διορατικότητα στα ιαπωνικά η φετινή διοργάνωση, παρουσία περισσότερων από 300 εκπροσώπων των μέσων ενημέρωσης, εστίασε στα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία και τα υδρογονοκίνητα, τα οποία θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην πολυτεχνολογική στρατηγική της εταιρείας τα επόμενα χρόνια.
Μιλώντας σχετικά ο επικεφαλής σχεδιασμού της Toyota Simon Humphries, τόνισε: «Για εμάς, η κινητικότητα σημαίνει στην πραγματικότητα ελευθερία. Με την ελευθερία έρχεται η ευκαιρία και στην Toyota πιστεύουμε ότι όλοι πρέπει να έχουν πρόσβαση στις ευκαιρίες που παρέχει η κινητικότητα, όπου κι αν ζουν, σε οποιαδήποτε κατάσταση κι αν βρίσκονται και να μην μένει κανένας εκτός».
Η στρατηγική της Toyota επιβεβαιώνει αυτό το σκεπτικό, με τις λύσεις κινητικότητας χαμηλών και μηδενικών εκπομπών να σχεδιάζονται για να καλύψουν συγκεκριμένες τοπικές ανάγκες, δηλαδή προϊόντα που ικανοποιούν τη ζήτηση των πελατών ή είναι σχετικά με την τοπική τους υποδομή, ενώ παράλληλα παραμένουν προσβάσιμα, ώστε κανείς να μην μένει πίσω στο ταξίδι προς την ουδετερότητα του άνθρακα.
Η νέα αρθρωτή αρχιτεκτονική σχεδιασμού που συνδυάζει την κατασκευή του πλαισίου με τη βοήθεια μεγάλων μηχανών χύτευσης (gigacast), με την ελαχιστοποίηση των εξαρτημάτων και το νέο λειτουργικό σύστημα Arene, επιτρέπει ελευθερία στον σχεδιασμό.
Η Toyota Ευρώπης (TME) ανακοίνωσε πέρσι ότι στοχεύει να πετύχει πλήρη ουδετερότητα άνθρακα στην Ευρώπη μέχρι το 2040.
Σε αυτό τον τομέα, η TME σημειώνει ήδη πρόοδο, αρχίζοντας να χρησιμοποιεί ηλεκτρικά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου στις τέσσερις βασικές διαδρομές logistics από το Βέλγιο προς τη Γερμανία, τη Γαλλία και την Ολλανδία.
Στην Ευρώπη, το εξηλεκρισμένο μείγμα της Toyota βρίσκεται ήδη στο 71% και αναμένεται να αυξηθεί στο 75% το 2024, και αυτό θα επεκταθεί περαιτέρω, με τα νέα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία να διαδραματίζουν όλο και πιο σημαντικό ρόλο στον όγκο των πωλήσεών της.
Μέχρι το 2026, η TME θα προσφέρει περίπου 15 διαφορετικά οχήματα μηδενικών εκπομπών υπό το εμπορικό σήμα της Toyota, από επιβατικά έως ελαφρά επαγγελματικά αυτοκίνητα, και το ευρωπαϊκό μίγμα BEV της Toyota αναμένεται να ξεπεράσει το 20% υπερβαίνοντας τα 250.000 οχήματα ετησίως.
Αναφερόμενος στο υδρογόνο, ο Yoshihiro Nakata, Πρόεδρος & CEO, Toyota Motor Europe εξήγησε ότι η Toyota διατηρεί την πεποίθησή της για τον μοναδικό του ρόλο στην απανθρακοποίηση των ευρωπαϊκών μεταφορών με τη δυναμική των αυξανόμενων υποδομών και διαθεσιμότητας του πράσινου υδρογόνου.
Η στρατηγική της Toyota για το υδρογόνο εκτείνεται σε πολλούς τομείς κινητικότητας. Στην κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων, η εταιρεία προσφέρει το Mirai και το Crown που λανσαρίστηκε πρόσφατα.
Στον εμπορικό τομέα, το Hydrogen Factory Europe της TME ενσωματώνει την τρέχουσα τεχνολογία κυψελών καυσίμου σε φορτηγά, λεωφορεία, πούλμαν, σκάφη – και pick up οχήματα, όπως καταδεικνύει το πρωτότυπο Hilux κυψελών καυσίμου υδρογόνου που παρουσιάστηκε στο Kenshiki. Η τεχνολογία υδρογόνου θα εξελιχθεί περαιτέρω όταν η Toyota λανσάρει τα συστήματα κυψελών καυσίμου τρίτης γενιάς το 2026.
Η σειρά ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Toyota Professional ολοκληρώνεται με την προσθήκη του νέου Proace Max, ενός μεγάλου van που διατίθεται σε τρία μήκη και ύψη παρέχοντας στους πελάτες την ευελιξία που απαιτούν.
Όπως και τα «αδέλφια» του, το νέο Proace Max διατίθεται με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης με μπαταρία, παρέχοντας αυτονομία 420 χιλιομέτρων (WLTP) και πρόσβαση σε ζώνες μηδενικών εκπομπών ρύπων.
Το Proace Max έρχεται να προστεθεί στα πρόσφατα ανανεωμένα μοντέλα Proace και Proace City, παρέχοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να διαλέξουν ανάμεσα σε μεγάλα, μεσαία και μικρά επαγγελματικά οχήματα – όλα με την επιλογή ενός ηλεκτρικού συστήματος κίνησης με μπαταρία.
Το Hilux αποτελεί επίσης βασικό μέλος του στόλου της Toyota Professional και βασικό πυλώνα των επαγγελματικών οχημάτων της TME για πελάτες που εκτιμούν την ποιότητα, την αντοχή και την αξιοπιστία.
Νέα ώθηση στο μοντέλο θα δώσει την επόμενη χρονιά η παρουσίαση μιας έκδοσης με υβριδικό σύστημα 48 volt, που θα παρέχει μεγαλύτερη ισχύ και ροπή, ενώ θα βελτιώνει την αποδοτικότητα καυσίμου κατά 10%.
Σχετικά με το υδρογόνο, ο Matt Harrison, COO, Toyota Motor Europe, τόνισε ότι στους Ολυμπιακούς Αγώνες Παρίσι 2024 θα λειτουργούν έως και δέκα εφαρμογές υδρογόνου.
Η Toyota, ως παγκόσμιος εταίρος κινητικότητας της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής και της Διεθνούς Παραολυμπιακής Επιτροπής, θα παρέχει έναν στόλο επιβατικών αυτοκινήτων με περισσότερα από 2.650 ηλεκτροκίνητα οχήματα και 700 λύσεις ηλεκτρικής κινητικότητας τύπου last-mile.
Ο κ. Harrison εξήγησε ότι μεταξύ αυτών των λύσεων περιλαμβάνονται 250 Accessible People Movers (APM), επανασχεδιασμένα για το Παρίσι 2024 και κατασκευασμένα στην Ευρώπη, ώστε να ανταποκρίνονται καλύτερα στις τοπικές απαιτήσεις του Παρισιού:
«Το όχημα έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει υπηρεσίες last-mile και να μεταφέρει άτομα με ανάγκες προσβασιμότητας σε διάφορα σημεία. Μετά τους Αγώνες, ο στόλος των APM θα αποτελέσει μέρος της βιώσιμης κληρονομιάς μας για το Παρίσι».
Διαβάστε επίσης:
Toyota C-HR: Από 29χ. ξεκίνησαν οι πωλήσεις
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- H FED ισοπέδωσε τη Wall Street: Βουτιά 3% για τον Nasdaq, 1.100 μονάδες πτώσης για τον Dow Jones
- Πετρέλαιο: Μικρή άνοδος μετά τα νέα στοιχεία για τα αποθέματα στις ΗΠΑ
- Τζερόμ Πάουελ: Δύσκολη απόφαση η σημερινή μείωση επιτοκίων – Θα είμαστε πιο προσεκτικοί πλέον
- Βουλγαρία; Δεν υπάρχει λόγος να αλλάξουμε θεση για την ένταξη της Βόρειας Μακεδονίας στην ΕΕ