Το ολοκαίνουργιο ηλεκτρικό crossover Kia EV6 ψηφίστηκε ως «Γερμανικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2022».
Η βράβευση αφορά στην κατηγορία «Premium» του θεσμού “German Car of the Year” awards (GCOTY). Η σημαντική αυτή διάκριση έρχεται σε μια χρονική στιγμή που το καινοτόμο crossover συνεχίζει να κάνει το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του σε όλη την Ευρώπη. Το EV6 κατάφερε να κερδίσει την κορυφαία διάκριση νικώντας μια σειρά διεκδικητών η οποία περιλάμβανε μεταξύ άλλων τα: Volkswagen ID.4, Audi Q4 e-tron, Skoda Enyaq και Mercedes-Benz C-Class.
Μια κριτική επιτροπή αποτελούμενη από 20 δημοσιογράφους του Ειδικού Τύπου αξιολόγησε όλα τα νέα μοντέλα με βασική τιμή μεταξύ 25.000 και 50.000 ευρώ για να καθορίσει τον νικητή της κατηγορίας. Εκτός από τις τρεις κύριες κατηγορίες: «Compact», για οχήματα με τιμές κάτω των 25.000 ευρώ, «Premium», για οχήματα με τιμή μεταξύ 25.000 και 50.000 ευρώ και «Luxury», για οχήματα με τιμή άνω των 50.000 ευρώ, ο διαγωνισμός περιελάβανε επίσης μια επιπλέον κατηγορία που ονομάζεται «New Energies». Η κατηγορία αυτή αντιπροσώπευε ηλεκτρικά οχήματα που κινούνται αποκλειστικά με μπαταρίες ή υδρογόνο και στην οποία το Kia EV6 έλαβε επίσης τη δεύτερη θέση.
Ο Jason Jeong, Πρόεδρος της Kia Europe, σχολίασε: «Είναι φανταστικό να βλέπεις το EV6 να κερδίζει το βραβείο “2022 German Premium Car of the Year”. Ενώ οι πρώτες παραδόσεις του καινοτόμου ηλεκτρικού μας crossover μόλις ξεκίνησαν, αυτή η διάκριση αποτελεί ξεκάθαρη αναγνώριση ότι το EV6 θέτει ήδη νέα standards στην αυτονομία, τις επιδόσεις, τον εσωτερικό χώρο και την τεχνολογία».
Το EV6 είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας της Kia (BEV) που βασίζεται στην ολοκαίνουργια πλατφόρμα: Electric-Global Modular Platform (E-GMP). Η αρχιτεκτονική υψηλής τεχνολογίας επιτρέπει στο όχημα να πετυχαίνει έως και 528 χιλιόμετρα αυτονομίας οδήγησης με μία μόνο φόρτιση στον συνδυασμένο κύκλο WLTP, ενώ η προηγμένη τεχνολογία φόρτισης 800V σημαίνει ότι οι οδηγοί μπορούν να φορτίσουν το EV6 από 10 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 18 λεπτά. Το EV6 επωφελείται επίσης από τον κορυφαίο εσωτερικό χώρο της κατηγορίας και από μια μεγάλη γκάμα τεχνολογιών υποστήριξης οδηγού και συνδεσιμότητας.
Η γκάμα του EV6 προσφέρει μια επιλογή από πολλαπλές πλήρως ηλεκτρικές εκδόσεις κινητήρων μηδενικών εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων μπαταριών μεγάλης (77,4 kWh) και τυπικής αυτονομίας (58,0 kWh). Η έκδοση 2WD 77,4 kWh μπορεί να διανύσει έως και 528 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση στον συνδυασμένο κύκλο WLTP. Με μέγιστη ροπή 605 Nm διαθέσιμη στην έκδοση AWD, αυτή η έκδοση του EV6 μπορεί να επιταχύνει για τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα.
Η μπαταρία 77,4 kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 168 kW (229 PS) που κινεί τους πίσω τροχούς, ενώ για τις εκδόσεις AWD EV6, δύο ηλεκτρικοί κινητήρες κινούν τον μπροστινό και τον πίσω άξονα με συνδυαστική ισχύ 239 kW (325 PS). Ένα τετρακίνητο EV6 GT προσανατολισμένο στις επιδόσεις, με 430 kW (585 ίππους) και δυνατότητα επιτάχυνσης στα 100 km/h σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα θα κυκλοφορήσει στα τέλη του 2022.
Διαβάστε επίσης:
MINI Electric Pacesetter!
Volvo: Έκκληση για μεγαλύτερες επενδύσεις στην καθαρή ενέργεια!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας