Ειδικά σχεδιασμένη για εταιρικούς χρήστες η επαναφορτιζόμενη έκδοση Business με τετρακίνηση και 240PS είναι ετοιμοπαράδοτη.

Αξιοποιώντας τα πλεονεκτήματα της Plug-in Hybrid τεχνολογίας, το Jeep Compass 4xe αποτελεί μια επιλογή για τους χρήστες εταιρικών αυτοκινήτων ειδικά στο επίπεδο εξοπλισμού Business, το οποίο διαθέτει επιλεγμένα στοιχεία πολυτέλειας και τεχνολογίας, ενώ επιπρόσθετα είναι ετοιμοπαράδοτο. Η υβριδική μηχανή της Jeep με ισχύ 240 HP, εξασφαλίζει ισχυρή επιτάχυνση κάθε φορά που ο οδηγός την αναζητά, παράλληλα με οικονομική καθημερινή μετακίνηση. Η ηλεκτρική αυτονομία φτάνει τα 50 km, ενώ η μπαταρία μπορεί να φορτίσει πλήρως σε λιγότερο από δύο ώρες.

Το επίπεδο εξοπλισμού του Compass 4xe Business περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρική πόρτα του χώρου αποσκευών με handsfree άνοιγμα, ζάντες αλουμινίου 18”, ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25”, οθόνη infotainment 10,1” με πλοήγηση, ασύρματο Apple CarPlay-Android Auto, θέση ασύρματης φόρτισης συσκευών, φώτα LED, όλα τα σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, κάμερες περιμετρικής θέασης 360ο, αυτόματο παρκάρισμα, παρακολούθηση τυφλού σημείου καθώς και αναγνώριση των οδικών σημάτων. Σημαντική είναι και η ύπαρξη δύο καλωδίων φόρτισης, Mode 2 και Mode 3, ώστε να υποστηρίζεται η φόρτιση τόσο σε οικιακή πρίζα όσο και σε wallbox.

Με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από το όριο των €40.000 και με εκπομπές CO2 που δεν υπερβαίνουν τα 50 g/km, το Compass 4xe Business δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει μηδενική φορολόγηση για το χρήστη εταιρικού αυτοκινήτου. Επιπλέον, το αυτοκίνητο δικαιούται να κινείται χωρίς κανένα περιορισμό στο Δακτύλιο και να χρησιμοποιεί δωρεάν τις θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, ενώ οι δαπάνες μίσθωσής του εκπίπτουν με αυξημένους συντελεστές από τα ακαθάριστα έσοδα των επιχειρήσεων(130%), όπως ενισχυμένους συντελεστές έχουν και οι φορολογικές αποσβέσεις του.

Διαβάστε επίσης:
Samsung: Άλμα η μετοχή μετά τις αναφορές για ενδιαφέρον από την Nvidia

Βουλή-Πόρισμα Εξεταστικής για τα Τέμπη-Δ. Μαρκόπουλος: Η απάντηση στις 57 οικογένειες δεν είναι το μίσος αλλά η δομική μεταρρύθμιση

Νέα Οδός: Δωρεά του πρώτου ηλεκτρικού ανακριτικού περιπολικού σε ελληνικό αυτοκινητόδρομο