Η Hyundai Motorsport ξεκινά τη νέα εποχή του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι της FIA (WRC) με το ολοκαίνουριο Hyundai i20 N Rally1 και τέσσερα πληρώματα που σκοπεύουν να προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερες συγκινήσεις και επιτυχίες στην ομάδα το 2022.Οι Thierry Neuville και Ott Tänak θα οδηγήσουν και στους 13 γύρους του πρωταθλήματος. Οι Oliver Solberg και Dani Sordo θα μοιραστούν το τρίτο αυτοκίνητο καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν.
Ως δύο φορές Πρωταθλητής Κατασκευαστών, η Hyundai επιβεβαίωσε τη δέσμευσή της στο WRC αποδεχόμενη πλήρως τους νέους υβριδικούς κανονισμούς του Rally1, οι οποίοι τίθενται σε ισχύ από τον αγώνα στο Rallye Monte-Carlo που ξεκινά μεθαύριο Πέμπτη 20/1. Η ομάδα εργάστηκε ακούραστα για να αναπτύξει το νέο της αγωνιστικό αυτοκίνητο για την 9η σεζόν της στο διεθνές Ράλι, πραγματοποιώντας ένα εντατικό πρόγραμμα δοκιμών. Βασισμένη στο Hyundai i20 N, η έκδοση WRC θα εδραιώσει περαιτέρω τη σύνδεση μεταξύ του μηχανοκίνητου αθλητισμού και των τεχνολογιών των αυτοκινήτων παραγωγής, καθώς η ομάδα στοχεύει σε περισσότερες νίκες και τίτλους το 2022.
Ο Πρόεδρος της Hyundai Motorsport κ. Scott Noh δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που είμαστε μέρος αυτής της νέας υβριδικής εποχής του WRC και αποδεικνύουμε τη σταθερή δέσμευση της Hyundai στον διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό. Το WRC ασχολείται με την τοποθέτηση των πιο προηγμένων τεχνικά αυτοκινήτων, που οδηγούνται από τα καλύτερα πληρώματα, στις πιο δύσκολες πίστες του κόσμου: η σεζόν του 2022 πρόκειται να μας οδηγήσει στο επόμενο επίπεδο. Είμαστε σίγουροι ότι έχουμε το πακέτο για να παλέψουμε για τον 3ο μας τίτλο στο Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών – και να υποστηρίξουμε τα πληρώματα μας να κυνηγήσουν τον τίτλο στο Πρωτάθλημα των Οδηγών».
Στο τιμόνι των αυτοκινήτων Hyundai i20 N Rally1 για όλους τους γύρους του πρωταθλήματος 2022 θα βρίσκονται τα πληρώματα των Thierry Neuville/Martijn Wydaeghe και Ott Tänak/Martin Järveoja. Ο Neuville θα επιδιώξει να αυξήσει τις νίκες του το 2022 έχει ήδη πετύχει 15 νίκες στο WRC εισερχόμενος στην ένατη χρονιά του με τη Hyundai Motorsport. Παράλληλα, οι Εσθονοί θα είναι οι μόνοι Παγκόσμιοι Πρωταθλητές που θα αγωνιστούν σε όλους τους γύρους της σεζόν του 2022. Το πλήρωμα είχε πολύ δυναμικές επιδόσεις τα δύο πρώτα χρόνια με την ομάδα, κερδίζοντας δύο νίκες και οκτώ τερματισμούς το 2020 και το 2021.
Ένα τρίτο Hyundai i20 N Rally1 θα μοιρασθούν καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν ο ανερχόμενος Σουηδός οδηγός Oliver Solberg, ο οποίος ενσωματώθηκε στην ομάδα αφού έδειξε συναρπαστικό ρυθμό σε επιλεγμένους γύρους την περασμένη σεζόν και ο έμπειρος Ισπανός οδηγός Dani Sordo. Ο Solberg θα συνοδηγεί με τον Elliott Edmondson, ενώ ο Sordo ξεκινά την ένατη σεζόν του ως οδηγός της Hyundai Motorsport το 2022 με συνοδηγό τον Cándido Carrera.
Τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν ένα πρόγραμμα 13 γύρων που θα καλύπτει τον συνηθισμένο συνδυασμό του WRC – χαλίκι, άσφαλτο, χιόνι και πάγο – με αγαπημένους αγώνες που επιστρέφουν και νέες προσθήκες. Το Ράλι Νέας Ζηλανδίας και το Ράλι Ιαπωνίας επανέρχονται μετά από δύο σεζόν λόγω της πανδημίας Covid-19. Θυμίζουμε πως o 10ος αγώνας του φετινού πρωταθλήματος διοργανώνεται στη χώρα μας το EKO Acropolis Rally θα διεξαχθεί 8-11/9.
Ο Team Manager της Hyundai Motorsport, κ. Pablo Marcos, δήλωσε: «Είμαστε τυχεροί που έχουμε μια από τις πιο ευέλικτες συνθέσεις πληρωμάτων στο WRC για να αντιμετωπίσουμε ένα από τα πιο δύσκολα προγράμματα που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Ο μοναδικός συνδυασμός των Thierry, Ott, Oliver και Dani προσδίδει ένα υπέροχο συνδυασμό εμπειρίας, νεότητας και πάθους για να κατακτήσουμε τα αποτελέσματα που έχουμε εργαστεί τόσο σκληρά για να επιτύχουμε».
Η Hyundai Motorsport εξελίσσει το νέο της αυτοκίνητο Rally1 από τον Μάιο του περασμένου έτους, βάζοντας το όχημα να ξεπεράσει τους ρυθμούς του σε διαφορετικές συνθήκες σε όλη την Ευρώπη. Οι νέοι τεχνικοί κανονισμοί Rally1 έχουν θεσπιστεί για να αποδείξουν τη δέσμευση του WRC για ένα βιώσιμο μέλλον, καθώς και βελτιώσεις στην ασφάλεια και την ισότητα μεταξύ των αγωνιζομένων. Η υβριδική τεχνολογία εισήχθη στο WRC για πρώτη φορά, καθιστώντας αναγκαία μια νέα προσέγγιση στην ανάπτυξη αυτοκινήτων ράλι, μαζί με 100% βιώσιμο καύσιμο.
Το Hyundai i20 N Rally1 συνδυάζει έναν θερμικό κινητήρα 1,6lt με μια plug-in υβριδική μονάδα. O τεχνικός διευθυντής της Hyundai Motorsport, Julien Moncet τόνισε: «Χαιρετίσαμε την τεχνική πρόκληση της νέας υβριδικής εποχής του WRC. Είναι ένα βήμα στο άγνωστο για κάθε ομάδα, αλλά είμαστε σίγουροι ότι κάναμε την καλύτερη δυνατή δουλειά με το Hyundai i20 N Rally1. Ο κύριος στόχος ήταν να συνδυαστεί ο κινητήρας εσωτερικής καύσης και η plug-in υβριδική μονάδα, ώστε όλα τα εξαρτήματα να συνεργάζονται αρμονικά. Πραγματοποιήσαμε δοκιμές με το αυτοκίνητο σε διαφορετικές συνθήκες για να συγκεντρώσουμε όσο το δυνατόν περισσότερα δεδομένα σε πραγματικό χρόνο. Η δοκιμή προσομοίωσής μας τον Οκτώβριο έφερε το αυτοκίνητο σε μια αντιπροσωπευτική εμπειρία ενός πραγματικού Σαββατοκύριακου ράλι και μπορέσαμε να ρυθμίσουμε περαιτέρω το Hyundai i20 N Rally1 πριν από το αγωνιστικό του ντεμπούτο. Το επίπεδο ανταγωνιστικότητας του αυτοκινήτου θα γίνει πραγματικά γνωστό μόνο όταν φτάσουμε στις ειδικές».
Ο Thierry Neuville πρόσθεσε: «Πάντα μου αρέσουν οι νέες περιπέτειες και προκλήσεις, οπότε αυτό είναι το πιο συναρπαστικό μέρος αυτών των νέων υβριδικών κανονισμών. Ο στόχος μας παραμένει αμετάβλητος. Ως ομάδα θέλουμε να παλέψουμε ξανά για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, αλλά και ο τίτλος στο πρωτάθλημα των οδηγών είναι πάντα ένας από τους προσωπικούς μου στόχους, τον οποίο κυνηγάμε. Κάναμε σπουδαία βήματα με το νέο μας Hyundai i20 N Rally1. Σε κάθε δοκιμή νιώθαμε ολοένα και πιο άνετα στο αυτοκίνητο, αλλά η αρχή της σεζόν είναι μια περίοδος μάθησης για όλα τα πληρώματα και τις ομάδες. Πιστεύω ότι θα δούμε μια συναρπαστική σεζόν που πιθανώς θα έχει πολλά σκαμπανεβάσματα για όλους».
Αντίστοιχα, ο Ott Tänak δήλωσε: «Ο στόχος για αυτή τη σεζόν είναι εύκολος: η Νίκη. Υπάρχει μια μεγάλη πρόκληση μπροστά, αλλά είναι συναρπαστική και σίγουρα ανυπομονώ για το νέο ξεκίνημα. Όλοι στην ομάδα δούλεψαν σκληρά. Με την αλλαγή των κανονισμών, δεν υπήρχε πολύς χρόνος για χαλάρωση. Σίγουρα, ήταν μια μεγάλη προσπάθεια. Το κλειδί για αυτή τη σεζόν είναι η αξιοπιστία. Πρέπει να αγωνισθούν τα αυτοκίνητα, να τους δώσουμε τα μέγιστα χιλιόμετρα και να αποκτήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερη εμπειρία. Θα είναι επίσης σημαντικό να έχουμε την καλύτερη απόδοση από τους νέους υβριδικούς κινητήρες αλλά και σωστή στρατηγική. Θα έχουμε πολλά να μάθουμε, αλλά θέλουμε να κερδίσουμε άλλο ένα πρωτάθλημα και θα παλέψουμε σκληρά για αυτό φέτος. Είμαι ενθουσιασμένος».
Ο Oliver Solberg συμπλήρωσε: «Είναι ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα για μένα να ενταχθώ για πρώτη φορά σε μια εργοστασιακή ομάδα. Είμαι πολύ ενθουσιασμένος; είναι απλά υπέροχο να ξεκινάς αυτή τη νέα σεζόν. Το γεγονός ότι τα αυτοκίνητα είναι εντελώς καινούρια για όλους με βοηθάει λίγο. Αισθάνομαι αρκετά προετοιμασμένος και γεμάτος αυτοπεποίθηση, διότι αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία να βρίσκομαι σε αυτή τη νέα εποχή από την αρχή. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι φοβερά. Σίγουρα αισθάνομαι άνετα στο Hyundai i20 N Rally1. Το βασικό για μένα είναι να έχω μια σταθερή χρονιά. Είμαι ακόμα πολύ νέος, οπότε είναι καλό για μένα να συνεργάζομαι με άλλους οδηγούς που έχουν μεγάλη εμπειρία. Νιώθω έτοιμος να αγωνισθώ».
Τέλος, ο Dani Sordo είπε: «Για μένα, θα είναι μια πολύ ξεχωριστή χρονιά λόγω της νέας υβριδικής εποχής. Υπάρχουν πολλά νέα στοιχεία που πρέπει να λάβουμε υπόψη μας, επομένως θα είναι μια μεγάλη πρόκληση για όλους. Τα αυτοκίνητα θα είναι πολύ γρήγορα, σύμφωνα με τις δοκιμές που έχουμε κάνει. Οι θαυμαστές μπορούν ήδη να δουν και να ακούσουν από μερικά βίντεο δοκιμών ότι ο ήχος του αυτοκινήτου είναι επίσης εκπληκτικός. Νομίζω ότι θα είναι μια «σωστή» χρονιά για το WRC. Είμαι ιδιαίτερα ενθουσιασμένος που μοιράζομαι το τρίτο αυτοκίνητο με τον Oliver και θα συνεργάζομαι με όλα τα πληρώματα της ομάδας. Είναι σαν οικογένεια για μένα και θέλω πραγματικά να πιέσω για να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα που μπορούμε για να κατακτήσουμε και πάλι το Πρωτάθλημα των Κατασκευαστών».
Διαβάστε επίσης:
Formula E: Αυτοκίνητο ασφαλείας η Taycan!
Μια Porsche, Cayenne Platinum!
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- «Μπλόκο» Στουρνάρα στο σχέδιο των τραπεζών για το νέο IRIS
- Άμεση ανάλυση: Τι συμβαίνει με τις μετοχές των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και Eurobank, τον χρυσό και το πετρέλαιο
- O Σαμαράς, οι μετοχές, το ΜΜ και ο Ηλιάδης, ο «Τρελαντώνης» και οι 6, η BSB στο ΧΑ, ο Κούστας και η ηθοποιός της βιντεοκασέτας, η απαίτηση του pirouetter, τι λέει η EDISON για τα media και η συγκίνηση του Χατζηδάκη
- Έξι ναυτιλιακές εταιρείες έχουν ρευστότητα 2, 5 δισ. δολάρια και πέντε εξασφαλισμένα έσοδα 14,65 δισ. δολάρια!