Συνδυάζει την πολυχρηστικότητα με την υβριδική τεχνολογία του Renault Group.
Η Dacia ξεκίνησε εδώ και έναν περίπου χρόνο τις πωλήσεις του Jogger, ενός μοντέλου που αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στην κατηγορία των 7θέσιων οικογενειακών οχημάτων. Το μοντέλο, από το λανσάρισμά του στις διεθνείς αγορές το Μάρτιο του 2022, έχει σημειώσει εμπορική επιτυχία, με πάνω από 83.000 παραγγελίες και πάνω από 51.000 ταξινομήσεις. Σε λιγότερο από ένα χρόνο, το Jogger έγινε το δεύτερο πιο επιτυχημένο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στο segment C, εξαιρουμένων των SUV. Τα 2/3 των πελατών του Jogger επιλέγουν την έκδοση διπλού καυσίμου (βενζίνης – υγραερίου) 1.0 ΤCe 100 LPG, αλλά και το υψηλότερο επίπεδο εξοπλισμού, ενώ το 55% επιλέγει την 7θέσια έκδοση. Τη γκάμα του Jogger έρχεται να συμπληρώσει η έκδοση με τον κινητήρα HYBRID 140, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο χωρίς συμπλέκτη και η οποία στόχο έχει να προσελκύσει ακόμα περισσότερους νέους πελάτες.
Κατασκευασμένο στο εργοστάσιο του Mioveni στη Ρουμανία και εκμεταλλευόμενο την τεχνογνωσία του Renault Group, το Jogger είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που ενσωματώνει την υβριδική τεχνολογία, συμβάλλοντας στον εξηλεκτρισμό της γκάμας της μάρκας. Η ενσωμάτωση της μπαταρίας του υβριδικού συνόλου, σχεδιάστηκε από την αρχή. Η μπαταρία είναι τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του αυτοκινήτου στο χώρο της ρεζέρβας, εκεί που στην υγραεριοκίνητη έκδοση βρίσκεται το ρεζερβουάρ του LPG. Το Jogger HYBRID 140 εφοδιάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που περιλαμβάνει τη λειτουργία “B” (Brake).
Η χρήση αυτού του προγράμματος δίνει τη δυνατότητα ανάκτησης περισσότερης ενεργείας, μειώνοντας παράλληλα τη χρήση του φρένου στην οδήγηση σε αστικές περιοχές. Το Jogger HYBRID 140 διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 7”, οι ενδείξεις του οποίου μπορούν να προσαρμοστούν από τον οδηγό, ενώ προβάλλονται και βασικές πληροφορίες όπως το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, η υπολειπόμενη αυτονομία καθώς και η ροή ενέργειας.
Το Jogger HYBRID 140 σηματοδοτεί την είσοδο των υβριδικών συνόλων στη γκάμα της Dacia, αποδίδοντας συνδυαστική ισχύ 140 ίππων, ενώ εξασφαλίζει τις καλύτερες επιδόσεις στους τομείς της κατανάλωσης και των εκπομπών CO2 στη γκάμα του μοντέλου. Παράλληλα, ενσωματώνει τεχνολογίες που έχουν αποδείξει την αποδοτικότητά τους και είναι ευρέως διαδεδομένες στο Renault Group: 4κύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.6lt με απόδοση 90PS, δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας με ισχύ 50hp και μίζα/γεννήτρια εκκίνησης, υψηλής τάσεως) και ένα ηλεκτρικό αυτόματο κιβώτιο multi-mode με 4 σχέσεις που συνδέονται με τον κινητήρα εσωτερικής καύσεως και 2 σχέσεις που συνδέονται με τον ηλεκτροκινητήρα. Το σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα, σε συνδυασμό με το υψηλό επίπεδο ανάκτησης ενεργείας της μπαταρίας των 1.2 kWh (230V), αλλά και την αποδοτικότητα του αυτόματου κιβωτίου, δίνουν τη δυνατότητα:
- της αμιγούς ηλεκτροκίνησης στο 80% των αστικών διαδρομών
- της μείωσης της κατανάλωσης έως και κατά 40% σε σύγκριση με έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αστικό κύκλο, οδηγούμενο με τον ίδιο τρόπο.
Η αμιγώς ηλεκτρική εκκίνηση του Jogger, καθώς και το αυτόματο σύστημα μετάδοσης κάνουν το αυτοκίνητο άνετο και εύκολο στην οδήγηση, ενισχύοντας το αίσθημα της οδηγικής απόλαυσης, ενώ βελτιώνουν τις ενεργειακές του επιδόσεις, την ώρα που η αυτονομία του μοντέλου ξεπερνάει τα 900χλμ. Η μπαταρία του Jogger HYBRID 140 καλύπτεται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000km.
Διαβάστε επίσης
Που βρίσκεται ο ταχύτερος φορτιστής στην Ελλάδα;
ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ
- Η Κεραμέως και η επιστροφή των πτυχιούχων
- Απίστευτο: Το 0,2% των οφειλετών χρωστάει 83 δις! – Σχεδόν 6 στα 10 ευρώ είναι απλήρωτες οφειλές στην εφορία
- Η δημόσια πρόταση της Masdar, η ρευστότητα 220 εκατ. ευρώ και η μετοχή της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
- Ποιοι παίζουν για ΠτΔ, η εμπιστοσύνη στα ΕΛΠΕ, το bid της Masdar και η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, οι δύο εφοπλιστές και το bad-mouth, ο καταδικασμένος Σταύρος Τάκη, οι δωρεές του Δένδια, το καλό mood του Νικολάου και της Χρυσής Β, και η παρακολούθηση της πλατινομαλλούσας