Για πρώτη φορά στα 61 χρόνια ιστορίας της Porsche 911 θα υπάρξει εξηλεκτρισμένη έκδοση με υβριδική μηχανή.

Οι δοκιμές στο θρυλικό Nordschleife είχαν πάντα ιδιαίτερη σημασία για την ανάπτυξη της 911.

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο οδηγός της Porsche, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο της πίστας σε 7:16.934 λεπτά – 8,7 δευτερόλεπτα ταχύτερα από την αντίστοιχη έκδοση του προηγούμενου μοντέλου.

Το δοκιμαστικό αυτοκίνητο ήταν εξοπλισμένο με στάνταρ ελαστικά δρόμου, καθώς και με το αεροδυναμικό κιτ με σταθερή πίσω αεροτομή που διατίθεται ως προαιρετικός εξοπλισμός για αρκετές γενιές μοντέλων και το οποίο παρέχει αυξημένη κάθετη δύναμη σε υψηλές ταχύτητες.

«Η νέα 911 έχει γίνει σημαντικά πιο γρήγορη στην πίστα», λέει ο Bergmeister. «Έχουμε περισσότερη πρόσφυση, σημαντικά περισσότερη ισχύ και η άμεση απόκριση του υβριδικού κινητήρα επιδόσεων είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα».

Porsche

Ο Frank Moser, αντιπρόεδρος της εταιρείας τόνισε:

«Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία του εμβληματικού μας μοντέλου, εγκαθιστούμε σύστημα υβριδικής μηχανής σε μια 911 που κυκλοφορεί δημόσια. Αυτός ο καινοτόμος υβριδικός κινητήρας επιδόσεων κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική.

Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά τη διάρκεια της ανάπτυξης και δοκιμάσαμε τη νέα 911 σε όλες τις συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το τσουχτερό κρύο μέχρι τον καύσωνα, στο Ντουμπάι.

Είτε με υψηλό φορτίο μετάδοσης στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών περασμάτων είτε στο μποτιλιάρισμα ενός αστικού περιβάλλοντος, η νέα 911 έχει κατακτήσει ακόμη και τις πιο δύσκολες προκλήσεις με άνεση. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι δοκιμαστές μας συγκέντρωσαν περισσότερα από πέντε εκατομμύρια χιλιόμετρα δοκιμών ανάπτυξης».

Porsche

Η παρουσίαση της νέας υβριδικής έκδοσης 911 έχει προγραμματιστεί για τις 28/5.

Διαβάστε επίσης:

Diana Porsche: Απόγονος και αναβάτης!

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ασφαλείας!

OPAP Arena: «Αλλαγή ονομασίας» πριν τον Μεγάλο Τελικό